SAY HELLO TO MY NEW FRIEND MR. KORS

Tänään koulussa juhlittiin itsenäisyyspäivää ja uusia ylioppilaita ja sen kunniaksi mäkin päätin vaihtaa perinteiset farkut hameeseen. Käyttöön pääsi myös tällä viikolla mun elämää piristämään saapunut laukku, jota olenkin odotellut jo kuukauden päivät. Kyseessä on siis Michael Kors Jet Set Travel Tote, sävyssä luggage ja isoimmassa koossa. Mulla on jo pidemmän aikaa ollut vaikeuksia löytää sopivaa laukkua kouluun, koska mun kamat eivät yleensä mahdu mihinkää ja joudun kantamaan mukana ylipursuavia ja tiiliskiven painoisia säkkejä. Lisäksi mun laukut on hajoilleet viime aikoina siihen tahtiin, että päätin kerrankin säästää ja ostaa kerralla laukun, joka varmasti kestää enemmänkin kuin vuoden käytön ja pari ulkomaanreissua. Mun Hamilton on ihana, mutta pehmeän nahkansa ja rajallisen tilavuutensa takia mä en raski pilata sitä painavia kuormia kantamalla. Kriteereinä oli siis koko, kestävyys ja ruskea väri, koska yhtäkään ruskeaa laukkua mun vaatekaapista ei entuudestaan löytynyt! Lopulta mä päädyin tähän laukkuun, ja päätin ostaa sen itselleni aikaiseksi joululahjaksi. Mä olin juuri naputtelemassa tilausta Stockalle, kun satuin huomaamaan tämän laukun fb:n MK-kirppiksellä. Pienen epäröinnin jälkeen mä klikkasin itseni jonotuslistalle, ja lopulta laukku päätyikin mulle! Kerrankin kävi hyvä tuuri, ja sain uudenveroisen laukun tuntuvasti halvemmalla kuin kaupasta ostetun vastaavan! Eihän tämä silti mikään pieni investointi ollut, mutta se varmasti osoittautuu silti halvemmaksi kuin 5 vastaavan halvemman laukun ostaminen edellisen rikkoutuessa!Untitled Untitled Shirt Oasap / Skirt Bik Bok / Jacket Bik Bok / Bag Michael Kors / Boots River IslandUntitled

33 kommenttia:

  1. oi, ihana laukku!:3 oot tosi kaunis ja nätti asu:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä ihan unelmalaukku! Kiitos paljon! :-)

      Poista
  2. Hieno laukku ja oot niin kaunis!:)♡

    VastaaPoista
  3. Ihana asu ja laukku! Tuntuuko noi kantokahvat tukevilta, vaikka ne on noin ohuet? Itsellänikin oli nimittäin kiikarissa samainen laukku, mutta äitini osti sellaisen pienemmän ja kauhistelin kantokahvojen ohuutta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mä mietin ihan samaa ennen kuin ostin tuon, koska ajattelin että noin ohuet kantokahvat varmasti pureutuu olkapäähän ja hajoaa painavan lastin kanssa ennen aikojaan. Mutta nyt parin päivän käytön jälkeen oon todennut että tuolla on tosi mukava kantaa tavaraa! Ja nuo kahvat näyttää vielä ihan uudenveroisilta, joten veikkaampa että ne myös kestää hyvin :-)

      Poista
  4. ihana asu ja ihana laukku!:-)

    VastaaPoista
  5. Ihan täydellinen tuo laukku! Oon myös jo vuoden päivät kuolannut tota laukkua, en vaan tiedä minkä värisenä sen hankkisin jos joskus päätän sen ostaa... Toi ruskea on ihana piristys muuten tummaan asuun! :-)

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on, mun pitkäaikainen haavelaukku! Mulla oli ihan sama homma, mutta loppujen lopuksi oli helppo päätyä ruskeaan kun mun kaikki muut laukut on mustia ja halusin vaihtelua :-)

      Poista
  6. toi laukku on kyl ihana ja samoin sun asu ♥

    VastaaPoista
  7. oo ihana asu! Ja hyvää itsenyyspäivää sulle ♥

    VastaaPoista
  8. Menikö se musta Persunmallin laukku rikki? Käytätkö sitä enää? ):

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se ole mennyt rikki, mutta se ei vaan ole tarpeeksi iso että kaikki tavarat mahtuisivat siihen :-( Käytän sitä aina silloin tällöin ja äiti on käyttänyt sitä aika paljon viime aikoina!

