YESTERDAY'S OUTFIT

Ihanaa, nyt ollaan päästy taas viikonlopun viettoon ja mä olen niin innoissani, vaikka mulla ei mitään suunnitelmia vielä olekaan. Tänään kävin joustolla ja koulun jälkeen Bik Bokissa Black Friday - tarjousten houkuttelemana, sillä -50% valikoiduista tuotteista kuulosti mun korvaan erittäin hyvältä! Ja en mä sieltä ihan tyhjin käsin poistunutkaan, mutta ei tuo reissu myöskään lompakkoa pahasti rokottanut! Abit juhli tänään koulussa myös 80 aamua, joten koulussa riitti vilinää! Mulla koko homma meni tosin vähän ohi, mutta ensi vuonna onkin sitten jo meidän vuoro! Tämänpäiväisen asun kuvaaminen unohtui, joten tämän postauksen kuvapuolen saa hoitaa eilisen simppeli perusasu, josta mä kuitenkin tykkäsin! Untitled Neule Oasap / Housut Dr. Denim / Kello Ur & Penn / Kengät River IslandUntitled Lisäksi tän postauksen loppussa mä haluaisin puhua yhdestä asiasta, jonka Annika jo blogissaan hyvin ilmaisi. Mä oon miettinyt tätä jo pidemmän aikaa, ja näköjään muutkin bloggaajat ovat havahtuneet samaan asiaan. Älkää ymmärtäkö väärin - mä en halua valittaa tai kitistä turhasta, mä vain haluan kuulla myös teidän lukijoiden kannan tähän asiaan. Kivat (ja ei-niin-kivat) kommentit on aina ollut se juttu, mikä saa kiireen ja motivaation puutteenkin iskiessä jatkamaan tätä hommaa entistäkin kovemmalla tarmolla. On ihanaa saada teiltä palautetta ja tsemppaavia kommentteja, se on ehdottomasti yksi tämän homman parhaista puolista! Viime aikoina kommenttien määrä on kuitenkin laskenut kuin lehmän häntä, ja sitä alkaa pakostakin miettimään asioita. Onko blogi liian tylsä? Eikö ketään enää kiinnosta? Teenkö jotain väärin? Silti lukijamäärä vain jatkaa nousemistaan. Erityisesti mua on harmittanut kielimatkapostaukset, joiden tekemisestä olen ollut ihan älyttömän innoissani ja joihin olen käyttänyt tuntikaupalla aikaa, ja loppujen lopuksi niistä ei ole kuitenkaan tullut kauheasti palautetta. Totta kai se alkaa vähän nakertaa motivaatiota ja itsetuntoa, kun tuntuu että kukaan ei niitä postauksia kuitenkaan lue, vaikka tilastot näyttävät päinvastaista. Melkein hävettää puhua tästä aiheesta, tuntuu kuin ruinaisin teiltä väkisin kommentteja tai sääliä, mikä ei todellakaan ole mun tarkoitus! Bloggaaminen on kuitenkin vuorovaikutukseen perustuvaa hommaa, minä bloggaan ja te lukijat taas vastaatte ja otatte kantaa omalla tavallanne. Haluaisin vain synnyttää edes jonkinlaista keskustelua, ja kuulla että siellä ruudun päässä on oikeasti vielä oikeasti joku, enkä ole yksin täällä höpöttelemässä. Kenenkään ei siis tarvi väkisin vääntää kommenttia, mikäli ei ole mitään sanottavaa, kunhan vain saisin synnytettyä edes jonkilaista keskustelua ja kuulla teidänkin mielipiteitänne aina välillä! Mä en oikeastaan enää edes tiedä että mitä hain tällä tunteenpurkauksella, mä painelen nyt nukkumaan ja ehkä aamulla on taas parempi mieli, heh. 

