PLAID SCARF & LACE SHIRT

Tässäpä olisi koeviikon rentoa asua eiliseltä, kun kävin koulussa tekemässä englannin kokeen, käväisin kahvilla ja loppuillan vietinkin Vilmalla. Vielä kaksi koetta edessä ja sitten saakin taas hetken hengähtää! Päälle pääsi eilen uusi Sheinsidelta saapunut paita(klick!), jonka tuloa olen odottanut kuin kuuta nousevaa. Nettikauppojen kanssa saa aina vähän jännittää että sopiikohan se hyvin päälle, mutta nyt en todellakaan joutunut pettymään! Paita oli yksityiskohtineen juuri niin ihana kuin oletin ja istuu päällekin kivasti. Kuten kuvistakin näkyy, täällä on satanut lunta melkoisesti viime päivinä ja ulkona vallitsevan lumimyräkän takia kuvien ottaminenkin on lykkääntynyt eteenpäin. Lisäksi koeviikon ja 1 ja ½ käden kanssa taiteilu on sen verran hankalaa kiireisinä aamuina, että olen suosiolla turvautunut luottovaatteisiin ja vetänyt tukan ponnarille. Hiuksista puheenollen, kiitos edelliseen postaukseen tulleista ehdotuksista vanhojenkampausta koskien, mun päätös selkeentyi heti!Untitled30/1 30/1 Huivi Oasap* Takki Bik Bok Paita Sheinside* Kengät River Island 

17 kommenttia:

  1. Oii ihana postaus! Käy hei muuten kurkkaamassa mun blogi, pääsit mun top 5 lemppari- listalle ❤

    http://outsidethebounds.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja oi, mäpäs käyn kurkkaan! :-)

      Poista
  2. Onpa tosi kivan näkönen asu! :-)

    VastaaPoista
  3. Hei pakko kysyä että kun nyt ekoja kertoja tulin sun blogiin niin miten oot järjestäny noiden kielimatka postausten tulon blogiin postasitko itse kielimatkalla yhtään vai miten?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taisin postata kielimatkalla vaan kerran, muut postaukset oon tehnyt sitten kotiinpaluun jälkeen :-)

      Poista
  4. oi ihana paita! Oli ihan pakko mennä heti Sheinsidelle kattoo tota, mutta ainoa koko oli one-size. Osaatko sanoa onko toi liian iso jos normaali kokoni on s? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En usko että on liian iso! Mullakin on normaalisti koko xs/s ja tuo on just hyvä, paidan malli on tietenkin olemassaan löysä ja tuollainen ilmava mutta tuskimpa on liian iso! :-)

      Poista
  5. Oi aivan ihana toi paita! Tykkään muutenkin tosi paljon kun päivittelet näitä asuja tänne suhteellisen usein :)
    http://longwayhomeronja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Aivan ihanaihana paita ♥

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä ihan superkiva, siksi oonkin himoinnut sitä jo viime syksystä asti haha :-D

      Poista
  7. kun olit siellä kielimatkalla viime kesänä, niin oliko siellä yhtään 18 vuotiasta? entä oliko paljon 17 vuotiaita? täytän tänä kesänä 17 ja mietin että onko se enää kannattavaa jos lähtisin vasta sinä kesänä ku täytän 18, vai onko kaikki siellä monta vuotta nuorempia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon lähdössä Caliin! Oon itte täyttämässä 17 kans :-) Jos haluut jutella niin tuu esim kikkaileen: emiliaemppu

      Poista
    2. Ei ollut, vanhimmat oli mun ikäsiä + yks 96. Eli porukka on 1-4 vuotta nuorempaa, itse en enää 18-vuotiaana lähtisi kun viime kesäkin oli siinä rajalla :-D

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8