SLEEPY SUNDAY

Another sunday well spent. Tai no, voiko niin sanoa jos päivän ainoa saavutus on lenkki koiran kanssa ja loputon GG-maratoni. Mutta toisaalta viikonloputhan on tehty juuri rentoutumista varten, joten en pode huonoa omatuntoa vaikken olekaan saanut mitään aikaiseksi. Eilen me tosin käytiin äipän kanssa kiertelemässä kauppoja, ja piipahdettiin Anttilaan etsimään olohuoneeseen jalkalamppua. Sitä ei löytynyt, mutta sen sijaan poistuttiin liikkeestä 4 uuden lampun kanssa, joista kaksi päätyikin mun huoneeseen! Nyt ripustusta odottaa uusi kattolamppu ja pöytälamppu löysikin jo tiensä lipaston päälle. Tänään mä sen sijaan pysyttelin normisunnuntain tapaan kotona, ja rentouduin itsetehdyn Cotton Candy Frappuccinon ja lempparisarjan parissa. Olisiko joku muuten kiinnostunut tuon frappuccinon reseptistä, kun sitä mun mielestä ei Suomen Starbuckseissa(siis niissä kahdessa, heh) myydä? Mulla tuli kuvia selaillessa kauhea ikävä kielimatkalle, joten päätin helpottaa ikävää valmistamalla juomaa, joka tuo mieleen kaikki hyvät muistot ja joka on lisäksi tosi hyvää! Kivaa vaihtelua sille karamelliversiolle, joka tulee tosin aina olemaan mun suosikki! Nyt mä taidan kuitenkin painua pehkuihin, että jaksan tulevalla viikolla vähän edeltäviä paremmin!
Kiitos muuten edelliseen postaukseen tulleista kommenteista, kyllä teitä näyttää edelleen olevan siellä ruudun toisella puolella!sunday sunday sunday sunday

42 kommenttia:

  1. Oooh mua ainakin kiinnostaa ton juoman resepti! Nam *sydänsilmäemoji* :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, siinä tapauksessa mun pitääkin varmaan sitten antaa teille se ohje ;-) Toi on nimittäin ihan älyttömän hyvää jos yhtään tykkää makeasta!

      Poista
  2. Rentsipäivät on vaan ihan parasta! Ja laita vaan reseptiä tulemaan, ootan innolla :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, ihanaa kun ei tarvi tehdä mitään! Ja sitä saa mitä tilaa, koitan saada sen kuvattua mahdollisimman pian! :-)

      Poista
  3. Joo tee reseptipostaus tosta! :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tulossa, kiitos kun sanotte mielipiteitänne! :-)

      Poista
  4. Sulla on ihanat hiukset!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi kiitos! Kuvassa näyttää ehkä kivalta mutta luonnossa tuo on semmoinen takkupesä ettei ole toista nähty :-D

      Poista
  5. jotenki tosi ihania kuvia! resepti kiinnostais muaki ü

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ja se on tulossa kun olette sitä niin paljon toivoneet! :-)

      Poista
  6. Kiva postaus :) Joo tee se reseptipostaus :P Tsemppii sulle kouluun,muakin alkaa väsyttää jo tää koulun käynti,olisin jo kovasti lomantarpeessa.Lukio on kyllä tosi rankkaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ja samoin, välillä sitä vaan tekisi niin mieli jättää koulu kesken ja hautautua sängynpohjalle pariksi viikoksi :-D Onneksi enää 3 jaksoa ja sitten päästäänkin taas lomille...

      Poista
  7. Haha mun sunnuntai kuulosti kyllä ihan samalta ihan gg-maratonista asti! Ja hei pistä ihmeessä reseptiä tulemaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, tuolta mun melkeimpä jokainen sunnuntai kuulostaa! Ja kiva kuulla että toi ohje kiinnostaa, se on tulossa seuraavaksi! :-)

      Poista
  8. Joo laita ihmeessä reseptiä tulemaan !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa että tää on näin toivottu! Ja se on myös tulossa pian :-)

      Poista
  9. oi ihana tuo eka kuva! laita toki reseptiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja joo, se on tulossa! :-)

      Poista
  10. oot kyllä lihonu paljon

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja musta sun kommentis oli nyt kyllä aika töksähtävä. Onko sillä nyt mitään merkitystä vaikka Karoliina olisikin lihonut, upea hän on joka tapauksessa♥!

      Poista
    2. Sure, senhän sä voitkin päätellä kuvasta jossa olen verhoutunut löysään paitaan ja neuletakkiin ja jossa mun kroppaa ei näy oikeastaan yhtään :-D Ihan hyvä yritys, mutta ihan samoissa mitoissa olen kuin aikaisemminkin.

      Poista
  11. Joo laita resepti tosta juomasta!:) ja sulla on tosi ihana blogi, yks mun lemppareista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä laitan! Ja tosi kiva kuulla! :-)

      Poista
  12. aaah kuulostaa ihanalta toi frappe <3!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja se on myös yhtä ihanaa kuin miltä se kuulostaa! :-)

      Poista
  13. toi juoma näyttää niin ihanalle tossa lasipurkissa! :D olisin kiinnostunut kuulemaan reseptiä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo lasipurkki kyllä tuo tuon värin vielä paremmin esille ja on muutenkin vähän astetta söpömpi tarjoilumuoto! :-) Ja ohje on tulossa pian!

      Poista
  14. Ihanan rentoja kuvia!:-) tykkään tosi paljon lukea sun blogia, huomaa että oikeesti panostat bloggaamiseen ja postaat paljon! Ja muakin kiinnostaa resepti!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Mä oon tosissaan koittanut nyt kovasti panostaa tähän kun on tää on kuitenkin sitä mitä tykkään eniten tehdä! :-)

      Poista
  15. Reseptipostaus olis tosiaan kiva, niinkuin monet onkin sanoneet :-) mistähän tuo kiva muki mahtaa olla? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on tulossa mitä pikimmiten kun sitä on niin kovasti toivottu! Ja muki on Old Navystä ostettu :-)

      Poista
  16. Kivoja kuvia♥ ja mäki monesti vaan rentoudun viikonloppusin:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Mulla on ihan sama homma, yleesä energiaa ei vaan riitä enää viikonlopulle! :-D

      Poista
  17. Joo frappuccino-ohje ois tosi kiva! ♥

    http://annebloggailee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  18. Haha, täälläkin ollaan kiinnostuneita reseptistä! :-)

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se näköjään olikin tosi toivottu ohje, eli tulossa on! :-)

      Poista
  19. teethän postauksen super cheereista? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä valitettavasti, se kisa ei ollut meille mitenkään hyvä kokemus ja oon vieläkin niin raivoissani ettei huvita puhua koko kisoista :-(

      Poista
  20. Ihana postaus! Jotenkin ihana tunnelma noissa kuvissa :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8