TODAY'S

Tässäpä olisi tämänpäiväinen asu ihan kirjaimellisesti muutamaan kuvaan tiivistettynä, sillä tänään onnistuneiden kuvien saldo jäi normaaliakin pienemmäksi. Mä alan kohta oikeasti epäillä että tuo 50mm on rikki, se ei nimittäin meinaa tarkentaa kunnolla enää millään! Onkohan kyseessä joku valmistusvirhe tai yleinen huono laatu, kun muillakin tuntuu olevan sama ongelma? Mutta kuitenkin, tänään kaulaan päätyi pitkästä aikaa mun lempparikoru, kun totesin että mun korujen käyttö on nykyään liian minimaalista ja päätinkin tehdä tänään poikkeuksen. Mun tuurilla tuo koru menikin sitten rikki loppupäivästä, mutta ehkä sen saa jotenkin korjattua! Harmi, koska tuo on niin kiva! Muuten päällä oli ihan perusvaatteet, mukava t-paita ja kirpparilta löydetyt vihreät farkut. Mä oon todennut tuon Zaran laukun todelliseksi tilaihmeeksi, kun sinne pienestä koostaan huolimatta mahtuu kirjat, iso meikkipussi, kamera, laskin, ja vaikka mitä muuta krääsää! Tosta onkin tullut mun lemppari tässä lyhyessä ajassa, niin pieni mutta niin kätevä! outfitoutfit Paita Lindex / Housut Gina Tricot / Takki Sheinside* / Koru Cubus / Laukku Zara

5 kommenttia:

  1. Mullakaan ei oo toi 50 millinen tarkentanu enää aikoihin kunnolla ja joudunkin aina kuvaamaan niin että katson siitä näytöltä enkä siitä kameran läpi. Toinen juttu kans että tulee joko tosi valkoisia ja valoisia kuvia tai harmaita ja pimeitä kuvia. :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei mitään valotusongelmaa, mutta esim. kuvattavan seisoessa suoraan kameran edessä kamera ei tarkenna kuvattaan vaan johonkin aivan muualle :-/ Tosi ärsyttävää!

      Poista
  2. Pystyisitkö kuvaamaan jossain vaiheessa ton laukun paremmin, siis jos vaan saat kuvia otettua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toki! Tuosta laukusta on tosin vähän lähempiä kuvia paria postausta alempana :-)

      Poista
  3. Hei minkä kokonen toi sun Sheinsiden takki on? Ja onko se sellanen ihan normaali vai pienempi/isompi kokoonsa nähden? Jos tajusit mitä tarkotin :D

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8