WHAT TO WEAR?

Aina välillä itse kullakin tulee sellaisia kausia, että tuntuu ettei vaatekaapista löydy mitään päällepantavaa - ei vaikka se kirjaimellisesti pursuisi vaatteita. Näitten pahojen päivien varalle mä olen koonnut Polyvoreen kollaaseja mun vaatekaapissa olevista vaatteista, ja pahan päivän iskiessä mä haen sieltä inspiraatiota. Niin kätevää! Mä päätin nyt jakaa pari kollaasia teillekkin, jos joku muukin innostuisi näistä kollaaseista yhtä paljon kuin minä, haha. Mä kokosin näihin kollaaseihin pari ihan perusasua, jotka pelastaa monesti ne kiireiset ja kamalat aamut.  Mä pyrin aina näitä kollaaseja tehdessäni keskittymään aina uusiin ja mulle tuntemattomiin nettikauppoihin, ja tällä kertaa kollaaseihin pääsi sekalaisten merkkien lisäksi paljon Espritin vaatteita, jonka nettikauppa todellakin yllätti mut tarjonnallaan! Alunperin mä eksyin tuonne nettikauppaan yhtä Helsingissä sovittamaani neuletta etsiessä, ja siitä se idea sitten lähtikin!
Untitled #66




natural colors


Untitled #63

Onko kukaan muu täällä innostunut kollaasien tekemistä?

7 kommenttia:

  1. Tälläseten kolaasien tekeminen vois olla ihan kivaa :) En ole vielä vaan ehtinyt tutkimaan niitä sen enempää

    VastaaPoista
  2. Miten noita oikein tehään? Pitääkö siihen olla oma blogi? Oon ihan pihalla tästä :D kivoja asukokonaisuuksia, oma suosikkini oli kakkonen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Polyvorella, se on tosi helppoa! Ja ei tarvi olla, Polyvore on ihan erillinen sivusto :-)

      Poista
  3. mistä noi ekan kollasin saappaat on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on muistaakseni Espritin, kuvaan klikkaamalla löytyy kaikkien kollaasin tuotteiden tiedot :-)

      Poista
  4. Tuolta sun instagramista bongasin noi mustat nahkan tyyppiset housut niin mistä oot ne ostanut? Tosi kivan näköset! :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8