      Poista
  9. Tosi ihana ja ihan sun näkönen toi laukku. ☺️

    VastaaPoista
  10. mulla on nyt mk jet set laukku ollut käytössä n. 2 vuotta enkä suosittele! aluksi laukku vaikutti tosi hyvälaatuselta mutta nyt mulla on hajonnut monia noita pikkulenksuja mk-logon hihnasta, kultayksityiskohdat kuluneet ja eräs koulupäivä laukun hihna katkesi kokonaan. suutarilla sai kyllä korjattua, mutta harmittaa että käytin paljon rahaa laukkuun joka ei todellakaan ole niin laadukas kuin mitä olisi hintasuhteelta odottanut. puhumattakaan siitä millaiseksi jokatoisen teinin massailmiöksi mk on kasvanut..:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika hassua, keneltäkään muulta en ole kuullut vastaavaa vaan täysin päinvastaista. Hyvä kun kuitenkin jaoit sun omat kokemukset tästä laukusta! Mäkään en kauheasti innostu siitä että tuo laukku roikkuu melkein jokaisen olkapäällä, mutta mitä väliä sillä loppujen lopuksi on koska jokainen yhdistelee asioita eri tavalla ja jokaisella on oma tyylinsä. Meinaan että mä en jätä jotain mun mielestä kivaa ostamatta vaan sen takia että se on "massaa" ja löytyy kaikilta :-) Ja täälläpäin en ole yhtään aitoa jet settiä nähnyt joten siksikään se ei haittaa!

      Poista
  11. Vitsit kuinka kaunis paita sinulla onkaan, katseeni kiinnittyi oitis siihen. Upea kokonaisuus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä tosi nätti ja kivan erilainen! :-)

      Poista
  12. vääristääkö toi yhtään tota väriä ku näyttää jotenki punertavalta? ja onko toi se missä on se sisällä välitasku tai sellaine?? :-)) kaunis oot ja ihana laukku!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kameran asetukset ja muokkaus vääristää vähän, ei se oikeesti oo niin punertava. Ja ei tuossa ole mitään taskuja, vaan ne pienet siinä reunoilla. Ja kiitos! :-)

      Poista
  13. onko tuo takki lämmin? ja kysyn tässä että varmasti huomaat nii: se sun sheinsideltä saatu / ostettu sininen kevät/syys takki nii sattuuko olemaan S,L vai M kokoa? kiitos jo etukäteen jos kerrot!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se! Ei mulla ole mitään sinistä takkia Sheinsidelta, oletkohan sekoittanut mut johonkin toiseen? :-)

      Poista
    2. Tarkoittikohan tuo anonyymi tätä takkia? :) http://karoliinaslittleblog.blogspot.fi/2014/09/baby-blue-coat.html?m=1

      Poista
    3. Voi apua, mitenköhän mä onnistuin unohtamaan koko takin! Mutta on kokoa s :-)

      Poista
  14. Ihana asu! Käyttäisit useamminkin hametta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Pitäisi varmaan alkaa käyttämään, hameet on kuitenkin niin ihanaa vaihtelua perusfarkkuihin verrattuna! :-)

      Poista
  15. Aivan ihana asukokonaisuus! Onko kuvassa oleva takki lämmin? Onko se tarkoitettu pikkupakkasille vai pystyykö sitä käyttämään esim. -20 asteen pakkasellakin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja lisäys tähän, että milloin ostit sen takin ja paljonko sillä oli hintaa? :) nimittäin itse olen etsinyt tuollaista takkia, kun on niin ihanan yksinkertainen !

      Poista
    2. Joo älä muuta sano, mäkin ihastuin tuohon nimenomaan sen simppelin ulkonäön takia :-) Mä ostin tuon takin Bik Bokista ja Black Friday -tarjouksessa se oli 30€, normaalisti 60€. Tuo on mun käsittääkseni untuvaa eli tuo on tosi ohut ja kevyt mutta silti tosi lämmin! Tosin nyt ei ole ollut paria astetta kylmempää joten en osaa yhtään sanoa että tarkeneeko tuolla kuinka kylmässä :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8