EI MENNYT IHAN NIIN KUIN STRÖMSÖSSÄ

Mitä mulle kuuluu? No, koeviikko alkoi maanantaina ja on tähän mennessä ollut edellisiin verrattuna rento mutta hieman stressaava parista syystä. Maanantai-iltana nimittäin menin innosta puhkuen treenaamaan akroa pitkästä aikaa, sillä en ole akroillut kunnolla sitten elokuun! Ensimmäiset treenit sujuivat muuten oikein mallikkaasti, mutta loppupuolella flikkiä tehdessäni sormi vääntyi alle ja meni sijoiltaan. Tästä näette kuvan sormesta, joka oli lievästi sanottu vinkeän näköinen ja niin sanoinkuvaamattoman kipeä. Siitä vain suoraan urkalta ambulanssiin missä ensihoitajat väänsivät sormen takaisin paikoilleen sen jälkeen kun olin saanut niin paljon lääkkeitä että hädin tuskin pysyin penkillä pystyssä, vaikka kipu ei kyllä kadonnut mihinkään. Loppuilta menikin päivystyksessä istuen ja sieltä soitin äidille lievästi sammaltaen että tällaista on taas päässyt käymään ja vastauksena oli perinteinen "joko taas". Seuraavana päivänä missasin äidinkielen kirjaesittelyn röntgenin takia ja tuomiona oli erittäin mahdollinen murtuma ja 2-3 viikon liikuntakielto. Hieno aloitus treenivuodelle, mun hyvä tuuri selvästi jatkuu tänäkin vuonna! Mutta eipä auta voivotella, paljon pahemminkin olisi voinut käydä ja sormi on sentään taas suorassa, heheh. Nyt mulla pitäisi ainakin jäädä enemmän aikaa kaikelle muulle, kun treenaus jää pois vähäksi aikaa.
Ensimmäisenä listalla on lopusta koeviikosta selviytyminen, ja sitten voikin alkaa jo miettiä Wanhoja! Koekampaus lähenee ja tällä hetkellä en osaa päättää nutturan ja puoliksi auki olevien hiuksien välillä, mitä mieltä te olette?
28/1 28/1 28/1 28/1 28/1

36 kommenttia:

  1. Siis herranjestas toi sun sormi!!! :O Toivottavasti paranee pian!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ihan samanlainen reaktio kuin muillakin yökkimistä lukuunottamatta :-D Ja kiitos, eiköhän se parane! :-)

      Poista
  2. nice blog go to my blog http://freland3.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. hyi kamala toi sormi! Ja mä kannatan nutturaa tossa wanhojen kampauksessa. Nen on niin juhlavia ja kauniita noin kampaajalla laitettuna. Mun mielestä nuttura vaan viimeistelee sen "prinsessa lookin" ihan täydellisesti.

    // toki puoliksi aukikin voi näyttää kivalta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sillä kannalla mäkin oon, mutta toisaalta tuntuu että se ei jotenkin sopisi mun kasvoihin ja näyttäisin oudolta :-D Tuntuu vaan että kun kerta on pitkät hiukset niin niitäkin olisi kiva hyödyntää!

      Poista
  4. Mun mielestä nuttura on ihanan klassinen ja silloin kun hiukset ovat ylhäällä mekon koristeet pääsevät valokeilaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä totta, korviksetkin pääsisivät sitten enemmän näkyviin :-)

      Poista
  5. Hui apua miltä tuo sormi näyttää!! :o ja määki oon kyllä nutturan puolella! Se on kivemman näkönen ja juhlallinen, mutta myös käytännöllisempi ku ei tartte koko ajan miettiä miten hiukset on! Ne on kiinni nii ne pysyy kyllä kiinni! :)

    VastaaPoista
  6. Hui apua miltä tuo sormi näyttää!! :o ja määki oon kyllä nutturan puolella! Se on kivemman näkönen ja juhlallinen, mutta myös käytännöllisempi ku ei tartte koko ajan miettiä miten hiukset on! Ne on kiinni nii ne pysyy kyllä kiinni! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kieltämättä aika oksettavan näköinen :-D Arrgh, mitenköhän mä saan ikinä päätettyä tuon kampauksen suhteen! Se olisi kyllä ihanaa jos hiukset olisivat kerrankin poissa tieltä kun normaalisti niitä tulee koko ajan aseteltua :-)

      Poista
  7. Lievästi sanoen järkytyin kun näin ton sormen!D: Toivottavasti se parantuu pian!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah et ole ainoa :-D Sormen vammat onneksi paranee tosi nopeaa, onneksi ei mennyt olkapää tai polvi jne :-)

      Poista
  8. Ai tauti, pitikö mun nyt uteliaisuuttani mennä katsomaan tuo sormikuva. :P Hyi että!!! Pikaista paranemista sinne. <3

    Sulla on taas niin kauniit kuvat, kiitos niistä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, kyllä tää on taas kohta kunnossa ja voin jatkaa itseni telomista :-D Ja kiitti, vähän tällaisia lifestyle-tyylisiä kuvia tällä kertaa!