66 kommenttia:

  1. Sun blogis on just yks mun lemppareista! Valitettavasti blogeja tulee nykyään luettua enimmäkseen puhelimella, jolloin kommentointi on ihan kamalan hermoja raastavaa :-D siks ei tuu joka postaukseen kommentoitua, mutta jokanen tulee todellakin luettua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yhdyn tähän kommenttiin, olen samaa mieltä: yksi lemppari blogeistani mutta luen puhelimella nii kommentointi hankalaa! jatka vaan kirjottelua kyllä minä tätä blogia ainakin luen ja katon joka päivä onko uus postaus:-)

      Poista
    2. Kiva kuulla! Mä taas en itse lue blogeja juuri koskaan puhelimella - lähinnä just siksi että se on niin hankalaa tihrustaa kuvia ja tekstiä niin pieneltä näytöltä. Ja kommenteista tai niihin vastaamisesta puhumattakaan! :-D

      Poista
  2. Munkin mielestä tää blogi on yks parhaista! Komppaan täysillä aikasempaa, haha puhelimella tää kommentointi on mulle vähän vaikeeta :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla että oot sitä mieltä! Ja ymmärrän kyllä tuon puhelimella kommentoinnin, aina tulee kirjotusvirheitä tai sitten painaa jostain väärästä kohtaa :-D

      Poista
  3. siis sun blogihan on ehdottomasti yks mun lemppareista!!hyviä kuvia ja aina sopivasti tekstejä :-) joka päivä saatan jopa moneen kertaan vilkaista että olisko tullut uutta postausta!eli ehdoton lemppari, huomaa että näät oikeasti vaivaa tän blogin pitämisessä ja arvostan sitä tosi paljon :-) yhdyn kuitenkin edellisempiin, puhelimella lukiessa ei tule oikein kommentoitua

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ja tottahan se on että puhelimella tulee harvemmin kommentoitua, sen kyllä ymmärrän :-)

      Poista
  4. mieki sanon et siu blogi on yks parhaista! Rakastan noita kuvia, asuja, tekstejä ja kaikkee muutakin ja oon lukenut kaikki postaukset. aina en jaksa kommentoida mutta tää on upee blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ja ei tietenkään läheskään aina tarvi kommentoida, sitä en tosiaankaan vaadi tai pyydä keltään! Etenkin kun itse oon kans tosi huono kommentoimaan yhtään mihinkään :-D

      Poista
  5. sulla on kyl tosi ihana blogi ja parasta et postaat näin usein! mä oon tykänny just eniten niistä kielimatkapostauksista koska satuin itekin olee viime kesänä kielimatkalla just long beachilla, mut kommentointi on jotenki jääny varsinki puhelimella :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Oi ihanaa, mustakin olis kyllä kiva nähä myös muiden tänä kesänä kielimatkalla olleiden kuvia ja postauksia sieltä :-)

      Poista
  6. Tää sun blogi on ollut kyllä yksi lemppareista aina ja jotenkin en vaan kommentoi kenenkään blogeihin. Pitäisi varmaan ottaa tavaksi kommentoida enemmän. Ja ihana asu ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ihan sama ongelma! Ennen kommentoi enemmän, mutta nykyään luettujen blogien määrä on niin suuri että pelkästään postauksien läpikäymiseen menee niin kauan aikaa että kommentit sitten unohtuvat. Ja kiitos! :-)

      Poista
  7. Täälläkin sun blogi lukeutuu niihin lemppareihin. Sun kuvat on aina ihania ja niin valosia, sun asut on aina toistaan ihanempia ja sun tekstit on mukava lukea kun ne ei oo mitään sekavaa soppaa vaan ne on aina selkeitä. :) Ja toi kommentointi jää varmaan juurikin sen takia että monet on alkanut lukea postauksia puhelimella ja se kommenttien kirjoittaminen on niin vaikeaa ja joissain blogeissa ei kommenttikenttä edes aukea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos tosi paljon, mukava kuulla että tykkäät ja toivottavasti tykkäät jatkossakin :-) Ja totta tuokin on, toivottavasti Bloggeri parantaisi blogien puhelinversioita jotta blogien luku olisi jatkossa helpompaa! :-)

      Poista
  8. Luen usein puhelimella tai tabletilla, jolloin kommentointi jää vähälle. Oon pahoillani!
    Sulla on kuitenkin kiva blogi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sun tarvitse olla pahoillasi, eiköhän me kaikki syyllistytä tuohon puhelimella lukiessamme! :-D Kiitos!

