NEW FAVORITE TOP

Keltään ei varmasti ole jäänyt huomaamatta mun intohimo tuollaisia paitoja kohtaan(miksi ihmeeksi niitä kutsutaan?), jokin niitten mallissa vaan on niin koukuttavaa ja just mun tyyliin sopivaa! Heti kun mä huomasin tämän paidan Choiesin sivuilla mun oli pakko klikata se kotiin. Ja pian se saapuikin ja oli onneksi yksityiskohdiltaan yhtä ihana kuin tuotekuvissakin! Nämä kuvat eivät todellakaan tee paidalle oikeutta, se näyttää luonnossa huomattavasti kivemmalta.  Untitled Untitled Untitled Samassa paketissa tuli myös tämä peplumtoppi, joka on mun mielestä tosi ihana, mutta mä en vaan tiedä että mitä laittaisin sen alle! Valkoinen bandeau näyttää tyhmältä ja ei tuota ilmankaan kyllä kehtaa käyttää. Tuo on kuitenkin niin ihana että haluaisin silti käyttää sitä, ideoita?

13 kommenttia:

  1. tuon topin kanssa samaa sävyä oleva bandeau?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se mulla kävikin ekana mielessä, mutta sellaista ei omasta vaatekaapista löydy ja en yhtäkkiä keksi että mistä tuon sävyisen bandeaun löytäisin, ne kun yleensä on joko kirkkaan pinkkejä tai sitten hennon vaaleanpunaisia :-/

      Poista
  2. voisko ton peplumin alle sopia jonkin värinen bralette?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itselläkin tuli ekana mieleen jonkin sortin bralette!

      Poista
    2. Sitä mäkin mietin, kuhan vain löytyisi sopivan värinen! :-)

      Poista
  3. Jos ei muuta keksi ja jos osaa, nii kannattaa lyhentää noita topin olkaimia ettei se olis noin avoin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä mä en kyllä uskalla tehdä, mun käsityötaidot on nimittäin olemattomat ja en raaski millään pilata tuota paitaa :-D Ja muutenkin tuo paidan leikkaus menisi sitten vähän hassun näköiseksi, kun tuo nousisi niin paljon ylöspäin :-)

      Poista
  4. Moikka!
    En oo koskaan tänne kirjottanut, mut nytpäs kirjotan! :-) Hyvä blogi ja mielenkiintosta luettavaa! Tosta paidasta. Katoin tuolta nettisivuilta, et se menee takaa ylhäältä korkeemmalle, joten kokeile miltä näyttäis väärtepäin päällä. Leikkelet sitten kaula-aukkoa, jos menee liian ylös :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) Tuo voisi kyllä olla hyvä idea, tosin toi kaula-aukko menee aika korkealla takana, en usko että uskallan leikata tuota. Mutta jos sopivaa bralettea ei löydy niin tuo taitaa olla sitten ainoa vaihtoehto!

      Poista
  5. Ihana toi ensimmäinen paita! Mä oon myös ihan rakastunut ton tyylisiin paitoihin, melkeen voisi itsekin laittaa tilaukseen :-)

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin tää villitys alkoi jo kesällä ja loppua ei näy, kohta tuollaisia paitoja alkaa olla enemmänkin kuin tarpeeksi :-D

      Poista
  6. Laita jonkun sortin croptop tuohon päälle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oli tarkoituskin, kuhan vain löytyisi se oikea väri :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8