NEW HAT IN ACTION

Viime päivät on menneet viimeisiin kokeisiin lukiessa, vanhoja biisejä fiilistellessä ja vanhoja kuvia katsellessa. Monet Simerockissa ja Weekendissä kuvatut videot on käyty läpi ja kesän odotus alkaa olla jo sietämättömän suuri. Eilisen kesäfiiliksen kunniaksi mä nappasin päähän uuden hatun ja menin  pihalle napsimaan kuvia. Mulla olikin jo ikävä perinteisiä kuvaussessioita joita harrastin aika paljonkin pari vuotta sitten, muistaako joku teistä vielä ne ajat? Ehkä sitäkin pitäisi alkaa harrastamaan taas useammin kun se osoittautukin niin kivaksi hommaksi! Tänään on vuorotelleet kaatosade ja auringonpaiste on pitäneet mut visusti sisällä, ehkä mun pitäisi siis käyttää tämä aika oikeasti hyödyksi ja alkaa lukemaan kaiken maailman tekosyiden sijaan... Illalla pitäisi keretä vielä salillekin, joten ehkä mä nyt otan kirjan käteen ja suljen koneen vähäksi aikaa. Untitled Untitled IMG_3822 Untitled

12 kommenttia:

  1. Mitä uskot tuleeko tollasella hatulla liian kuuma kesällä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän hankala sanoa kun en ole tätä päässyt vielä tositoimissa käyttämään, mutta uskoisin että kyllä tuolla pärjää pahimpia helleaaltoja lukuunottamatta! Mä otan tuon Turkkiin mukaan ja raportoin sitten että miten siinä kävi :-D

      Poista
  2. Ihania sun asut, osaat hyvin yhdistellä vaatteita ja värejä. Sun aiemmissa postauksissa on vilahtanut tuo sheinsiden vaaleansininen takki. Minkä kokoisena se on sulla? :)

    VastaaPoista
  3. Moikka :) Tää ei nyt liity tähän postaukseen mitenkään, mutta miten olet saanut nuo gadgettien otsikot niin, että molemmilta puolilta lähtee viiva? (äh, osasinko selittää:D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en valitettavasti osaa auttaa yhtään, sillä ostin ja latasin tämän ulkoasun tällaisenaan eli en ole itse tähän mitään koodeja lisännyt :-( Googlettamalla saattais ehkä löytyä jonkunlaista apua!

      Poista
  4. vautsi kuinka kaunis, varsinkin tuo toinen kuva!

    VastaaPoista
  5. Ihana asu!:) Muistatko tän ulkoasun nimeä minkä ostit?:)

    VastaaPoista
  6. Toi hattu on unelma jota oon etsiny jo kauan! Mistä oot löytäny ton?!��

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8