      Poista
  9. tykkään sun blogissa siitä et sulla on niii ihania asuja ja aina ja kuvat laadultaan hyviä! mulla on sama juttu ku noilla aikaisemmillaki et puhelimella kommentointi on ärsyttävää ja tää taitaa olla mun toinen kommentti ku kommentoin jonkun postauksia. oot mahtava!♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ja jälleen kerran, ymmärrän kyllä tuon puhelimella kommentoinnin ärsyttävyyden, kun itsekin sitä välttelen viimeiseen asti! :-D

      Poista
  10. sun blogi on ihana ja tykkään lukee sitä edelleenkin mielelläni, mutta jotenkin ennen sun postaukset oli, mä en keksi tälle sanoja kunnolla ettei kuulostais töykeeltä, mutta jotenkin se oli vaan ennen ehkä ei niin tehty, kuvat ei välttämättä ollu niin justiinsa, se oli jotenkin enemmän semmoista mihin lukija pysty ittekki samaistumaan :-) enkä sano että sun blogi olis huono, mutta jotenkin se, että sun vanhemmilla postauksilla ei välttämättä ollu ees mitään kunnon aihetta, olit vaan kuvaillu niitä näitä ja postaillu tunnelmia niin se jotenkin tuntu kiinnostavammalta kuin postaukset jossa on selvä aihe, esim. kuukauden suosikit tai pelkät asukuva postaukset.
    Mutta tietenkin sen ymmärtää että bloggaaja muuttuu ja postaus tyyli vaihtuu mutta itse ainakin rakastan lukee sun vanhoja postauksia, jotenki niissä on vaa sitä jotaki :-) ehkä se on tosiaan se, että pysty samaistumaan tytön elämään joka vaikutti normaalilta mutta tosi hienolta ja mielenkiintoselta silti. Varsinkin toi vuoden 2012 postaukset on jotenkin ihania että niitä voi vaa lueskella läpi moneen kertaan :-D mut ei tää sun blogi huono siltikää nykyääkää ole!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho nähtävästi jääny pari lausetta pois, mutta siis piti tuolla välissä olla, että itsellä ainakin kommenttien pois jättäminen alkaa tapahtua kun postauksista tulee samanlaisia tai kun tyyli minkä takia alkoi seuraamaan blogia niin muuttuu. Mutta se on aika tiedostamatonta toimintaa, kommentointi vain vähän niinkuin unohtuu.

      Poista
    2. Oho, sä oot näköjään lukenut mun ajatukset! Mä oon ihan samaa mieltä, nuo 2012 vuoden postaukset on munkin mielestä tosi kivoja ja olen niitä monesti lukenut näin jälkeenpäin. Niissä on ihan omanlaisensa tunnelma, mutta kuvat on taas mun mielestä suurimmaksi osaksi ihan hirveitä :-D Jossain vaiheessa halusin vain muuttaa blogin tyyliä kun olin tuohon kyllästynyt ja sille tielle se sitten jäi, vaikka kommentteja tuohon aikaan tuli paljon enemmän kun nykyään! Tietenkin tähän vaikuttaa suuresti se, että mun elämä on muuttunut aika paljon noista ajoista. Mä olin tuolloin vielä yläasteella ja mulla oli paljon enemmän vapaa-aikaa ja tekemistä, mistä ottaa kuvia ja kirjoittaa. Nykyään elämä pyöriin koulu-treenit-akselilla, joten ei kuvamatskuakaan saa niin paljon kun en oikeen mitään teekään. Ja varsinkin nyt talvella ainoa hyvä aika ottaa kuvia on keskellä päivää, jolloin mä olen koulussa, eli asukuvia on vaan kaikista helpoin ottaa. Mutta usko pois, mulla harmittaa tämä vielä enemmän kuin sulla! Mä haluaisin niin kovasti palata tuohon vanhaan tyyliin ja mulla olisi ihan hirveästi kaikkia postausideoita, mutta niiden toteutukselle ei vaan oikein löydy aikaa :-(

