KAROLIINAS FACEBOOKISSA

Lauantaina yöllä mä aloin hetken mielijohteesta luomaan blogille Facebook-sivuja. Olin mä toki pyöritellyt asiaa mielessäni jo aikaisemminkin, mutta nyt mä sain vihdoin vietyä idean ihan toteutukseen asti! Mä itse ainakin seuraan monia blogeja Facebookissa, siellä se on niin kätevää kun sitä tulee kuitenkin selattua monta kertaa päivässä! Tuonne mä tulen päivittelemään paitsi uudet postaukset, myös kaikkea muuta mukavaa mitä blogin puolelle asti ei välttämättä päädy! Siellä näette myös sneak peekeja tulevista postauksista ja mun elämää vähän arkisemmassa muodossa! Käykääpä siis tykkäämässä Karoliinas-sivusta mikäli ette ole vielä tykänneet, niin saatte kaikki uusimmat päivitykset! Sivuille pääsee tästä tai alla olevaa kuvaa klikkaamalla!fb Ps. Käykää osallistumassa edellisen postauksen Caseapp-arvontaan mikäli ette ole vielä siihen osallistuneet!

3 kommenttia:

  1. Koko postauksessa on tasan yksi lause joka ei pääty huutomerkkiin, aika koomisen näköistä... :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hups, ilmeisesti ei pitäisi kirjoittaa postauksia väsyneenä :-D

      Poista
  2. Kävin jo tykkään:)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8