WANTED: THE PERFECT KIMONO

Okei, mä tiedän että kimonot oli ehkä enemmän kesän juttu, mutta koskaan ei ole liian myöhäistä hypätä kyytiin tähän trendijunaan, eihän? Etsinnöistä huolimatta mä en onnistunut löytämään sitä täydellistä yksilöä kesällä, joten etsintä on jatkunut nyt syksyllä ja loppujen mä päädyin siihen, että Sheinsidelta ja vastaavista (kiina)nettikaupoista löytyy kaikista laajin valikoima kimonoita ja yleensäkin muitakin viime aikojen hittituotteita. Mikä noista allaolevista miellyttää eniten teidän silmää? Mun lempparit taitaavat olla numero 1 ja 6! Ja jos joku on nähnyt kivoja kimonoita myös ihan täällä Suomessa niin mulle saa vinkata! Kohta mä varmaan alan metsästää niitä viimekesän terveyssandaaleitakin, nehän sopii niin hyvin tähän säähänkin...
kimonos


7 kommenttia:

  1. Kiva postaus!:)
    Ja tuo toka on mun lemppari nuista!:)

    VastaaPoista
  2. Tuon tokan voisin ottaa heti omaan kaappiin :-D

    VastaaPoista
  3. Tarvitsetko ihan oikeasti tuollaisen kimono-paidan? Kuinka monta kertaa ylipäätään keskimäärin käytät vaatteitasi? Ehkä et kuitenkaan tarvitse tällaista vain, koska se on muotia. "On kiva saada uusia vaatteita, koska elämä tuntuu silloin vähän vähemmän harmaalta, tunnun taas sopivani joukkoon ja pääsen uudistamaan vanhaa itseäni entistä hehkeämmäksi, kauniimmaksi ja onnellisemmaksi". Sekin on loppujen lopuksi aika huono syy. Se sama halu elää meissä kaikissa, mutta sen ostopäätöksen voi kuitenkin jättää tekemättä.

    VastaaPoista
  4. 3 ja 4 ehdottomat lempparit! (:

    VastaaPoista
  5. Tollanen olis kyl tosi kiva! ja oon monta kertaa miettinykki että hankkisin kun mun vaatekaappi on täynnä mustaa, harmaata ja valkosta nii tollanen vois vähän piristää mun asuja. Tykkään noista ainaki tokasta ja neljännestä!

    VastaaPoista
  6. huohhhh ano ei ole mitään pahaa siinä että haluaa näyttää hyvältä. ja sitä paitsi karohan on just myyny vanhoja vaatteitaan blogikirppiksellä.... kateelliset huuteleeeee

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8