RAKKAUSPÖKSYT

Tänään mä pääsin vihdoin käyttämään mun ihania Zaran nahkapöksyjä, jotka on odotelleet kaapissa käyttöön pääsyä jo yli kuukauden.  Nyt mä kuitenkin sain ne vihdoinkin käyttöön ja mä niin rakastan noita! Alunperin mä törmäsin noihin housuihin Instagramissa ja se olikin sitten menoa. Mä nappasin nuo mukaani Helsingistä ja siitä lähtien oon odottanut niitten käyttöönottoa kuin kuuta nousevaa! Mä rakastan noiden jokaista yksityiskohtaa ja tikkausta, nuo on samalla niin erikoiset mutta silti helposti yhdisteltävissä kaiken kanssa! Noitten kaveriksi tuli kauluspaita mustelmaisia käsivarsia peittämään ja karvaliivi lämmikkeeksi. Mä ennustan meille monta rakkaudentäyteistä käyttövuotta, noista en nimittäin tule ihan heti luopumaan! Nyt mun pitää kuitenkin syventyä bilsankirjan pariin, palaillaan taas huomenna! Untitled Untitled Paita Seppälä / Karvaliivi H&M / Housut Zara / Kengät Skopunkten / Koru Kappahl Untitled Untitled Untitled

12 kommenttia:

  1. Kiva asu! Varsinkin noi housut on jotain ihanaa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Nuo housut on kyllä niiin kivat - tosin vähän kylmät nyt talven pakkasilla :-D

      Poista
  2. Mihin meinaat lukion jälkeen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lääkikseen olen hakemassa näillä näkymin :-)

      Poista
  3. Wau aivan ihanat pöksyt ja koko asukokonaisuus :o ! <3 Tommosta karvaliiviä kaipaisin omaankin vaatekaappiin ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Haha ehkä sä saatkin sen, mä oon nimittäin miettinyt jo pitkään että laittaisin tuon karvaliivin blogikirppikselle :-)

      Poista
  4. Vaau tosi kivat noi housut ja asu muutenki! :)

    VastaaPoista
  5. ihanat housut! sopii tosi hyvin sulle ja tohon asuun (: oon enne kiertäny nahkahousut kaukaa, mutta nyt kyllä rakastuin näihin ♥ ja muuten, mun on jo kauheen pitkään pitäny sanoo että sulla on ihan täydelliset jalat! :D (ja kyllä koko muuki kroppa, hih) kelpais mullekki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Mullakin kesti aikanaan hetki lämmetä nahkahousuille, mutta ensimmäiset ostetuttani mieli muuttui :-) Ja aika jännää, mä nimittäin tykkään omassa kropassa kaikista vähiten juuri jaloista ja vaihtaisin ne pois milloin tahansa :-D

      Poista
  6. Vitsit miten kivoja asukuvia! :-)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8