      Poista
    3. Jep ja jos yhdellä postauksella on tietty aihe esim. uudet housut, en välttämättä jaksa vaan kommetoida "kivat housut" koska jos postauksella ei sen kummempaa sisältöä ole :( Ja jos joku tai monet jopa on jo sanoneet että tosi kivat housut, se kuulostaa vain toistamiselta.

      Poista
  11. Heippa!

    Täällä 20v tyttönen Kajaanista, oon jo pidemmän aikaa seuraillu sun blogia. :) Ikinä en oo kommentoinu, joka johtuu suurimmaksi osaksi siitä et luen postaukset yleensä Bloglovinissa, ja puhelimella. Puhelimella kommentointi tuntuu jotenki niin haastavalta :-D yritän nyt ottaa kumminki itteäni niskasta kiinni tän suhteen! Sulla on ihana ja inspiroiva blogi, ja rakastan sun luonnollisuutta. Jatka samaan malliin <3 :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ompa kiva kuulla että täältä löytyy myös vähän vanhempia lukijoita! Ja ymmärrän kyllä tuon puhelimella kommentoinnin hankaluuden, kiva että nyt kuitenkin kävit laittamassa kommenttia! :-)

      Poista
  12. Moikka!

    Sun blogi on ihan superkiva! Oon nyt sitä tässä noin puoli vuotta seuraillut. Voin itse myöntää ettei hirveästi tule kommentoitua kenenkään blogiin, koska luen niin monia!
    Sun blogi on tosi raikas, teksti on erittäin sujuvaa ja kaikki kuvat on ihan super ihania! Tulee aina itsellekin hirveä hinku alkaa blogata, kun on niin inspiroivaa lukea sun blogia! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ihan sama ongelma! Niitä luettuja blogeja on vaan niin suuri määrä, että jo pelkästään postausten lukemiseen menee paljon aikaa, saati sitten jos alkaisin vielä kommentoimaan kaikkiin! Mutta on superkivaa kuulla että tykkäät, ja toivottavasti tykkäät jatkossakin! :-)

      Poista
  13. Mullakin ihan sama juttu kuin edellisillä! Eli luen sun blogia enimmäkseen puhelimella ja silloin tulee harvemmin kommentoitua :D mutta tää on silti yks mun lemppari blogeista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, toivotaan että blogien lukemista ja etenkin kommentoimista paranneittaisiin mobiiliversioissa, sitten voisin itsekkin alkaa harkitsemaan postausten lukemista puhelimella! Kiva kuulla ja kiitos että nyt kuitenkin kommentoit! :-)

      Poista
  14. Pystyn samaistumaan muihin! Luen blogeja nykyään lähes aina ipadilla ja tällä joka postaukseen kommentointi on äärettömän rasittavaa ja aikaa vievää! :D Sun blogi on kuitenkin ehdottomasti yksi mun lemppareista!!
    Http://jennicarita.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan että tämä tekniikan kehitys ei johda kommentointikulttuuriin totaalliseen kuihtumiseen :-D No ei vaan, kiitos että nyt kuitenkin kommentoit! :-)

      Poista
  15. Ootko tilannut netistä nuo kengät vai jostai kaupasta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin nuo Ebaysta, mutta alunperinkin ne on River Islandilta, eli joo, netistä olen tilannut :-)

