#NELLYHOLIC

Tänä aamuna bussi starttasi ilman minua (taas), joten päätin tulla postaamaan kun mulla kerrankin on siihen hyvin aikaa! Yli kuukausi sitten mä tilasin Nellyltä ihanat kengät vanhojen jatkoille ja ne ovatkin odotelleet kaapissa jo pari viikkoa. Mun kenkäkokoelmasta puuttui muutenkin hyvät mustat peruskorkkarit ja vihdoin omistan sellaiset! Mulla tosin vähän pelottaa miten mun vielä kipuileva nilkka näihin suhtautuu, kun en ole viimeiseen yli puoleen vuoteen voinut käyttää korkkareita sen takia. Mun polvi on myös ollut kipeä viimeiset pari kuukautta, hohhoijaa urheilija ei näköjään tervettä päivää näe... Nämä tosin lentää todennäköisesti tunnin tai parin jälkeen nurkkaan ja vaihtuu mukavimpiin kenkiin, mutta ainakin saan hyviä kuvia! #nellyholic #nellyholic #nellyholic #nellyholic

2 kommenttia:

  1. Hei! Aivan ihanat kengät ja siksi kiinnostaakin, että paljonko noilla oli hintaa ja pystytkö pistämään suoran linkin noihin kenkiin? :-)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8