FALL COLORS

Tämän sunnuntain käytin poikkeuksellisesti harvinaisen tehokkaasti, kun näin Vilmaa pikaisesti näiden kuvien ottamisen merkeissä, heitin yhden paketin postiin ja sain hoidettua yhteistyöjuttujakin kohtalaisen paljon. Siivosin myös pitkästä aikaa mun huonetta, joka oli kuin pommin jäljiltä koeviikon "mulla on niin kiire lukea etten jaksa siivota huonetta"-vaiheen jäljiltä. Yleensä mun sunnuntait menee kotona lempicollareissa koomaten ja jotain hyvää sarjaa katsoessa. Tänään mä päätin kuitenkin mennä ottamaan kuvia, koska ulkona oli ihan mielettömän kaunis ilma ja syksyn värit oli puissa parhaimmillaan. Mä en kyllä käsitä sitä tyyppiä joka noita säitä säätelee - vielä pari päivää sitten oli talvi ja nyt on taas syksy, tällä logiikalla seuraavaksi voidaankin varmaan odottaa kesää. Mutta oikeasti mä olen ihan iloinen ettei se talvi tullut vielä jäädäkseen, mä haluan fiilistellä vielä syksyä ottamalla kuvia ihanissa puistoissa ja muualla luonnossa! Kuvissa päälle pääsi jo kolmisen viikkoa sitten ostettu ihana Cubuksen takki, joka poikkeaa aika reilusti mun muista takeista ja on juuri siksi niin ihana! sunday sunday

9 kommenttia:

  1. mistä noi farkut ja paljon maksoi? :) oot kaunis!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on Zarasta ja maksoi 29,95€! Ja kiitos paljon! :-)

      Poista
  2. haha voi jotenkin samaistua tohon ''perus sunnuntai'' kohtaan.. XD Tosi kiva asu jälleen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jep, harvoin sunnuntaisin tulee edes kömmittyä ylös sängystä, saati sitten että poistuisin talosta :-D Kiitos paljon!

      Poista
  3. Ihania kuvia! :-) millon tulee se video sieltä kielimatkalta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Se video tulee sitten ihan lopuksi, kaikkien muiden postausten jälkeen! :-)

      Poista
  4. Miten saat sun kaulahuivin noin muhkeaksi? :-) Mulla aina toinen pää kaulaliinasta meinaa lentää tuulen mukana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi huivi on luonnostaan tosi muhkea ja paksu ja mä yleensä vaan kiedon se tuolla lailla kaulan ympärille. Mutta kyllä se mullakin useimmiten lepattaa ties missä ja siitä saa sitten pitää kaksin käsin kiinni samalla kun pitäisi juosta bussille :-D

      Poista
  5. Täälä kans yks joka voi samaistua tähän "kokeisiinlukuun yms..." ja ihana toi takki ja huivi! ♥

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8