NEW BOOTS

Mulla oli ostoslistalla Helsingin reissua varten ainoana asiana kengät, jotka sitten lopulta viimeisenä päivänä löysinkin! Tarkoituksena oli tosin ostaa saappaat ja chelsea-bootsit, mutta kuten aina, loppujen lopuksi kannoin kaupasta kotiin jotain aivan muuta...newin newin ... Nimittäin nämä, maailman söpöimmät ja mukavimmat kengät! Alunperin haaveilin ihan aidoista Timberlandeista, mutta en raskinut sijoittaa niin paljon kenkiin joitten käyttöajasta en ole varma. Vuosi sitten mä olisin luultavasti sivuuttanut moiset popot ihan suosiolla, mutta nyt se jokin niissä kiinnitti mun huomion ja sai mut himoamaan niitä (tietenkin Instagramin saksalaisilla bloggaajilla saattaa olla jotain osuutta asiaan...). Nämä jakaa varmasti ihmisten mielipiteitä, mutta mun mielestä nää on ihan superkivat ja kaiken lisäksi tosi tukevat ja mukavat jalassa! Ne on myös aitoa nahkaa, joten niitten pitäisi kestää myös vähän edeltäjiään paremmin. Nyt mä en malta odottaa että saan laittaa nuo jalkaan ulos mennessä, uusien kenkien ostaminen on aina niin ihanaa! newin Lisäksi mä löysin Dinskosta myös nämä ruskeat ihanuudet, joille ei jäänyt paljoakaan hintaa alennuksen jälkeen. Nämä mä ostin paikkamaan edellistalven poisheitettyjä Seppälän kenkiä, ja toivon tosiaan että nämäkin kestävät vaikka eivät aitoa nahkaa olekaan! Noitten simppeli malli ja kiva väri oli juuri sitä mitä olin hakemassa, joten nappasin nekin tyytyväisenä mukaan.
Mitäs tykkäsitte, hot or not?

25 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Ihanat kengät <3 Oon viimeset kaksi talvea unelmoinut timberland popista, mutta edeleen ne on vain haaveissa.

    Blogissani on upea BPface meikkipaljetin arvonta.Toivottavasti osallistut arvontaan. <3

    VastaaPoista
  3. ÖÖ miks et kerro mistä noi ekat kengät on? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Molemmat on Dinskosta, ilmaisin sen ehkä vähän epäselvästi :-D

      Poista
  4. mulla on noi samat dinskon kengät mustana, ja kyllä nää ihan kestävät on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti ne kestää mullakin, mulla on nimittäin tosi huonoja kokemuksia tekonahkaisista kengistä :-(

      Poista
  5. mistä noi ekat kengät on? :)

    VastaaPoista
  6. Noi Dinskon kengät on aivan ihanat! Oon miettiny jo pitkään hankkivani ton tyyliset kengät, mutta en oikeen tiiä sopiiko mulle. :D


    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä tuon tyyliset kengät sopii kaikille, noitahan on niin monessa eri sävyssäkin! :-)

      Poista
  7. oiii aivan ihania kenkiä!! <3 noi ensimmäisissä kuvissa esiintyvät kengät ois myös mun ostoslistalla, ne on vaan niin coolit !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, ne on samaan aikaan tosi söpöt muttei kuitenkaan yhtään tyttömäiset :-)

      Poista
  8. Nuo jälkimmäiset kengät on aivan ihanat! :-)

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. ooi mäkin olen unelmoinut niistä timberlandeista, mutta nuo dinskon vastaavat on kyllä ihan tosi kivat :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, nuo kyllä ajaa ihan saman asian mutta vaan hieman halvemmalla :-)

      Poista
  10. Aivan sairaan ihanat kengät kummatki!! :)

    VastaaPoista
  11. noi ekat kengät on ihanat ja aionkin kiikuttaa samalaiset kotiin !:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa, nuo on kyllä niin kivat! :-)

      Poista
  12. hei muistakko yhtään paljon noi ekat kengät makso? :)

    VastaaPoista
  13. Noi on tosi kivat! :) i

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiva että nämä miellyttää muidenkin silmää! :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8