      Poista
  16. Sun blogi kuuluu ehdottomasti mun lemppareihin! Sun postaukset on vaan hieman samankaltaisia kaikki, eikä ne saa minusta mitään erikoisia mielipiteitä irti joita voisi pistää kommentteihin. Kaikken kaikkiaan kaikki sun postaukset on mun mielestä erittäin hyviä, mutta olisi todellakin plussaa, jos miettisit vaikka jonkinlaisia uusia juttuja sun blogiin, niin ehkä tulisi enemmän mielipiteitä esiin lukijoissa.
    Täähän on tosiaan mun näkökulma tästä asiasta. Mä en itse kommentoi sen takia ahkerasti, koska tuntuu, että tulisi aina samankaltainen 'Kiva postaus!' kirjoitettua. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ompa kiva kuulla! Ja tottahan tuo on, ja sekös mua niin kovasti turhauttaa. Koitan nyt talven aikana kovasti miettiä uusia postausideoita ja etsiä aikaa niiden toteuttamiseen. Ehdotuksiakin saa toki laittaa :-)

      Poista
  17. Multa löytyy itsekin blogi jossa on se sellanen 300 lukijaa ja voit vaan kuvitella paljonko saan kommentteja.. Asia nyt ei kuitenkaan enään niin paljon vaivaa koska oon muutenkin jo blogi hommista kaikkoamassa. Mutta kaikista ihmeellistä siinä onkin että kun lukijoita oli ennen se puolet vähemmän ja silloin oli mulla aina joka postauksessa kommentteja! Onhan se kurjaa ettei kommentteja tule ja uskon sen johtuvan just näistä kännyköistä.
    Mutta tähän loppuun vielä että sun blogis on ihana ja luen aina sun postaukset! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin selasin äsken vanhoja postauksia ja huomasin että n. 400 lukijan paikkeilla saattoi kommentteja olla jopa 50, vaikka lukijamäärä on nykyään nelinkertainen :-D Tuohon aikaan tosin lukijamääräkin oli räjähdysmäisessa kasvussa, ja lukijoita saattoi tulla kuukauden aikana 200. Argh, mä niin haluaisin palata siihen aikaan kun nuo kapulat eivät olleet vielä niin tiivisti elämän joka aluella mukana! :-D Mutta kiitos paljon! :-)

      Poista
  18. Ainakaan mä en oo unohtanu sun blogia ja varsinkin asukuvat on kivoja! Ehkä jotkut vähä "spesiaalimmat" postaukset ois välillä plussaa niinku my dayt, videot ja kaikki tämmöset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että asukuvistakin tykätään, kun kovin moni ei ole niistä mitään maininnut. Mä haluaisin kyllä kovasti toteuttaa noita erikoisempia postauksia, ainakin My Day on suunnitteilla pian! :-)

      Poista
  19. Sun blogi on ehdottomasti yks mun lempiblogeista ja tykkään sun blogin lukemisesta tosi paljon! Sellaset hieman erilaiset postaukset vois tietty olla ihan kivoja näiden asupostausten lisäksi. Esim just jotain videoo tai jotain. Mut älä käsitä väärin, sun blogi on hieno ja kuvat on sopivan isoja ja kirjotat hyvin. Sun blogia on ilo lukea :)

    http://annebloggailee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ja ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, vaihtelu virkistää aina ja sitä mä koitan kovasti saada tänne nyt talven aikana, joka on muutenkin bloggaajan pahin vihollinen! :-D

      Poista
  20. mulla on välillä tosi kiireistä ja saatan istahtaa koneelle vaan selaamaan nopeasti kaikki uudet postaukset, en niinkään kommentoimaan. Mä oon kuitenkin pyrkinyt jättämään jokaiseen mun lukemaan postaukseen edes jotain palautetta, koska mä itsekkin tiedän että kommentit motivoi ja antaa uutta intoa bloggaamiseen :)
    Ei, sun blogi ei todellakaan ole tylsä! Mä tykkään kaikista eniten sun asukuvista, koska sulla on tosi kiva tyyli.

