THE LAST FEW WEEKS

Viime puhelinpostaus taitaa olla kesältä, joten päätin että nyt on aika avata mun kameranrullan sisältöä teille taas pitkästä aikaa! Tämä päivä on mennyt ruotsin kokeen lisäksi vaan blogijuttuja hoidellessa ja rentoutuessa, sillä mulla on huomenna vapaapäivä! Kohta pitäisi kuitenkin ehkä syventyä fysiikan laskujen pariin jotta ei menisi liian löysäilyksi. Ehkä mä kuitenkin katson vielä yhden jakson KUWTK:ta, johon mä olen todella pahasti koukussa!phone Ensimmäisiä viileämpien ilmojen asuja / Pieni rentoutumishetki KUWTK:n kera / Eilinen kuvausessio / Hypärin coffarireissuja tulee ikävä jakson vaihtuessa phone Eräs aurinkoinen päivä ja iloinen minä / Kampaajalla pehkoa siistimässä / Herkullinen mansikkajäätee, jota onnistuin lopulta läikyttämään kengille tätä kuvaa ottaessani... Just my luck! / Starbucks-treffit kieliryhmäläisten kanssa phone Viime lauantain asua ja uusi Vilmalta adoptoitu laukku / Perjantai-illan salitreeni on nykyään mun lemppari, koska yleensä saa treenailla melkeimpä yksistään / Reunion / Pyörähdettiin Marin kanssa Bik Bokissa joustolla phone Ensimmäiset asukuvat uuden takin kanssa / Fysiikan opiskelutreffit tyttöjen kanssa / Kerrankin aloitettiin koeviikkoon lukeminen ajoissa, nimittäin kaksi viikkoa aikaisemmin! / Yksi perjantai päätettiin lähteä tyttöjen kanssa extempore kiinalaiseen syömään, ja sinne me sitten lopulta päädyttiinkin! 

23 kommenttia:

  1. Mä niin tykkään sun blogista ♥ :-) mistä muuten katot KUWTK:ia? Mulla on enää muutama jakso PLL:n kolmoskautta jäljellä Netflixissä ja tarttisin uuden koukuttavan sarjan, ellen löydä neljättä kautta hyvällä laadulla mistään netistä! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Mä katson sitä Project Free Tv:stä! Siinä on tosiaan koukuttava sarja, oon ahminut nyt kolme tuotantokautta putkeen ja kohta jaksot loppuu jo kesken :-D

      Poista
  2. Ihan pakko kysyä että mistä toi harmaa neule on (joka on sulla päällä tuola bikbok kuvassa)? Oon ettiny jo tooosi kauan just ton tyyppistä, eikä oo oikeen mistään löytynyt juuri noin istuvan näköistä, kaikki on ollu paljon löysempiä :-/toivottavasti voit vastata tähän, alan olemaa jo epätoivoinen! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Lindexistä, mutta ostettu kylläkin jo viime vuonna :-( Sieltä löytyy nykyäänkin tuon tyyppisiä neuleita, mutta ne ei ole materiaaliltaan yhtään niin kivoja ja kangas on paljon ohuempaa!

      Poista
  3. hihiii mulla on tuo samainen laukku se on niin ihana. <3
    http://maijaviola.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä aivan ihana, samaan aikaan tosi näppärän kokoinen mutta silti tonne mahtuu tosi paljon tavaraa! :-)

      Poista
  4. Sulla on ihan mahtava blogi! Haluisin vaa kysyy et miten muokkaat kuvias puhelimella ku ne on niin hienoja? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä muokkaan kuvat Afterlightilla :-)

      Poista
  5. mistä toi laukku on :) entä toi beessin värinen takki tossa kuvassa jossa läikytit mansikkajäätreetä kengilles :-D? Olet hirmunätti tyttö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Zarasta! Ja takki taas on kirpparilta, mutta alun perin Onlyn :-) Ja kiitos paljon!

      Poista
  6. mistä noi niken lenkkarit on jotka on sulla tossa salikuvassa? :) ihanat! ja tää sun blogi on niin hyvä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on jenkeistä ostettu :-) Ja kiitos!

      Poista
  7. Sun blogi on tosi kiva :) Minkä ikäinen oot ja millä luokalla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mä oon 17 eli lukion kakkosella :-)

      Poista
  8. voi että oot kaunis😱😍 nää sun kuvat on vaan niin täydellisiäkin!! millon vaihdat banneria? sulla on niin paljon ihania kuvia että varmasti tulis joku kiva banneri.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Mä oon kyllä miettinyt ton vaihtamista jo jonkin aikaa, mutta mulla ei oo vielä sellasta tarkkaa visiota minkälaisen bannerin haluaisin joten tuo saa pysyä tuossa vielä jonkun aikaa :-)

      Poista
  9. Voi minua typerää, mutta mikä tuo sarja KUWTK on? Onko toi jokin lyhenne vai enkö vain ole kuullut tollaisesta? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Keeping up with the Kardashians on sarjan nimi :)

      Poista
    2. Ai okei, kiitos paljon! (:

      Poista
  10. Mikä on toi sun bannerin fontin nimi? :)

    VastaaPoista
  11. miksi hymyilet aina suu kiinni? Kiva postaus :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8