CHILLING

Tänään mä oon viettänyt superrentoa kotipäivää katsoen Modern Familyä ja Gossip Girliä sängyssä loikoillen. Lopulta mä kuitenkin vääntäydyn ylös ja ihmisten ilmoille pari juttua hoitamaan. Eilen sain postitettua viimeisetkin blogikirppiksen tuotteet ja aloin heti saman tien kuvaamaan uusia! Ainoa juttu mikä tässä postittelussa haittaa on ihan älyttömän hintaiset postikulut, en varmaan ole ainoa jota kirpaisee maksaa lähes 8€ yhden neuleen postittamisesta? Joka tapauksessa, tämän päivän vaatetuksessa kaikki oli vaatekaapin uusia tulokkaita ja uudet kengätkin pääsivät heti käyttöön! Tuon mukavampia kenkiä en ole koskaan käyttänyt, peittoaa jopa ne Niken kengät! Nyt mä jätän höpöttelyn sikseen ja alan kokoaan mun kamoja tyttöjeniltaa varten! outfit Paita Sheinside* / Farkut Sheinside* / Kengät Dinsko

23 kommenttia:

  1. oiiiii ihanat farkut<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja mitä kokoo noi on?

      Poista
    2. Farkut Sheinside* :-)

      Poista
    3. Ne on kiinalaisten kokoa M, mutta vastaa enemmänkin suomen kokoa 25. Mulle nuo on liian pienet, tai muuten hyvät mutta jää liian alas ja peppu ei mahtunut noihin puoliksikaan :-D

      Poista
  2. Oi ompa ihanat farkut ja kengät! Ja joo noi postimaksut on kyll välillä iha järkyttävän korkeita. Ei itteekää huvittais maksaa noin korkeita hintoja. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ja totta puhut - tuntuu ihan kohtuuttomalta maksaa niin paljon yhden neuleen postittamisesta :-(

      Poista
  3. aika henk.koht. kysymys mutta näyttää kuin olisit lihonut? täydelline oot silti mutta pisti silmään kaunokainen 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. musta näyttää vaa nii ku ois tullu lihaksia lisää, joka näyttää vaa hyvältä :)

      Poista
    3. Veikkaampa että tämä "lihominen" johtuu kuvakulmasta, koska nämä kuvat on otettu reilusti alaprofiilista jolloin alavartalo korostuu. Plus nuo housut on mulle liian pienet ja jää liian alas, joten sekin varmaan vaikuttaa :-D Mutta toki mulla on aina ollut isot reidet ja aina tulee olemaankin, mun mielestä ne on taas kiinteytyneet ja on tullut juurikin tuota lihasmassaa :-)

      Poista
  4. vau, ootpa kaunis ❤ noi vaatteet sopii sulle täydellisesti !

    VastaaPoista
  5. I love these stressed jeans, they are perfect for autumn! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yeah I agree, I'm obsessed with them! :-)

      Poista
  6. Paljon oot pitkä? :)

    VastaaPoista
  7. muistatko noiden kenkien tarkkaa mallia ja merkkiä? :)

    VastaaPoista
  8. Onko siellä jo lunta :oo

    VastaaPoista
  9. Kauan oot blogannut ja miten oot saanut noin paljon lukijoita? :o

    VastaaPoista
  10. oi aivan ihanat vaatteet! miks et hymyile koskaan hampailla? ymmärrän kyllä, en itekkään yleensä hymyile ikinä hampailla :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8