    Joskus joidenkin blogeihin on tosi ikävä kommentoida kun tietää, että kommenttiin saa odottaa vastausta viikkoja. Varsinkin jos kyse on jostain vanhemmasta postauksesta niin siihen ei välttämättä koskaan edes vastata. Tää saa mut miettimään että eikö se bloggaaja osaa arvostaa niitä kommentteja joita se saa. Tää ei liity siis sun blogiin mitenkään, mutta ihan yleistän että arvostakaa niitä kommentteja joita saatte ja vastatkaa niihin vaikka ne eivät olisikaan mitenkään ihmeellisiä. Se vastaus saa bloggaajan näyttämään että arvostaa lukijoiden kommentteja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin luen postauksia yleensä melko kiireellä, joten ymmärrän kyllä! Mä pyrin kyllä aina vastaamaan joka ikiseen kommenttiin, mutta vanhempiin postauksiin tulleet kommentit saattaa usein hukkua muiden sekaan, etenkin jos kommentteja tulee samanaikaisesti moneen postaukseen. Tarkoituksella en siis jätä vastaamatta mihinkään, välillä joku jää vain vahingossa huomaamatta! Ja arvostan kyllä kommentteja tosi paljon, ilman niitä tästä hommasta ei tulisi mitään :-)

      Poista
  21. Tää blogi on ehdottomasti tällä hetkellä mun lemppari ja jos oot käynyt mun blogissa, niin se näkyy sielläkin :-) mutta jep, tiiän tunteen kun kommentteja ei tule ja no mulla ei kyllä ihan hirveesti lukijoita ole hahah, mutta anyways tiiän mistä puhut! Ja musta tuntuu joskus vaan kauheen stalkkerilta, jos kommentoin jokaseen postaukseen, eikä bloggaja ees vastaa kommentteihin :-D Sulla on kuitenkin niiin ihana ja laadukas blogi ja paljon ns uskollisia lukijoita, ettei sulla oo mitään syytä huoleen :-) Ja hei, mistä toi takki on? Superkiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, tosi kiva kuulla että tästä tykätään kaikesta huolimatta :-) Ja kävin kurkkaamassa sun blogia, siellähän se näkyy heti etusivulla, kiitos kovasti! Ja haha tiedän tunteen, mutta jokainen kommentti on silti tärkeä ja sitä arvostetaan, vaikka ei omasta mielestä siltä tuntuisikaan! Takki on Sheinsidelta, se näköjään unohtui tuosta!

      Poista
  22. Vähän jäänyt harmittaan, ettet vanhojen postauksien kommentteihin vastaa. Muuten kyllä arvostan aktiivista postaustahtiasi ja valoisia kuvia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, taasko mulla on jäänyt vastaamatta johonkin! :-D Kerran selasin vanhoja postauksia ja huomasin, että yhden postauksen kaikki kommentit odottivat vielä vastausta, ja kyseessä oli tosiaan ainakin puoli vuotta vanha postaus... Mutta vahingossa ne tosiaan jäävät huomioimatta/unohtuvat, tahallaan en ketään ignooraa! :-)

      Poista
    2. Kaikki postaukset on tosi mielenkiintoisia ja kuvat ihania! Yleensä tulee myös kaikki postaukset luettuakin. Esim. kielimatka-postauksissa oli kivoja kuvia, mutta moni ihminen, joka ei ole ikinä kielimatkalla ollut, ei löydä välttämättä kommentoitavaa aiheesta. Muissakin postauksissa saattaa olla, että ei juolahda mieleen mitään erikoista kommentoitavaa ja me suomalaiset taidetaan olla aika huonoja antamaan positiivista palautetta välillä :D mutta kyllä aina on kiva huomata, että oot postannu! :) millon muuten tulee blogikirppikselle taas tavaraa?

