@KAUPPAYHTIÖ

Eilen me päätettiin Nean ja Vilman kanssa mennä koulun jälkeen jonnekin syömään, ja lopulta päädyttiin Kauppayhtiöön. Mä päätin kokeilla heidän kuulusia hamppareitaan, ja nyt kyllä ymmärrän miksi niitä sanotaan kaupungin parhaiksi burgereiksi! Nuo peittoaa mennen tullen kaikki Suomen muut kilpailijat, yhtä hyviä hamppareita oon syönyt ainoastaan Jenkeissä! Nam, pelkästään kuvia katsoessa tulee vesi kielelle. Tästä lähtien pitää kyllä käydä Kauppayhtiössä useammin, vaikkei se ihan mun tyylinen paikka olekaan. Tänään mä oon vaan hengaillut kotona tässä superkivassa uudessa neuleessa ja alan kohta valmistautumaan tyttöjen synttäreitä varten, joita me juhlistetaan tänään. Sen kummempia suunnitelmia mulla ei sitten olekaan tälle viikonlopulle! Nyt mä taidan katsoa vielä yhden jakson GG:tä ja sitten alan valmistautumaan, ciao!UntitledUntitled Untitled Untitled Untitled Untitled

16 kommenttia:

  1. Oi sulla on niin ihana blogi! Ulkoasu on raikas ja vaalea mist tykkään tosi paljon ja susta saa tosi pirteen olosen kuvan :) Sun blogin kuvatkin on tarkkoja. Liityin ♥

    PS. Jos osaat auttaa nii miten oot saanu sun kuviin noin pienet välit? Laitetaaks CSS jotain?:o

    http://annebloggailee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, tosi kiva kuulla että tykkäät! :-) Mä en valitettavasti muista yhtään että mikä se koodi oli, mutta googlettamalla löytyy!

      Poista
  2. musta ainakin toi hamppari näyttää jollain tapaa ihan homeiselta ja tosi vaatimattomalta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, harvoimpa se ulkonäkö kertoo mitään ruoan mausta :-D

      Poista
  3. Vau ihan superkiva neule! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä tosi kivan mallinen ja vielä ihanan värinenkin! Tuo on ihanaa vaihtelua koska lilaa ei löydy kauheasti mun vaatekaapista :-)

      Poista
  4. hei löysin sun tosi vanhasta postauksesta sen Just chillin blogin, joka oli sun lemppari blogi. Niin se oli munkin, nyt Saara on lopettanut ilmeisesti bloggailun? Niin kysyisinkin että tiiätkö onko hänellä instagramia, mikä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, eihän Saara ole blogannut enää pariin vuoteen aktiivisesti :-( Mutta hänen insta on suominensaara :-)

      Poista
  5. Mitä toi vähän vihertävä juttu on tos hampparin välis? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näyttäis juustolta.

      Poista
    2. Joo se on vaan sulanutta juustoa :-D

      Poista
  6. asutko siis rovaniemellä? :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8