      Poista
  9. Auts toi sormi! :0 Pikasta paranemista :)
    Ja mun mielestä puoliks auki olevat hiukset on paremmat! ♡

    VastaaPoista
  10. Auts toi sormi! :0 Pikasta paranemista :)
    Ja mun mielestä puoliks auki olevat hiukset on paremmat! ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Teidän mielipiteet jakantuu yhtä pahasti kuin mun, kaipa mun pitää testata kotona jotain kampauksia ja katsoa että kumpaan päädyn! :-)

      Poista
  11. miten hankit vanhojenparin ja mihin aikaan? Kamalan näkönen toi sormi mutta onneks sait kuntoon :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan lukuvuoden alussa ja ihan vaan kysymällä :-) Jep aika mielenkiintoisen näköinen se oli ja onneksi ei jäänyt tuollaiseksi! :-D

      Poista
  12. Hui kauhee toi sormi, pikasia paranemisia! Ja mun mielestä nuttura ois parempi, se on jotenki juhlallisempi ja tuo kivaa ryhtiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Nuttura on kyllä tosiaan jotenkin virallisempi ja juhlavampi, kyllä mä alan nyt kallistua sen puoleen! :-)

      Poista
  13. Ite kannatan nutturaa, koska täydessä salissa tanssiessa tulee KUUMA. Sitten jos hiukset on niskassa niin ikävä kyllä niska hikoaa ja sitten vaarana on kampauksen lösähtäminen, eikä se hikiniska mukavalta tunnukaan :-D nutturat on onneksi vieläpä ihanan juhlallisia!


    Mie en uskaltanu ees avata tuota sormikuvaa, itellä lähteny polvet niin monta kertaa sijoiltaan että ällöttää pelkkä ajatuskin :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nutturassa on kyllä hyvät puolensa! Kaipa mä löydän sellaisen tyylin joka ei kuitenkaan saisi aikaan kaljuefektiä :-D

      Poista
  14. no huhhuh minkä näkönen toi sormi on :-0! Toivottavasti paranet nopeasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se tästä onneksi nopeaa paranee, kiitos! :-)

      Poista
  15. Apua toi sormi! :D mulla on käynyt lähes samanlaisesti, mutta varpaan kanssa. Oli kyllä kivulias "kokemus".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Auts, uskon kyllä kun varvas on vielä niin hankala paikka, käsillä ei sentään onneksi tarvi kävellä! :-D

      Poista
  16. Ite olisin nutturan kannalla :) mulla oli itellä wanhoissa puoliksi auki mutta sitte kun niitä kuvia katoin niin tajusin että nuttura olis toiminu paremmin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitten munkin on varmaan parempi laittaa se nuttura! ;-)

      Poista
  17. Nuttura ehdottomasti!! Kuolet sinne kuumuuteen ja hikoilemiseen jos sulla on hiukset yhtään auki! Kokemuksella voin suositella :D plus se on aina vaan elegantinpi (elegantimpi?) ja tyylikkäämpi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, siinä tanssiessa tulee tosiaan kuuma! Nyt tää päätös alkaa jo selkeytyä, kunhan en vaan muuta enää mieltäni :-D

      Poista
  18. Hyi tuo sormi:( paranemisia sille!
    Ja paa vaikka nurrura:)

    VastaaPoista
  19. Mulla meni kanssa flikkiä tehdessä sormi sijoiltaan.. Tunnen niin sun kivun! Oli kanssa keskisormi, mutta "onneksi" oikean käden, joten en voinut kirjottaa seuraavaan kuukauteen XD. Saiks säkin lastan käteen? Mulla meni just enne viime SM-kisoja, ja kyllä ärsytti :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo juuri ennen kisoja sattuvat loukkaantumiset on niiiin ärsyttäviä, mullekin on käynyt niin pari kertaa! Ja joo lasta tässä on, en vaan vieläkään tajua että miten onnistuin vääntään sen sormiparan suoraan mun alle :-D

      Poista
  20. miulla oli hiukset puoliks kiinni enkä nähny siinä mitää vikaa. olin kampaukseen tyytyväinen koko ajan enkä tajuu miten hiukset muka liimautuu niskaa kiinni :D

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8