LOKAKUUN SUOSIKIT

lokakuunsuosikit Nyt olisi luvassa se teidän toivomanne postaus, nimittäin lokakuun suosikit! Mulla tuli kesällä pieni tauko näitten postausten kanssa, mutta saa nähdä jos mä nyt saisin taas herätettyä tämän postaussarjan henkiin. Mä tulin äskettäin kotiin kenraalista joka meni hyvin ja melkein puhtaasti! Parin tunnin päästä me hypätään bussiin ja lähdetään ajamaan kohti Helsinkia, Super Cheer here we come! Sen pitemmittä puheitta, siirrytään nyt viime kuun lemppareihin! lokakuunsuosikit Mun ehdoton lemppari vartalotuotteista oli Victoria's Secretin Mangon Temptation-vartalovoide, joka on tosi ihanan tuoksuinen ja kosteuttaa samalla ihoa kivasti. Vaikka Mango Temptation ei vartalotuoksuna kuulu mun lemppareihin, se on iholla jotenkin paljon paremman tuoksuinen!  lokakuunsuosikit Mun lempituoksu oli Victoria's Secretin Coconut Passion, jota oon käyttänyt melkeempä valehtelematta joka päivä tämän syksyn ajan. Tuoksu on täydellinen yhdistelmä vaniljaa ja kookosta, mutta se ei silti ole ällömakea tai liian voimakas. lokakuunsuosikit Tää lemppari ei kuulu oikein mihinkään kategoriaan, mutta viime aikoina mä oon tykästynyt tosi paljon näihin Abercrombie & Fitchin puhelinkuoriin! Tosi simppelit ja nätit mutta silti niin kivat, mä tykkään!  lokakuunsuosikit Mun lempisarja ei ole varmasti jäänyt kellekkään tätä blogia lukevalle epäselväksi, mutta sanotaan se vielä kerran: Gossip Girl. Se on niin koukuttava ja hauska sarja, katsomista ei vaan voi lopettaa! Katsoin viime viikolla vikan tuottarin loppuun ja aloin samantien katsomaan uudestaan alusta, mä olen koukussa ja pahasti. Olenko ainoa joka elää pelkästään Blairin ja Chuckin kohtauksia varten?  lokakuunsuosikit Heti postilaatikkoon tipahdettuaan tästä korusta tuli mun tänhetkinen lempikoru ja koruosaston jalokivi. Tuo on samalla tosi näyttävä mutta kuitenkin väreiltään hillitty joten se sopii melkeimpä kaiken kanssa ja kaiken kanssa mä olen sitä käyttänytkin!
Siinä oli muut tämänkertaiset suosikit - siirrytään nyt musiikin pariin! 

10 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! Oon ihan samaa mieltä noista Chuck ja Blair-kohtauksista, sarjan paras osuus :D

    http://aleksiinan.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. voitko tehä postauksen super cheereistä ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ottanut siellä yhden ainoaa kuvaa ja muutenkaan en halua edes ajatella saati puhua koko kisoista, joten en valitettavasti :-(

      Poista
  3. Katoin just vikan gg kauden loppuun!Saa nähä alotanko kohta taas alusta:D chuck ja blair♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aloita vaan, tuosta sarjasta ei vaan koskaan voi saada tarpeekseen! :-)

      Poista
  4. Siis chuckin ja blairin säätö on vaan jotain niin täydellistä et aahh en saa tarpeeks tosta sarjasta! ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Etenkin kolmastuottari on mun lemppari koska siinä Blair ja Chuck ovat melkein koko kauden yhdessä! :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8