TGIF

Tänään mulla oli monta syytä olla iloinen. Koeviikko loppui helppoon tekstitaidon kokeeseen, mun wanhojen mekko tuli ja pihalla oleva lumimassa alkoi sulaa pois. Lisäksi rentouduin tortillojen ja KUWTK:n kera, eli viikonloppu ei olisi voinut alkaa yhtään paremmin. Tää äkillinen talvi ei tosin ole yhtään mun mieleen, koska en ole henkisesti valmistautunut kylmyyteen ja pimeyteen. Miten musta tuntuu, että ensilumi tulee vuosi vuodelta aikaisemmin? Viime vuonna ensilumi tuli sentään vasta lokakuussa, ja sekin oli musta ihan liian aikaisin. Tai ehkä mä elän henkisesti jossain lämpimämmässä maassa, ja järkytyn aina kun havahdun todellisuuteen. Joka tapauksessa, mun viime päivät on kuluneet pitkälti kouluhommien parissa ja tämä pieni breikki tulee todellakin tarpeeseen ennen seuraavan jakson alkua. Niin kuin mainitsin, mun wanhojen mekko tosiaan tuli, mutta se osoittautui liian pieneksi ylävartalosta, mitä mä vähän aavistelinkin. Mutta ei hätä ole tämän näköinen, koska ompelija saa varmaan kuitenkin fiksattua sen mulle sopivaksi prinsessapäivää varten. Mä oon niin innoissani, kumpa olis jo helmikuu!  Mulla on nyt edessä pidennetty viikonloppu, joten koitan omistaa sen bloggaukselle ja tehdä mahdollisimman paljon juttuja tätä blogia varten. Ja pitääkähän silmänne auki huomenna siltä varalta, jos se paljon toivottu blogikirppis vaikka aukeaisi huomenna...
friday friday friday

10 kommenttia:

  1. Saatko kameran kanssa tarkennettua noin hyvin vai muokkaatko sitä painopistettä koneella jälkeenpäin :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä saan manuaalilla tarkennettua tosi hyvin, mutta automaattitarkennus tuossa temppuilee ja pahasti :-( Ja tarkennan kuvaa tietenkin vähän sitä muokattaessa, mutta en mitenkään huomattavasti!

      Poista
  2. Mikä ton sun bannerin fontin nimi on? :) Mistä oot saanu tota suklaata? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en valitettavasti muista yhtään, koska olen tuon muistaakseni dafontista etsinyt :-( Ja suklaalevyn olen ostanut Tallinnasta, harmi että tuota ei myydä Suomessa!

      Poista
  3. Laitatko missään vaiheessa siitä sun wanhojen mekosta kuvaa ? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En usko että laitan ennen niitä varsinaisia tansseja, mutta eipä sitä vielä tiedä! :-)

      Poista
  4. kenen kanssa tanssit vanhat:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Erään mun luokkalaisen kanssa, en halua hänen nimeään laittaa nettiin ilman lupaa :-)

      Poista
  5. Oooi millon saadaan kuvaa sun mekosta? Sulla on niin kiva tyyli ottaa kuvia ja sun tekstiä jaksaa lukea pidempiäkin pätkiä :-) Ja hei, milkan oreosuklaa on taivaallisuutta, joten mun on pakko kysyä, että mistä ihmeestä sä oot saanu sitä? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taidan pitää sen valitettavasti salaisuutena ihan h-hetkeen asti, mutta jotain sneak peekia näette ehkä jossain vaiheessa! Ja tosi kiva kuulla, mä oonkin koittanut panostaa teksteihin viime aikoina vaikka välilä tuntuukin etten saa niistä edes itse selvää :-D Ja suklaan olen ostanut Virosta, se on maailman suurin vääryys että sitä ei myydä Suomessa! :-(

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8