BLOGGAAJAN HUONO PÄIVÄ

Yleensä mä olen tosi positiivinen ihminen enkä pidä murjottamisesta tai turhasta valittamisesta, mutta välillä meistä jokaisella tulee eteen niitä huonoja päiviä, ja mulla eilinen (ja tämä päivä etenkin) oli sellainen. Aamulla mä heräsin tosi pirteänä ja hyvällä tuulella - vaikka uusi jakso oli alkamassa ja sain heittää hyvästit rennolle ensimmäiselle jaksolle. Vastoinkäymiset alkoivat heti siitä, kun aamulla muistin bussiaikataulun väärin ja myöhästyin sen takia bussista. Koulussa huomasin, että mun ranskan- ja bilsankirjat olivatkin ruotsinkielisiä, ja yhteiskuntaopin kirja olikin saman niminen historian kirja. Vaikka mä tykkäänkin ruotsin kielestä paljon, niin mä luen silti miljöekologiani mielummin suomeksi, hehe. Suurin vastoinkäyminen sattui kuitenkin illalla, kun treeneissä jo pari viikkoa kipuillut niska meni ihan sietämättömän kipeäksi parin epäonnistuneen stuntin jälkeen ja joka oli loppuillasta jo niin kipeä, ettei nukkumisesta meinannut tulla mitään koska päätä ei pystynyt (eikä edelleenkään pysty) kääntämään ollenkaan toiseen suuntaan. Tämä koulupäivä on suoraan sanoen täyttä helvettiä, koska tuntui ettei niska jaksa enää kannatella päätä ja sen jatkuva jännittäminen aiheutti kauhean päänsäryn. Lisäksi tuntui että vaatteet eivät istuneet, tukka näytti kamalalta ja naamakaan ei miellyttänyt ja koko maailma tuntui ahdistavalta. Asukuvat eivät onnistuneet, ja kaikki kuvat lensivät suoraa bittiavaruuden syövereihin. Tällaisina päivänä tekisi vaan ryömiä kotiin peiton alle piiloon ja nukkumaan, mutta onneksi niistä jotenkin aina selviää! Mä en oikeastaan edes tiedä mikä tämän postauksen pointti oli, mutta uskon että edes joku siellä pysty samaistumaan tällaisiin "kunmikääneionnistu"-päiviin!huonopäivä huonopäivä huonopäivä

12 kommenttia:

  1. Muista että tällaset päivät saa meidät arvostaan niitä hyviä päiviä! :-) Oot upea bloggaaja ja yks mun pitkäaikasista lemppareista ja toivon, että saat niskan kuntoon mahdollisimman pian! Tsemppiä sinne! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! :-) Muuten nää päivät ei olisi juuri poikenneet normaalista, mutta tuo niska teki kaikesta jotenkin hankalampaa :-/ Mutta kiitos paljon ja tosi kiva kuulla, eiköhän se aika nopeaa parane! :-)

      Poista
  2. Tänään on näköjään karoliinojen huono päivä! Huippu blogi sulla! :-)

    VastaaPoista
  3. Wow ihan huippupostaus, tää piristii mua tosi paljon, koska mulla oli tänään ihan samanlainen päivä ja sen lisäki vielä myöskin eilisistä treenien stunttien epäonnistumisista johtuva kipu kyljessä, ei päivä onnistunut niin hyvin, oli ihanaa ja rauhoittavaa lukea tätä sun kirjottamaa tekstiä, sillä osasit tosi hyvin pukea ajatukset sanoiksi ja hyvä tietää etten ollut ainot jolla oli tänään huono päivä ja että kerroit täällä sun fiiliksistä, paranemisia sun niskalle! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, tosi kiva kuulla että tästä valitusvirrestä oli jotain "hyötyäkin"! :-D Mutta tällaisina päivinä parhaiten auttaa just se toisten tuki ja se, että tietää ettei ole ainoa jolla on huono päivä. Kiitos ja tsemppiä sullekin treenikipujen kanssa, i feel you girl! :-)

      Poista
  4. oot ihana. tsemppiä <3

    mistä noi kuvan paita muuten on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Näitten ihanien kommenttien takia tää päivä on ollut paljon edellisiä parempi :-) Ja paita on Choiesilta saatu!

      Poista
  5. Mitä meikkejä käytät arkena ja oot iha hirmu kaunis ♥
    Tsemii !:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Mä käytän vaan ripsaria ja täytän vähän kulmia :-)

      Poista
    2. ootko alkanut käyttämään ripsiväriä? XD

      Poista
    3. En mä ymmärrä mikä siinä on niin hauskaa, kyllähän mä olen ripsaria käyttänyt jo monta vuotta, välillä vaan vähemmän :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8