LAST PICS FROM TURKEY

Mä olin niin keskittynyt kielimatkapostauksiin, että meinasin unohtaa kokonaan loput Turkin reissupostaukset! Eilen mä kuitenkin vihdoin muistin ne ja aloin saman tien muokkailemaan viimeistä satsia auringontäyteisiä kuvia. Vielä olisi julkaisematta parit asukuvat, tosin mä en ole aivan varma että tulenko niitä julkaisemaan. Viimeiset lomapäivät koostuivat lähinnä auringonotosta, pienestä shoppailusta ja hotellin uima-altaista nauttien. Tällä reissulla mulla ei ollut juuri ollenkaan uintifiilistä vaikka tunnetusti rakastan uimista ja vedessä touhuamista, lieneekö osasyynä sitten olleet altaassa riehuvat lapset jotka räiskyttivät vettä joka puolelle ja joiden takia uidessaan sai pelätä saavansa pallosta päähän. Vikoina päivinä oli jostain syystä hieman rauhallisempaa, joten mäkin pääsin vihdoin pulikoimaan ja viilentelemään itseäni siinä auringonoton lomassa. Ja koska hotellissa oli myös pari liukumäkeä piti nekin tietenkin testata viimeisen päivän kunniaksi! Illalla me hurautettiin taksilla Alanyan keskustaan ja lähdettiin etsimään kivaa ruokapaikkaa. Mulla oli myös tarkoituksena laittaa kynnet joita olin jo pitkään kaivannut wanhojen jälkeen! Illallisen jälkeen löysinkin edellisenä iltana löytämäni kivan kauneushoitolan ja kävin siellä laittamassa kynnet kuntoon. Ja hyvät ne on edelleenkin, eli en tosiaan maksanut turhasta! Sen jälkeen käytiin kävelyllä rannalla ja samalla hoidettiin vielä viime hetken tuliaiset ja muut ostokset ja lopulta raahustettiin rättiväsyneinä hotellille taksimatkan jälkeen. Seuraavana aamuna alkoikin kotimatka joka ei mennytkään niin sutjakkaasti kuten aikaisemminkin kerroinkin. Siinä oli kokolailla tiivistettynä Turkin reissu, voi kumpa vain pääsisin takaisin tuon lämpimän auringon alle! IMG_569ff2 IMG_5686 IMG_5683 IMG_5699 IMG_5722 IMG_5732 IMG_5698 IMG_5730 IMG_5771 IMG_5820 IMG_5832 IMG_5866 IMG_5880 IMG_5896 IMG_5899 IMG_5920

13 kommenttia:

  1. moi
    mulla on macbook ja mun koneesta loppu muisti. mihin laitat sun kaikki kuvat ko sulki on vissii macbook? onks sul loppunu tila tai jtn?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kannattaisko ehkä siirtyä muistitikkuihin?

      Poista
    2. Mä pidän kaikki mun kuvat muistitikuilla + ulkoisella kovalevyllä ja yritän laittaa koneelle niin vähän kuvia kuin mahdollista :-) Tilaa tässä kyllä olisi vaikka muille jakaa, mutta tilan täyttyessä koneet tuppaa myös vähän hidastumaan ja sitä en halua. Eli ulkoista kovalevyä suosittelen sullekkin tai ylipäänsä kelle tahansa tietokoneen omistavalle!

      Poista
  2. Ei vitsit, ei helpota tätä matkakuumetta yhtään! :D Joo, noi lapset ei oo kyl aina lomalla kiva, kun roiskii nii paljon vettä päälle!
    http://jennicarita.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi ei! Ei lapset mua yleensä haittaa, mutta tuo hotelli vaan sattui olemaan ihan täynnä ja tuntui että lapsia näkyi enemmän aikuisia :-D

      Poista
  3. Ihania kuvia :) matkakuumeeni vaan kasvaa!! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ja voi ei, sullakin! Jos yhtään helpottaa niin mäkin palaisin tällä hetkellä mieluusti noihin maisemiin! :-D

      Poista
  4. otat tosi kivoja kuvia, ja ne on tosi laadukkaita myös! :3 ja tosiaan nää tällaset postaukset ei ainakaa helpota matkakuumetta :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ja matkakuume saattaa olla näiden postausten sivuvaikutuksena, pahoittelen :-D

      Poista
  5. Oiii tuttuja maisemia:) Oispa ihana päästä taas tonne! Kivoja kuvia hei ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä muuta sano, kyllä tuo päivittää tämän ainakin täälläpäin olevan vesisateen mennen tullen! Ja kiitos :-)

      Poista
  6. Oliko turkkilaiset miehet ahistavia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli. Yksi pääsyy siihen miksi en ole ikinä Turkista pitänyt ja se ahdistelu oli ihan kamalaa yksin liikkuessa.

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8