GRADUATION

Nyt olisi taas vuorossa kielimatkapostaus näin viiden(?) kuukauden tauon jälkeen, heh. Mutta mä voin puolustautua sillä että viime kuukausina on ollut tosi kiireistä ja näiden kuvien muokkaus vie oikeasti monta tuntia! Näin koeviikon keskellä löytyikin yllättäen tarmoa ja intoa näiden kuvien muokkaukseen, joten tässäpä olisi uusi postaus, tällä kertaa aiheena graduation! Viimeisellä viikolla muistaakseni 3 päivää ennen lähtöä meillä oli graduation, jossa saatiin meidän kielitasotodistukset ja tietenkin asiaan kuuluvat hatut. Meidän tilaisuus ei ollut ihan yhtä hieno kuin oikeat valmistujaiset, mutta saatiin me kuitenkin todistukset käteen ja meistä otettiin valmistusjaiskuvatkin! Sen jälkeen oli helpottunut olo kun koulu oli reissun kohdalta ohi, sillä se oli ollut jokapäiväistä "pakkopullaa" vaikka ihan kivaa olikin. Varsinaisen tilaisuuden jälkeen me tietenkin otettiin kuvia pihalta ja sen jälkeen jäätiin vielä Tean kanssa ottamaan kuvia koulun puistoalueelle. Koulun kampusalue oli muutenkin ihan älyttömän hieno ja näyttävä, miksi oi miksi suomessakin koulut ei voi olla samanlaisia? Puhumattakaan säästä ja sijainnista, mutta ei edes ajatella sitä...
Aina näitä kuvia katsoessa mä huomaan miten iloiselta ja onnea hehkuvalta näytän ja miten suuri ero niissä on vaikka viime viikolla otettuihin kuviin. Mä uskon vahvasti siihen että jos voi sisältä hyvin sen näkyy myös ulospäin, mikä välittyy näistä kuvista mun mielestä tosi hyvin. Ehkä muut ei sitä huomaa, mutta mulle niissä on selvä ero! Tietenkin tuolla rusketuksella, kesällä ja mun tuonhetkisellä sijainnilla oli myös vaikutusta asiaan, mutta silti koko kielimatkan olin onnellisempi kuin olen koskaan ollutgraduation graduation graduation graduation graduation graduationgraduation graduation graduation graduation graduation graduation

8 kommenttia:

  1. Kiva postaus ja kivoja kuvia :-)

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Ihana postaus! :-) Näitä kielimatkapostauksia on ollut kyllä kiva lukea. Haluaisin itsekin kielimatkalle ja nää postaukset saa aikaan vain kovemman halun päästä sinne, haha :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Voi mä uskon kyllä, mulla oli ihan sama homma viime vuonna tähän aikaan! :-D

      Poista
  4. kivoja kuvia! Saako tuon graduation lakin omaksi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ja joo saatiin me, tuolla se on kaapin perällä muistona :-)

      Poista
  5. Mulla ihan sama, viimekesäinen Kalifornian matka muistuttelee vielä mielessä lähes joka päivä ja kuvia kattellessa muistaa kuinka sillon oli vaan onnellisempi kun ikinä ennen. Toivotaan että joskus vielä päästään takaisin ehkä vähän pidemmäkskin aikaa :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8