CASUAL

Taas on viikko mennyt ja tällä kertaa blogi on ollut hieman normaalia hiljaisempi. Mulla on ollut niin paljon hommaa että vuorokaudessa tunnit ei meinaa riittää kaiken tekemiseen ja stressitaso on tällä hetkellä pilvissä. Tiesin jo etukäteen että tämä jakso ei tule olemaan helppo ja kisoihin valmistautuminen samalla vähentää vapaa-aikaa vielä entisestään, huh. Onneksi nyt on viikonloppu joten saan taas nukkua ja samalla hoitaa kaikkia kasaantuneita koulujuttuja, ja onneksi tämä jakso loppuu pian! Mutta se siitä koulusta valittamisesta, kuuluuhan mun elämään muutakin! Kisat tosiaan lähestyy kovaa vauhtia ja ensi viikolla kuvausryhmäkin tulee kuvaamaan viimeisen kerran meitä ennen kisoja ja koko projektin loppumista! Jännää, kohta me saadaan vihdoin nähdä kaikki, mitä näiden vuosien aikana on tullut kuvattua! Tästä kaikesta kiireestä ja stressistä huolimatta mä olen tosi onnellinen koska edessä on paljon kivoja juttuja, joulu ei ole enää kaukana ja muutenkin kaikki asiat on just nyt kivasti! Lisäksi mä katsoin eilen (jälleen kerran) Gossip Girlin viimeisen jakson ja mikään ei saa mua yhtä iloiseksi kuin onnelliset loput! Nyt kun sain GG:n päätökseen mulla ei vaan ole enää mitään sarjaa mitä katsoa, ehdotuksia?
Asiasta toiseen, eilisen hyytävissä asukuvissa kaulaan pääsi uusi, ihana Happiness Boutiquelta saatu kaulakoru, johon törmäsin alunperin Instagramissa ja ihastuin heti putiikin upeisiin stament-koruihin, jotka todellakin ovat mun mieleen! Tulette varmasti näkemään kuvia tuosta kaunokaisesta paljon jatkossakin, se nimittäin nousi kertaheitolla mun lempparikoruksi!happinessboutique happinessboutique Neule H&M / Takki Sheinside / Koru Happiness Boutique* / Farkut Bik Bok / Kengät River Islandhappinessboutique happinessboutique happinessboutique

20 kommenttia:

  1. sulle sopii hyvin tuo takki! :) oon nähnyt noita muutamilla joiden päällä se on näyttäny aika hirveeltä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla! Mun mielestä tuo takki taas on sellanen joka sopii oikeastaan kaikille :-)

      Poista
  2. Ihana asu ja sopii hyvin sulle :) Ois mukava nähä sun lokakuun suosikit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Hassua muuten että mä olin juuri miettinyt lokakuun suosikkien kuvaamista ennen kuin tämä kommentti tuli! :-D Mutta se on tulossa heti kun kerkeän sen toteuttamaan!

      Poista
  3. Ootko kattonu modernia perhettä? Jos et nii suosittelen. Lisäksi valehtelevat viettelijät, vampyyripäiväkirjat ja serranon perhe on mahtavia sarjoja. Itse olen menossa GG:n 5 kauden puolivälissä(--:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo olen, oon katsonut kaikki tähän mennessä tulleet jaksot! Lisäksi PLL ja Serranon perhe on myös katsottu jo :-) Vampyyripäiväkirjoja monet on mulle suositelleet, mutta jotenkin en lämpeä millekkään vampyyrijutuille, oon varmaan saanut Twilightista yliannostuksen :-D

      Poista
  4. make it or break it, awkward ja suits.. niistä oon itse tykännyt tosi paljon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti vinkeistä, pitääpä tsekata nuo! Awkwardia oon joskus silmäillyt, kaksi muuta on ihan outoja tosin toisesta tiedän sen että se kertoo voimistelijoista :-)

      Poista
  5. käytäksä kulmiis jotain nykyään? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo käytän! Tai olen oikeastaan käyttänyt melkeempä aina, nyt kesän jälkeen vaan vaihdoin tohon Anastasian kulmaväriin :-)

      Poista
  6. Toi asu sopii sulle hyvin, eikä näytä yhtään hassummalta, vaikka onkin melkein musta (vaikka ei se muutenkaan oo huono juttu!). Itekin tykkäisin lokakuun suosikeista, joten toivottavasti saisit aikaseks tehdä :-) ja sitten vielä, että mitä mieltä oot noista bik bokin mustista farkuista kun itekin oon harkinnut jo jonkin aikaa ostoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo, mun piti kyllä laittaa jotkut muut housut mutta sen sitten unohtuikin kiireessä... Ja lokakuun suosikit tulee kyllä kun sitä kerta toivotaan, kunhan vain sattuu valoisa hetki että saan otettua kuvia! Ja tykkään noista never denimeistä kyllä kovasti, vastaa joustavuudeltaan ja mukavuudeltaan Dr. Denimejä mutta ne on kuitenkin paksumpaa ja kestävämpää kangasta :-)

      Poista
  7. Tosi kiva asustus! ja varsinki tuo takki :))) mistä sä oot ostanu ton ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Takki on tilattu Sheinsideltä :-)

      Poista
  8. ootko tilannu noi kengät jostaki vai ostanu kaupasta vai häh? haluan samanlaiset!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin noi Ebaysta, mutta alunperin ne on River Islandilta :-) Mun piti tilata noi jo viime talvena suoraan sieltä nettikaupasta, mutta onneksi kuitenkin sain ne lopulta!

      Poista
  9. olitteko siis smk kisois?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oltu, nehän oli juuri silloin lauantaina kun tämän tekstin julkaisin ja kyllä mä oisin siitä tietenkin erikseen tekstissä maininnut :-)

      Poista
  10. Todella kiva asu :)

    Blogissani on Soap Gloryn arvonta.Toivottavasti osallistut :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8