SPRING, I MISS YOU

Nyt on palattu jo takaisin arkeen, joka mun tapauksessa tarkoittaa maailman rennointa jaksoa ja paljon vapaa-aikaa. Salitreeni on taas polkaistu innolla käyntiin mutta samalla tietoon tuli myös huonoja uutisia: tämä pahuksen sormi ei nimittäin ole parantunut odotettuun malliin ja luvassa on tarkastus Oulussa ja pahimmassa tapauksessa jopa leikkaus. Se siitä treenauksen jatkamisesta ja huonon onnen loppumisesta. Mutta toisaalta mulle on kuitenkin tärkeää saada tämä sormi kuntoon koska hoitamattomana se saattaa haitata mun tulevaisuuden uravalintaa enkä halua elää loppuelämääni jäykän sormen kanssa. Mutta muuten kuuluu hyvää, kevättä ei tosin kuulu eikä näy mutta ei se menoa haittaa! Tänäänkin aamulla vedin sään tsekattuani päälle keväiset vaatteet ja koulupäivän aikana alkoikin sitten pyryttämään ihan urakalla lunta. Kyllä se kevät sieltä vielä tulee, ainakin toivottavasti! IMG_1444 IMG_1345IMG_1241 IMG_2345

4 kommenttia:

  1. mitä sun sormelle on tapahtunut? :o en oo ihan perillä kun oon niin uus seurailija vasta.. ihana toi ensimmäinen kuva, tosi kaunis :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ja mun sormi tosiaan meni sijoiltaan aika pahasti ja murtui ja nyt sen sisällä näyttää olevan vähän kaikki vinksallaan :-D

      Poista
  2. mullakin meni sormi sijoiltaan tosi pahasti 2v sitten.. vieläkin kipee joissain tilanteissa ja jäykkä mutta kuulema normaalia.. :/ toivottavasti saat silti sen kuntoon! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oivoi, näköjään meitä löytyy aika monta :-D Niinhän se on mutta mulla ei ole varaa jättää sitä jäykäksi :-( Ja kiitos, sitä toivon tosi paljon!

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8