JOTAIN UUTTA

Tänään mä yllätin itsenikin, mulla nimittäin oli hame päällä! Tämä ei muulloin kuin kesäisin kovin tuttu näky, sillä jostain syystä olen aikaisemmin vierastanut ajatusta hameiden käyttämisestä talvisin. Ja nyt mietin että miksi ihmeessä nehän on niin mukavaa vaihtelua niihin ainaisiin farkkuihin ja kaiken lisäksi vielä niin mukavia päällä! Vähän aikaa ajatusta päässäni pyöriteltyä päädyinkin viime viikonloppuna Bik Bokkiin josta poistuinkin sitten kahden uuden hameen kanssa. Toisen niistä näette alla olevista kuvista, tuo on niiiin kivan värinen ja aivan ihanan pehmeää materiaalia! Tänään tuli juostua koulun jälkeen asioita hoitaen, ja nyt vihdoin pääsen nauttimaan kauan odotetusta syyslomasta! Pieni akkujen latailu tulikin jo tarpeeseen, koska raskas jakso alkaa jo kahden ensimmäisen viikon jälkeen vaatimaan veronsa. Huomenna me lennetään äidin kanssa Helsinkiin jossa ollaan tiistaihin asti ja tarkoituksena on shoppailla, nähdä tuttuja ja vaan rentoutua!Collagefsfsfsfs IMG_7447 Covdvdssvdllage Neule Sheinside* / Toppi New Yorker / Hame Bik Bok / Kengät Skopunkten

10 kommenttia:

  1. Oon tässä miettinyt että tilaisin kaks takkia Sheinsideltä. Sulta on varmaan kyseltykin näistä jo mutta jos viittit viel kerran kertoo että ooks ollu tyytyväinen heidän tuotteisiin, kuinka nopeesti vaatteet tulee+ onko tilauksessa jotain mitä kannattaisi huomioida, ja onko palautuksen tekeminen helppoa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ollu tyytyväinen, oon itsekkin itse asiassa takin sieltä tilannut! Paketit tulee n. 2-3 viikossa ja en osaa nyt sanoa mitään erityistä mitä pitäis huomioda, ei se loppujen lopuksi poikkea muista nettikaupoista :-)

      Poista
  2. miten teillä on jo nyt syysloma? :o luulin et pohjosessa on vasta viikko etelän jälkeen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä tiedä, nyt se meillä kuitenkin on :-D

      Poista
  3. Hameet on niiin ihania ja sopii kyllä tosi hyvin sulle toi yksilö! Ihania kuvia. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ne on, vaikka tuunkin vähän jälkijunassa tämän villityksen kanssa! :-D

      Poista
  4. Eivitsi,näin sut tänään Helsingissä! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi ei, missä? Mulla oli tuona päivänä niiiin huono naama- ja hiuspäivä että huhhuh, vannon etten näytä siltä normaalisti! :-D

      Poista
  5. Näin muuten sut tänään Helsingissä H&M:n koruosastolla! Oli niin siistiä nähdä sut edes vilaukselta :-D Tykkäsin sun asusta, ja olet muutenkin niin kaunis :-) Mutta, ihanaa syyslomaa sulle ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, sinäkin! Kiitos paljon, mulla tulikin vähän kriiseiltyä vaatteiden kanssa sinä päivänä ja päädyin lopulta vaan helpoimpiin vaatteisiin :-) Kiitos samoin!

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8