PHI PHI ISLANDS

Nyt on vihdoin luvassa ensimmäinen erä reissukuvia, ja ensimmäisenä vuorossa on mun koko reissun lempparijuttu eli retki Phi Phi - saarille! Esite lupasi valkoista hiekkaa, snorklausta ja turkoosia kirkasta vettä, joten me varattiin matka ja lähdettiin reissuun aikaisin aamulla. Ensin me mentiin veneellä ensimmäiselle saarelle jossa snorklattiin ja uitiin ja sitten matka jatkuikin seuraavaan kohteeseen ja mun koko reissun kohokohtaan. Me päästiin nimittäin snorklaamaan ihanien kirjavien kalojen seassa kirkkaan turkoosissa vedessä mikä oli mun unelmien täyttymys! Pulikoin vedessä varmaan tunnin ja kuvasin samalla paljon matskua reissuvideoon, jonka näette toivottavasti pian! Videota varten onkin kertynyt yli kahden tunnin verran materiaalia ja mä olen niin innoissani siitä, toivottavasti tekin tykkäätte! Snorklailun ja lounaan jälkeen me käytiin katsomassa apinoita, joita tosin saatiin ihailla vain veneestä, mikä oli tosin ihan hyvä, sillä ne olivat aikaisemmin purreet muita turisteja. Sen jälkeen me mentiin reissun viimeiseen kohteeseen eli Maya Beachille, jossa on kuvattu elokuva The Beach ( Leonardo DiCaprio where are youu?). Leoa ei löytynyt, mutta oli ihanaa kävellä saarella ympäriinsä, napsia kuvia ja nauttia ihanasta ilmasta. Muutenkin ranta on mun happy place, mikään ei luo yhtä seesteistä tunnetta kuin aaltojen kohina, suolan tuoksu ja lämmin merituuli joka sekoittaa hiukset ja puhaltaa suoraan kasvoille. Sielläkin mä kävin uimassa ja pyörin vedessä pitkään kuvia napsien. Vesi oli niin kirkasta että useita metrejä syvempänä olevat kivet näyttivät olevan jalan ulottuvissa, joten kuvista tuli onneksi tosi hyviä!
Tämän normaalia pitemmän sepustuksen lopuksi mä päästän nyt teidät nauttimaan näistä ihanista maisemista, tuntuu niin hassulta että siitäkin on vain reilu viikko kun olen tuolla tallustellut!phi phi phi phi phi phi phi phi phi phi phi phi phi phi phi phi phi phi phi phi phi phi phi phi

33 kommenttia:

  1. Oi näytät aivan ihanan ruskealta! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä mä kyllä olinkin, harmi vaan että naamaan ei väri ole tarttunut yhtä hyvin :-(

      Poista
  2. Eikö miten upean näköistä! :o ootan jo innolla sitä videota, on tosi kiva nähdä sinne veden alle ja muutenkin video kertoo usein paremmin kuin pelkät kuvat :) millä muutes oot kuvannu siellä vedenalla, oliko sulla kamera jossain pussissa vai? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo maisemat on kyllä kiemättä upean näköisiä :-) Me ostettiin ennen matkaa sellainen GoPron tyylinen kypäräkamera, niin sillä olen kaikki videot kuvannut!

      Poista
  3. Wou, pieni matkakuume iskee tämmösiä katellessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mullekkin meinaa iskeä vaikka vasta olen kotiin tullut! :-D

      Poista
  4. Ite kävin vuosi sitten tuolla :) Toivon todellaki et pääsisin joskus viel uudestaan! Nää kuvat ei kyl auta mun matkakuumeeseen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin haluan kyllä ehdottomasti vielä päästä tuonne uudestaan! Ja sanoppa muuta :-D

      Poista
  5. niin epistä:)
    hienoja kuvia!:)<3

    VastaaPoista
  6. Oooi vitsi rakastan tämmöisiä matkapostauksia! Tuolla on ihanan näköistä ja odotan jo innolla sitä reissuvideota :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Mä koitan saada sen videon muokattua nyt viikonlopun aikana, mutta en lupaa mitään :-)

      Poista
  7. Kaikilla on nyt kuvia jostain ulkomailta!! Määki haluan!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo aika moni on näköjään käynyt jossain reissussa nyt loman aikana! Mutta hei, kyllä säkin varmasti pääset pian reissuun :-)

      Poista
  8. Ei vitsit miten ihanan näköistä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, noita maisemia ei kyllä päihitä mikään! :-)

      Poista
  9. aiotko tehä sun kielimatkasta videota? :) tai kysymyspostausta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Video on odotellut youtubessa julkaisua jo puoli vuotta ja kysymyspostauksenkin teen heti kun olen vain saanut kaikki reissupostaukset alta pois! :-)

      Poista
  10. eikää tän postauksen myötä mun on ehkä pakko katsastaa netistä oisko kivoja ja halpoja äkkilähtöjä tarjolla.. :-D ei mutta ihana postaus!

    VastaaPoista
  11. Mikä on sun insta? :-)

    VastaaPoista
  12. Hei, oon ite kiinnostunu lähtee kielimatkalle 2016 kesällä ja mulla ois sulle muutama kysymys. Ensinnäki et minkä ikäsii siellä sinun kielimatkalaiset oli? Ku mietin et oonkohan liian vanha sinne 14-18 vuotiaiden matkalle, ku oon tona kesänä 17v, vai ? Oisin lähössä yksin ja oon hiukan ujo, niin mitä ajattelet, tutustuuko siellä helposti muihin? Ja sit viel sellnen et minkälaista se porukka siel niinku yleensä ottaen on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä porukka on lähinnä 13-15-vuotiaita, eli sä tulet aika varmasti olemaan porukan vanhimpia. Eli sinuna menisin ehkä mielummin tänä kesänä, jos susta siis tuntuu ettet oikein löytäis saman ikästä seuraa :-) Ja tietenkin siellä tutustuu helposti uusiin ihmisiin, koska lähes kaikki ovat lähteneet yksin matkaan ja haluavat löytää itselleen kavereita, rohkeasti vaan jutteleen :-) Ja sitä on vähän vaikea sanoa että millaista se porukka on kun se tietenkin riippuu aina ihan ryhmästä, mutta kyllä sinne monenlaisia ihmisiä mahtuu!

      Poista
  13. Tosi upeita kuvia! Kiva kun kirjoittelet näin usein, tykkään sun blogista ihan hirmu paljon!! <3

    VastaaPoista
  14. wau mitkä maisemat! vitsit kun itekin joskus pääsis tollaseen paikkaan❤ tollanen rusketuski kyllä kelpais mulle :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä lomakohteena ihan unelma, etköhän säkin joskus pääse sinne! :-)

      Poista
  15. oliko se sun persunmall laukku tää:
    http://www.persunmall.com/product/fashion-mini-smile-face-handbag-in-black_p7320
    näin pienenä?

    VastaaPoista
  16. Oi että!! Kelpais kyllä ittellekki joku Thaimaan loma nytte! ❤ Eikä kyllä nää kuvat yhtää helpota matkakuumetta...🙆

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha uskon! Tämä vuodenaika saa kummasti aina haaveilemaan rantalomasta :-D

      Poista
  17. Oi että!! Kelpais kyllä ittellekki joku Thaimaan loma nytte! ❤ Eikä kyllä nää kuvat yhtää helpota matkakuumetta...🙆

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8