      Poista
  23. Luen aina postauksesi mutta yleisin syy etten aina kommentoi (olen kyllä laittanut kommenttia) on se että tuntuu jotenkin turhalta laittaa sellainen perus "kiva postaus!" -kommentti, joka tuntuu perus tylsältä, vaikka varmaan sun päivää piristääkin! (: Jotenkin tuntuu että se on vain yksi kommentti muiden joukossa, eli usein kommentoin silloin jos mulla on kunnon mielipide asiaan tai postaus on todella todella mieluinen :D joka kielimatkapostauskin huokailen täällä kuinka ihanalta kaikki näyttää, mutta kertaakaan en ole niihin kommentoinut koska se olisi juuri se "Ihanan näköstä, mäkin haluun!" ja samainen kommentti on siellä jo se viitisen kertaa! :D toivottavasti ymmärsit pointtini, arvostan ja tykkään kuitenkin hirveesti sun blogista vaikka aina en kommentoikkaa, jatka samaan malliin♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tiedän tunteen, mutta usko pois, arvostan jokaista kommenttia yhtä paljon vaikka se olisikin samanlainen kuin edeltävät! Sama juttu kaikkien ns. peruskommenttien kanssa, niitähän suurin osa kommenteista on! :-)

      Poista
  24. Mä oon kommentoinu melkee joka postaukseen:)
    sun blogi on tosi hyvä!♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, kiitos sulle tosi paljon siitä että jaksat aina kommentoida ja piristää munkin päivää! Ja kiitos :-)

      Poista
  25. Tiiän täysin mitä meinaat! Havahduin vasta, kun kävit kommentoimassa mun blogia, että herttinen mähän en oo kommentoinut sun blogia pitkään aikaan vaikka tykkään kaikista postauksista ja vois oikeesti kirjoittaakin kommentin!

    Puhelimella on kyllä tosi ärsyttävää välillä kommentoida, koska nää kommenttiosiot ja näppäimet on argh niin pienet! :D

    Sen erityisesti tajuaa bloggaajana miltä kommenttien saaminen (oli se sitten negatiivinen tai positiivinen) tuntuu!

    Toi neule on muuten ihan super kiva! Kattelin noita jo viime talvena niin ehkä saisin aikaseks ostaa tommosen tänä talvena...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä! Niin monesti sitä ajattelee että ei vitsi ompa kiva ulkoasu tai kivoja kuvia, mutta harvemmin sitä kommenttia oikeasti kirjoittaa. Mä päätin tänään että nyt kunnostaudun itsekkin kommenttien suhteen ja tästä lähtien yritän aina laittaa kommenttia mikäli jotain vastaavaa tulee mieleen postausta lukiessa, sun blogi olikin sitten ensimmäinen uhri! :-D Asiasta toiseen, mäkin oon kuolannut tuota neuletta muista blogeista jo varmaan parikin vuotta, ja vihdoin uskalsin klikata sen kotiin :-)

      Poista
  26. Mä tykkään just tosi paljon niistä amerikka postauksista, ja aina innolla ootan millon tulee niitä taas lisää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tykkäät niistä, ne on ollut munkin lemppareita vaikka niitten toteuttaminen viekin sitten käytännössä tosi paljon aikaa! :-)

