INSPIRAATIOTA KEVÄÄSEEN

Mulla on jo jonkun aikaa pyörinyt päässä ajatus kevätkollaasien vääntämisestä, ja päätin ryhtyä tuumasta toimeen kun Espritiltä pyydettiin vilkaisemaan heidän nettikauppaansa! Aikaisempi postaus löytyy täältä. Ja voi mitä ihanuuksia sieltä löytyikään... Kollaaseissa oleviin tuotteisiin pääsee alla olevia pikkukuvia klikkaamalla!
pink

Ensimmäiseen kollaasiin kokosin kaikkea ihanaa vaaleanpunaista mitä silmään sattui nyt osumaan, jotenkin tämä värin vain iskee siskonsa vauvansinisen lisäksi! Erityisesti ylisöpöille tennareille ja nahkatakille löytyisi heti paikka mun vaatekaapista ja ne olisivatkin kivaa vaihtelua perusmustille- ja ruskeille vaatteille. 
nude



Toiseen kollaasiin kokosin mukavan perusasun, jossa on kiva kierrellä kauppoja tai vaikka istua kahvilan terrassilla (sitten joku kaunis päivä kun siellä tarkenee istua...) lattea siemaillen. Lähes kaikki näistä jutuista löytyvät vieläpä mun vaatekaapista, ainoastaan täydellinen farkkupaita puuttuu! Tässä kollaasissa mun lemppari farkkupaidan lisäksi on tuo hattu, olen odottanut jo niin kauan että pääsen käyttämään omaani! Lisäksi kuvassa näkyy mun viime kesänä himoitsemani käärmeennahkatennarit joita en koskaan saanut käsiini, ehkä tänä kesänä siis onnistaa. 
Untitled #69



Viimeisessä kollaasissa ollaankin jo kesäisissä tunnelmissa ja housut ovat vaihtuneet ihanaa maksimekkoon, siinä yksi juttu mitä myös eniten odotan kesältä! Tuota asua voisin käyttää ihan sellaisenaan vaikkapa kaupungilla tai vaikka festareilla tai eri asusteiden kanssa jopa juhlissa. Näiden kollaasien kokoaminen ei kyllä yhtään helpottanut mun kaipuuta kesään, miksi oi miksi Suomen kesä tule niin myöhään ja hitaasti?

5 kommenttia:

  1. kun tekee yhteistyöpostauksen siitä pitää olla maininta postauksessa. "yhteistyössä" yms... saat tästä rahaa että teit tämän, joten jos mainintaa yhtesityöstä/mainonnasta ei ole kyseessä on piilomainonta joka on laitonta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuossa alussa on mun mielestä aika selkeästi ilmaistu että postaus on yhteistyöpostaus, vaikka sitä ei ole juuri noilla sanoilla sanottukkaan.

      Poista
  2. hienosti toteutettu postaus!! :) sulla on kiva tyyli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla että näistä tykätään, sillä näitä kollaaseja on ihan älyttömän kiva tehdä ja tekisin samanlaisia postauksia mieluusti useammin! :-)

      Poista
  3. kivasti toteutettu postaus :) mun lempparit näistä kollaaseista oli 1 ja 3 :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8