THE ULTIMATE LOOKBOOK FOR SUMMER

Mikä on paras tapa vältellä vältellä lukemista koeviikolla? Vinkki 1: avaa Polyvore ja uppoudu kollaasien tekemiseen moneksi tunniksi. Oldies but goldies - soittolistaa kuunnellessa aika menikin rattoisasti ja tässäpä olis illan aherruksen tulos! Turkin matka (ja kesäloma) on vain reilun viikon päässä ja siksi tarvitsinkin vähän inspiraatiota tulevaan pukeutumiseen! Mä oon kurkkuani myöten kyllästynyt farkkuihin ja neuleisiin ja odotan että saan kaivaa esiin hameet, shortsit ja jumpsuitit! Viime kesänä rakastuin jumpsuitteihin palavasti ja haalinkin niitä muutaman vaatekaappiin. Tänä kesänä olisi tavoitteena laajentaa varastoa hieman, ja nämä Choiesilta löytyvät ihanuudet majottaisin mielläni omaan vaatekaappiin! Tuotteiden löytämisen helpottamiseksi pikkukuvista pääsee suoraan tuotteisiin!
jumpsuits


Ihanien jumpsuittien lisäksi kokosin vielä näitä mun perinteisiä asukokonaisuuksia joiden tekemisestä  tykkään niiin paljon! Muistan kun yhteen väliin mulla oli puhelimessakin Polyvore-app ja jouduin lopulta poistamaan sen kun koulussa keskittyminenkin jäi toiseksi kollaasien tekemisien kanssa.
red


Tähän kollaasiin kokosin kivan perusasun, jonka laittaisin päälle pientä kuvaussessiota tai shoppailukierrosta varten. Ja mikä parasta - lähes kaikki tästä kollaasista löytyy jo mun vaatekaapista, joten tämän asukokonaisuuden toteuttaminen ei ainakaan rokottaisi lompakkoa sen kummemmin. 
blue

Tämä kollaasi edustaakin yhtä mun lempiväreistä, eli sinistä! Sininen on aina ollut yksi mun lempiväreistä ja etenkin kesällä se näyttää niin kivalta ruskettunutta ihoa vasten! Tämän asun laittaisin päälle joihinkin kesän juhliin tai vaikka ulos syömään mennessä, tai jos vaan tuntuu siltä että tekee mieli panostaa normaalia enemmän. Mutta kesäpukeutuminen on niin paljon rennompaa ja monipuolisempaa, kun kaikkea ei tarvi verhota paksulla takilla ja tuhansilla vaatekerroksilla. 
B&W
























Tämä viimeinen kollaasi on ehkä vähiten mun tyyliä, sillä pukeudun harvoin mustavalkoiseen ja varsinkin kesällä välttelen värittömiä vaatteita kuin ruttoa. Jotenkin sitä vain tuntuu että värikkäät vaatteet tekevät jo puolet kesästä ja pitkän talven jälkeen ei halua nähdäkään niitä puhki kulutettuja mustia farkkuja. Silti tämä asu olisi musta tosi kiva rentoon kesäpäivään ja voisin hyvinkin nähdä itseni myös vastaavat rytkyt päällä. Kaipa sitä vanhetessa myös tyyli muuttuu ja mulla se on ainakin muuttunut selkeästi viimeisen vuoden aikana. Nykyään katson vuoden takaisia asukuvia päätä pyöritellen ja kädet silmillä, mutta kai se on osa tätä bloggaajan elämää, haha. 
Kertokaa mitä tykkäsitte kollaaseista ja iskikö joku asu tai vaatekappale erityisesti teihin? Mielipiteitä olisi kiva kuulla, mä kun tuhlasin tähän suurimman osan illastani ja myös ihan kiitettävän osan yöstä, hups...

6 kommenttia:

  1. Heh minä taas luen sun postausta, kun yritän vältellä kokeisiin lukua! Mut ihania kollaaseja ja vitsi haluaisin tuollaisen jumpsuitin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niihän siinä käy, jokaisella on omat pakokeinonsa lukemisen välttelyyn :-D

      Poista
  2. Oi ihana panostettu postaus! Kesää ootellessa<3 Kaikki muut vaatteet noista voisin ilomielin haalia vaatekaappiini paitsi noi vikan kuvan sairaanhoitajasandaalit, hyi ei iske muhun:D Sulla on muutenkin huippu blogi, jatka samaan malliin!

    sallastina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Haha noi sairaalasandaalit kieltämättä jakaa mielipiteitä, mäkään en vielä pari kuukautta sitten ollut niitten suurin fani mutta nykyään ne näyttävät jo ihan kivoilta! Ja ainakaan sitä ei voi kieltää etteivätkö ne olis mukavat jalassa ;-) Mutta tosi kiva kuulla että tykkäät ja toivottavasti tykkäät jatkossakin!

      Poista
  3. Tommosia lyhyitä jumpsuittei kutsutaan yleensä playsuiteiks :-) mut phh se ei ollu pointti, vaan se et mun
    on oikeest ehkä pakko rynnätä shoppailee choiesii. Onko niiden vaatteet minkä laatusia/hintasia/kestääkö? Ja onko Choies "true to size" et jos esim henkkamaukalt ostaa S/36 nii meneeks samat koot Choiesil? Ku esim monet sanoo et Nellyn koot on isoi/pienii tjsp. :-) haha jos hiffaat mitä yritän selittää. XD en oo muute aiemmin ikinä tykänny tällasist kollauspostauksist mun tää muutti kyl
    mielen !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa, mä oon aina ajatellu että jumpsuit/playsuit/romper jne. on sellanen yleisnimitys noille :-D Vaatteet on ihan normilaatuisia, ei mitään moitittavaa :-) Ja kyllä ne pääasiassa on suunnilleen normi kokoluokkaa, mutta kannattaa silti tarkistaa mitoitukset etenkin jos on rintavampi ettei sitten tule yllätyksiä. Ja kiva että tämä miellytti jos aikaisemmin vastaavat ei ole oikein napanneet :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8