FALL MUST HAVES

Jostain kumman syystä mä eksyn nettikauppoihin aina silloin kun siellä ei pitäisi roikkua, ja niin kävi tänäänkin. Mun piti nopeasti mennä tsekkaamaan Choiesin sivuilta jotain yhteistyöjuttuihin liittyvää, ja lopulta huomasinkin selanneeni vaatteita tunnin kuola lähes valuen. Samalla mä muistin etten ole kevään jälkeen tehnyt ollenkaan tällaista must haves - postausta, joten päätin että oli aika korjata asia.  Mä keräsin pariin kollaasiin vähän asuntapaisia kokoelmia nyt syksyä ajatellen ja itse sain ainakin samalla vähän inspiraatiota sen suhteen että mitä voisin nyt syksyn edetessä päälleni pukea. Toivottavasti te tykkäätte näistä kollaasipostauksista yhtä paljon kuin minä - mun mielestä nää on nimittäin ihan älyttömän kivoja ja mukavia tehdä!
LIGHT

BLACK

NAVY
Double breasted coat, €40 / Striped blazer, €22 / Blue waistcoat, €14 / Jeans, €28 / Cross body, €38 / White drop earrings, €11
PASTEL


Red jacket, €32 / Faux leather jacket, €56 / Skinny pants, €17 / Cross body, €58 / Artificial jewelry, €9,27

8 kommenttia:

  1. Vautsi kuinka ihanat kollaasit! Tosi paljon sellasia vaatteita mitkä on mun ostoslistalla ollut jo pitkään ja oikeestaan kaikki noista on mun mieleen, lukuunottamatta noita vaaleenpunasia. Nää kollaasipostaukset on mun mieleen ainakin, sillä antaa kivasti inspiraatioo ja välillä vähän vaihtelua :)

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mäkin tykkään näistä ja nää on mun mielestä tosi hyviä inspiraation lähteitä :-)

      Poista
  2. mitä meinaat muuten lähtä opiskelemaan lukion jälkeen ja minne? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lääkikseen olisi tarkoitus hakea ainakin näillä näkymin ja kaupungista ei ole vielä tietoa, Rovaniemeltä pois joka tapauksessa :-)

      Poista
  3. Onko Skopunkten joku merkki vaan vai onko se liike? Jos se on vaan joku merkki, niin mistä kaupoista löytyy sen merkkisiä kenkiä? :) Kiitos, jos vastaat, sillä oon huomannut, että omistat useammat Skopunktenin kengät ja ne näyttää niin ihanilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kun se on ihan kenkäkauppaketju, samantyylinen kuin esim. Dinsko :-)

      Poista
  4. Mikä sun instagram on? (:

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8