GELATO & SUN

Tänään oli ehkä loman kolmas kunnollinen kesäpäivä, joten mä otin siitä tietenkin kaiken irti! Aamupäivä meni auringonoton ja hyvän musiikin parissa ja illemmalla me lähdettiin Vilman kanssa keskustaan. Me suunnattiin Cafe & Bar 21:seen kyseisen paikan paljon kehutun gelaton perässä ja en kyllä joutunut pettymään! Valitsin kuppiini mansikka- ja mangosorbettia ja se hävisi parempiin suihin silmänräpäyksessä. Nyt mä ainakin tiedän mistä haen jäätelöni perinteisen kojujätskin sijaan! Terassilla istuskelun jälkeen me mentiin mun lemppari kuvauspaikkaan ottamaan kuvia ja kyseinen paikka ei pettänyt tälläkään kertaa! 21 21 21 21 21 21 21

14 kommenttia:

  1. superihana mekko!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on itseassa maxihame, mutta kiitos kuitenkin! :-)

      Poista
  2. Ihana mekko ja kaunis sinä! :-)

    VastaaPoista
  3. oi ihania kuvia !! Vihdoin sinnekin Rovaniemelle on tullut kesä ☀️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo älä muuta sano! Vaikka mun käsityksen mukaan koko Suomessa on ollut aika ailahtelevainen sää nyt koko kesäkuun?

      Poista
  4. Oii mikä raitamekko! Mäki haluan tommosen :)Onko tuo mistä ostettu? Ihanan kesäisiä kuvia muuten:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on itse asiassa hame ja ostettu Zarasta! Ja kiitos :-)

      Poista
  5. ihan superkivoja kuvia taas kerran! Oon jo kauan meinannut kysyä, että kuinka tän kommenttiboxsin ja noi postauksen alatunnisteet saa näin kun sulla? olis kiva jos vastaisit(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Mä en valitettavasti osaa auttaa sillä latasin tämän blogipohjan valmiina, mutta googlettamalla varmasti löytyy vähän apua! :-)

      Poista
  6. ihania kesäisiä kuvia ja toi hame, love it!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos paljon! Toi hame kuuluu munkin lemppareihin :-)

      Poista
  7. Ihania kuvia? Saatko canonin 50mm 1.8 noin upeita kuvia, vai millä oikein kuvaat lähinnä asukuvia tarkoitan :o <3 mitkä asetukset sulla on kamerassa? (Anteeks jos nämä on jo mainittu jossain postauksessa :)) ja ihana asu muutenkin! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mä kuvaan nykyään melkeempä pelkästään tuolla 50mm:sellä eli joo, kyllä sillä saa! Mä kuvaan aina manuaalilla eli asetukset luonnollisesti vaihtelee tilanteen mukaan :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8