      Poista
  27. Sulla on kyllä tosi kivoja postauksia, mutta kommetoiminen on silti jäänyt vähän! Kerran taisinkin kommentoida muttei silloiseen kysymykseen tullut vastausta (varmaan vaan vahingossa tietysti unohdettu :-)) niin jotenkin ajattelen välillä ettei bloggaajat haluaisi ylimääräistä vaivaa kommentteihin vastailulla, mutta annikan ja muiden postaukset todistavat tämän ilmeisesti toiseksi! Upeita kuvia esim. golden gate sillalta :) meillä onkin sama kamera ja melkein samat objektiivit joten en malta mitä itse saan aikaiseksi tuolla californiassa! :-)
    --- mutta uskon että kommentteja alkaa tulla enemmän jos vastaaminen nopeutuu ja vastaus tulee kaikkiin kommentteihin, saijis -blogi onkin tästä osoitus! :-) toivottavasti et ota tätä pahalla, tarkoitus on vain antaa rakentavaa palautetta että tiedät mielipiteeni...:-)
    Pahoittelut ylipitkästä kommentista ja hyvää loppupäivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei apua, se on varmaan vahingossa jäänyt huomaatta! Niin kuin yläpuolella sanoinkin niin mä en jätä tahallaan vastaamatta mihinkään kommenteihin, paitsi niiden Ylilaudan ällötysten jotka tänne aina välillä eksyy... Ja kiitos palautteesta, kommentteihin vastaaminen ei ole tosiaan mulla kauhean nopeaa koska julkaisen yleensä postauksen vasta myöhään illalla -> vastaukset siirtyy seuraavaan päivään mikäli silloin kerkeän koneelle :-) Mutta yritän tätäkin parantaa jatkossa!

      Poista
  28. oisko mahdollista että kertoisit tähän vähän kielimatkasi hyviä ja huonoja puolia? mulla on kielimatka kovasti mietinnän alla, ja tahtoisin juuri tonne Long beachille tai Los Angelesiin mut sinne on niiin kallista :-( oliko Ef mielestäsi hyvä järjestäjä, ja oletko kuullut kehuja/haukkuja erityisesti jostain järjestäjästä?Miksi valitsit juuri Ef:n? Tuun vähän myöhässä tän kielimatkan kanssa, kun ens kesänä aattelin lähtee ja sillon oon täyttäny tosiaan jo 17-vuotta. Oliko sillon viime kesänä paljon sun ikäsiä samalla matkalla vai enemmän nuorempia?
    ps. tuli aika paljon kysymyksiä, mut tosiaan mä oon pitäny sun kielimatkapostauksista erityisesti ja välllä kommentoinukkin! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta kai, mä aijon tehdä koko kielimatkasta vielä ihan erillisen kysymyspostauksen! Ja EF oli mun mielestä tosi hyvä järjestö enkä mä muuta oikeestaan harkinnutkaan siinä matkan suunnitteluvaiheessa. Sekä hyvää että huonoa olen kuullut mutta oma kokemus on tosi positiivinen! Tietysti huonompia puolia löytyy myös mutta niitäkään ei paljoa ole :-) Muista järjestöistä ei juurikaan ole tietoa. Ja tosiaan olin tuolla kielimatkalla toiseksi vanhimmasta ikäluokasta eli enimmäkseen porukka oli 98-00 ikäisiä. Suomalaisissa oli yksi 96- ja kaksi 97-syntynyttä, minä mukaan lukien. Mutta eipä se loppujen lopuksi paljoa haitannut!

      Poista
  29. Odotan sun blogiin aina uusia postauksia ja luen niitä innolla. Sun blogi on yks mun lemppareista, en osaa sanoa miksi, mutta tätä on niin helppo vaan jotenki lukea. En ehkä oo koskaa ajatellu sitä kommentin kirjoittamista, mutta tää pistaus sai mut tajuamaan että kuinka tärkee se kommentti on toiselle. Tästä postauksesta oli mulle jälleen hyötyä☺️💗

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ihanaa kuulla että tykkäät! Ja tosiaan kommentit on bloggaajalle tosi tärkeitä, koska niitä ilman tuntee olevansa vähän hukassa ja yksin tämän homman kanssa! Tää postaus sai tosiaan mutkin tajuamaan että myös mäkin voisin vähän kunnostautua muitten blogeihin kommentoimisessa! :-D

      Poista
  30. Ihana neule onko muuten toi oasap turvallinen paikka tilata ja tuleeko tulleja? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole ikinä sieltä tilannut mutta voin silti sanoa että on se, ihan samanlainen kuin nämä muutkin kiinakaupat :-) Tullien kanssa se on aina vähän arpapeliä, mutta tosi harvoin ne tulliin joutuu!

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8