LIFE LATELY

Nyt mä päätin tulla pitkästä aikaa ihan vaan kertomaan kuulumisia ilman sen ihmempää kuvamateriaalia tai tarkoitusta postaukselle. Tuntuu että siitä olisi vaikka kuinka kauan kun olen tällaisen viimeksi tehnyt, joten ehkä nyt oli jo aikakin. Viime viikko meni aika lailla koulunjuttuihin keskittyessä (tai niitä vältellessä...). Lisäksi koko viikkoa varjosti tieto mummin huonontuneesta kunnosta ja me ajettiinkin häntä katsomaan maanantaina. Ja onneksi käytiin, sillä torstai-iltana tuli tieto siitä, että mummi on nukkunut pois. Koko torstai ja perjantai menikin aikalailla shokissa enkä mä ole vieläkään oikeen tajunnut sitä, että yks mun elämäni tärkeimmistä henkilöistä on poissa. Mä en ollut aluksi varma että haluanko mainita tästä mitään täällä blogin puolella, mutta saihan moni teistä tietää asian jo Instagraminkin kautta. Onneksi mun ihanat ystävät on tukeneet mua ja liikuntakin on auttanut tosi paljon!
Muuten mulle kuuluu ihan hyvää,  tuleva koeviikko painaa päälle ja aina välillä pakenen stressiä ja kouluhommia salille jossa voin purkaa kaikki paineet suoraan treenaamiseen. Nytkin tulin salilta noin tunti sitten ja taidankin painua kohta nukkumaan, palaillaan seuraavalla kerralla taas normaalin postauksen kera! basic basic basic basic basic

40 kommenttia:

  1. Voi ei pärjäile <3

    VastaaPoista
  2. lämpöinen osanotto <3

    VastaaPoista
  3. aivan ihana blogi sulla :) sait uuden lukijan !
    <3 : leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Osaanottoni. :---( koita pärjäillä!

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Tsemppiä sulle! Ja ihania kuvia! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kyllä tää tästä kohta alkaa helpottaan :-)

      Poista
  7. Jaksamista surun keskellä.
    Mistä tässä postauksessa näkyvä beessi takki on ostettu? :) Näyttää ihanalta, varsinkin tollasen kaunokaisen päällä.

    VastaaPoista
  8. Otan osaa. Muista, että elämä kyllä kantaa, ikuisesti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Kyllä tää tästä, päivä kerrallaan vaan :-)

      Poista
  9. Voimia sulle<3
    Toi sun lyhyt trenssi? on aivan ihana, mistä ostettu? :)

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja se on Onlyn, mutta kirpparilta ostettu! :-)

      Poista
  10. Voimia. <3 Mäki olin shokissa jonkun kaks viikkoo mun papan kuoleman jälkeen ja aloin nähä papan kasvoi joka puolella, mutta kyl se suru tässä neljässä vuodes on helpottanu. :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Joo munkin ukki kuoli kaksi vuotta sitten, ja nykyään tilanteeseen on jo tottunut :-)

      Poista
  11. Tosi paljon tsemppiä ja jaksamista sulle, sie tuut pärjäämään <3

    VastaaPoista
  12. Ihania kuvia :-) Ja voi, osanottoni minultakin !

    VastaaPoista
  13. voi ei :( paljon tsemii!!

    VastaaPoista
  14. Anteeks tää ei oo tän postauksen oleellisin asia, mut miten instagramista ois voinu tietää tästä? Mutta itekki oon kokenu molempien isovanhempien kuolema ja varsinki ekat viikot oli ihan kamalia, mutta pikku hiljaa se helpottaa, paljon voimia sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä laitoin sinne kuvan aiheeseen liittyen, mutta poistin sen sitten seuraavana päivänä :-) Ja kiitos paljon osanotoista, kyllä tää kohta alkaa helpottaan!

      Poista
  15. Minkä kokonen tuo beige takki on?

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8