LIFE LATELY

Vihdoin voin hengähtää, sillä koeviikko unettomine öineen on ohi ja tämän kouluvuoden suurin urakka on jo takanapäin. Viimeisen viikon olen painanut menemään parin tunnin yöunilla ja se alkoi jo näkymään tänään koetta tehdessä kun kirjoittelin silmät ristissä mitä sattuu. Muutenkin tämä ja pari edellistä jaksoa ovat olleet niin stressaavia etten voi sanoin kuvailla miten helpottunut olo mulla nyt on! Nyt edessä on 5 päivän miniloma jonka aikana aion vain nukkua ja rentoutua ja sitä ennen juhlia hieman koeviikon loppua. Tulevan jakson aikana mulla jää paljon enemmän aikaa treenaamiselle ja bloggaukselle, mistä mä olen niin innoissani ja toivottavasti muutoksen huomaa myös täällä blogin puolella! Tänään juhlistin "loman" alkua purkillisella Ben & Jerry's jätskiä ja KUWTK-maratonilla, sekä parilla ympäri taloa piilotetulla pikku jekulla. Aprillipäivä on yksi mun lempparipäivistä vuodessa ja mä nautin joka vuosi siitä kun saan vetää ihmisiä höplästä ihan luvan kanssa! Onko täällä ketään muuta joka tykkää aprillipäivästä?Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled

10 kommenttia:

  1. miten oot alunperinki saanu niin paljon lukioita? :o ei siinä siis onhan sun blogi tosi hyvä, mutta tunnen monia joilla on samantyylisiä hyviä blogeja eikä niillä oo näin paljon lukijoita kummiskaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun on vähän hankala vastata tähän, mutta veikkaisin että sillä on vaikutusta että aloitin "aikaisemmin" kuin suurin osa nykypäivän blogeista. Vuonna 2012 oli suurin lukijaryntäys ja silloin lukijoita saattoi tosiaan tulla pari sataa kuukaudessa, sen paremmin en osaa vastata :-D

      Poista
  2. Kiva, et sulle jää enemmän aikaa postailuihin! On ollut vähän ikävä sun kaikkia asupostauksia yms. :/ ja aprillipäivä on kyllä hyvä keksintö, menin itsekin muutaman kerran lankaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, mustakin on ihanaa että on vihdoinkin aikaa muullekin elämälle! Ja mulla myös :-(

      Poista
  3. ooi ihania kuvia ♥ kivaa pääsiäistä! :)

    VastaaPoista
  4. Mistä toi ekan kuvan ruoka-annos on:) ? ja mitä siin on, uuniperunako :D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos paikkaa tarkotat niin Cafe 21! Ja joo uuniperunoita ja vieläpä tosi hyviä sellasia! :-)

      Poista
  5. mitä sul oli täs jaksos?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ranskaa, enkkua, ruotsia, äikkää, matikkaa, fysikkaa ja bilsaa :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8