BREAKFAST IN BED

Tämä aamu mun piti aloittaa tekemällä mun toista lemppariaamupalaa heti croissanttien jälkeen, eli banaanipannareita. Meiltä ei kuitenkaan löytynyt kananmunia, joten laiskuuksissani en vaivautunut etsimään vaihtoehtoista reseptiä vaan tein ihan normaaleja pannareita, joista tulikin tosi hyviä! Seuraavaksi jouduin tosin toteamaan, ettei meiltä löytynyt kermavaahtoa, siirappia tai marjoja ja meinasinkin jo marssia nälissäni kauppaan niitä ostamaan, mutta lopulta pannareiden kaveriksi löytyi mansikkahilloa joka sopi noiden kanssa paremmin kuin hyvin. Jenkkien jälkeen mä en ole enää voinut syödä vohveleita tai pannareita ilman siirappia, ne ei vaan maistu miltään ilman! Siltä reissulta tarttui mukaan vaikka mitä muitakin epäterveellisiä ruokatottumuksia joita ilman en voi elää, voin vain kuvitella minkä kokoinen olisin jos asuisin siellä pysyvästi! Mä koitan nauttia tästä viimeisestä vapaapäivästä täysin rinnoin ennen huomenna alkavaa uutta jaksoa joka tulee 8 koodinsa takia olemaan luultavasti lievästi sanottuna uuvuttava.breakfast'breakfastbreakfast breakfast

17 kommenttia:

  1. oiiiii nammm!<3 ihania nää sun kuvat ja tosi laadukkaita ja ahh tää sun blogi on mun lemppari!

    VastaaPoista
  2. ai onko sulla ens jaksossa 8 kurssia? :o hui! mulla on tässä jaksossa 7 kurssia mutta 6 koetta koska yksi kurssi oli musiikki. onneks torstaina alkavassa jaksossa on vaan 5 kurssia ja muutenkin helppo lukkari! Tsemppiä sulle kouluun! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on! Mullakin oli tämä eka jakso vähän turhankin helppo, kun oli 6 kurssia ja vaan 5 koetta, niin tuleva jakso tuntuu vähän turhan rankalta tämän lepsun jälkeen. Ja nyt alkavassa jaksossa on vielä 3 kieltä ja pelkkiä lukuaineita, heheh :-D Voi tosin olla ettei koeviikolla enää naurata...

      Poista
  3. Toi kaheksan kurssia kuulostaa ihan kamalalta, kun meidän koulussa on vielä sellainen että on kuus jaksoa ja kursseja voi olla jaksossa maksimissaan 6 :D Abivuonna monilla sitte onki sellaisia 2-4 kurssin jaksoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, ompa teillä jännä systeemi! Kelpais kyllä mullekkin :-D

      Poista
  4. Jotain reseptiä nuihin!? Näyttää niin hyviltä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voisin laittaa vaikka seuraavalla kerralla kun teen näitä, tulee kuitenkin tehtyä sen verran usein! :-)

      Poista
  5. Vaihtoehtonen terveellinen pannariresepti on esimerkiksi tässä:
    1dl kaura/tattarijauhoja (sauvasekoita tai blendaa hiutaleista)
    1-2 rkl pellavansiemenrouhetta (saa normikaupoista) tai chiaa (saa jo joistakin normikaupoista)
    1 kananmuna
    nestettä jos tarvitsee
    1 tl leivinjauhetta
    jotain hedelmäsosetta (esim Bonne, 100% eli eikä siis lisäaineita tai sokereita) tai smoothieta tai vaikka ihan steviaa makeutukseen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos, nyt voinkin katsoa tämän reseptin seuraavalla kerralla kun alkaa laiskottamaan! :-)

      Poista
  6. Aivan ihania kuvia ♥ Oonkohan mä jäänyt paljosta paitsi, kun en oo ikinä syönyt amerikkalaisia pannareita?:D Mun mielestä ne vaan aina on näyttänyt jotenkin ei niin hyviltä :D

    http://rakkauttaaulait.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ja olet! Ne on (ja varsinkin ne aidot jenkkipannarit) nimittäin ihan superhyviä eikä mitään verrattuna näihin suomen ohuihin lättyihin tai vastaaviin :-D

      Poista
  7. Käytkö muuten lukiossa pitkää matikkaa ja onks se kui vaikeet jos siis käy? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin melkein koko viime vuoden pitkässä mutta vaihdoin keväällä lyhyeen. Nyt syksyllä mun piti vaihtaa takaisin pitkään, mutten voinutkaan koska se olis enää mahtunut mun lukujärjestykseen :-( Ja onhan se tietenkin haastavampaa ja hieman erilaista kuin lyhyt, mutta kyllä siellä pärjää jos motivaatiota riittää! :-)

      Poista
  8. Oi näyttää niin hyvältä! Ja olis kiva jos kertoisit jossai postauksesaa lukiosta, niiku mitä valinnaisii sul on ja ookko kokenu lukion rankkana ja sillai:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voisin kertoa mun opiskelusta vähän enemmän vaikka sitten kysymyspostauksessa, koska tähän selostaessa tulisi aika pitkä kommentti :-D Joten jos voit vaikka odottaa sinne asti ja voin sitten selostaa vähän pitemmän kaavan mukaan!

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8