2015

newyearHyvää uutta vuotta kaikille vielä täältäkin suunnalta, vaikka olenkin vähän myöhässä näitten toivottelujen kanssa! Me juhlittiin eilen uutta vuotta ensin hotellin omassa juhlassa ja sen jälkeen mentiin rannalle katsomaan ilotulituksia ja laittamaan omat lyhdyt matkaan. Päällä mulla oli ihana Sheinsidelta saatu paljettimekko, jonka valitsin nimenomaan uutta vuotta varten. Ei näin loppujen lopuksi harmita yhtään etten ollut suomessa, koska mun uusi vuosi oli edellisiin verrattuna paljon parempi! Mun vuodesta kuulette enemmän sitten perinteisen vuosikollaasin yhteydessä, kunhan kerkeän sen ensin tekemään. Muuten mun loppuloma onkin mennyt sen verran mukavasti että konetta en ole moneen päivään edes avannut, joten alan läpikäymään kuvia heti kun pääsen kotiin!

16 kommenttia:

  1. Tosi kaunis mekko, sopii kyllä sulle! :-)

    ♥~ Millamour

    VastaaPoista
  2. Ihana mekko! Millon tuut takasin sieltä Thaimaasta? :-)
    http://jennicarita.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha pahoittelut siitä että vastaan näin myöhässä, mutta kolmas päivä tulin :-)

      Poista
  3. siis herranen aika ku on lyhyt mekko! �� mut nättihän se silti on!! ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuota ei tosiaan ole pituudella pilattu :-D Mutta oikeasti tuo menee onneksi vähän alemmas ja kun laittaa shortsit alle niin no problem!

      Poista
  4. Toi mekko on ihan sairaan kiva! Hyvää uutta vuotta sinullekin :-)
    http://www.lifeinkatjaspointofview.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Vau mikä mekko! Minkä pitunen oot? Tekis mieli tilata synttärimekoksi, mut jääköhän peppumekoks 173 senttiselle...:-(

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä ihana, mutta se taitaa jäädä sulle liian lyhyeksi :-( Mä oon 167-169cm ja mullekkin sais olla 10cm pidempi!

      Poista
  6. Pieni ja pönäkkä :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ymmärrän jos sulla on jotain itsetunto-ongelmia, mutta ei sun tarvi niitä muhun purkaa. Mä oon aika kaukana pönäkästä ja näet sen varmasti itsekin.

      Poista
  7. vau ihanat hiukset sulla! :) löysin taas pitkästä aikaa sun blogin (oon tätä ennemminkin joskus seuraillut) ja jäinkin lueskelemaan aika kauaksikin asti vanhempia postauksia! ihana blogi ja taidankin alkaa taas tätä seurailemaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Ompa kiva että löysit tänne uudestaan ja tervetuloa lukemaan! Toivottavasti tykkäät jatkossakin :-)

      Poista
  8. Vau täytyy tulla nyt kommentoimaan, että jestas sulla on upee kroppa! Oon niin kateellinen :) Ja on pakko sanoa, että tää sun blogi on jotenkin vaan parantunut ja on nyt mun lemppareiden joukossa sekä sun instagram kuvatkin on todella ihania :) Mun mielestä vastasit tosi hyvin anonyymille 22.37 koska et ole todellakaan pönäkkä.... Ihanaa alkanutta vuotta sulle!<3
    ~Emma

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau, haha kiitos paljon! Kiva kuulla että tää on sun mielestä parantunut, mä oonkin koittanut panostaa tähän! Joo välilä en ihan ymmärrä mitä noiden anonyymien päässä liikkuu, haha... Kiitos samoin! :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8