BABY BLUE COAT

Eilen me napattin yliopistovierailun ohessa Marin kanssa muutamat asukuvat, kun satuttiin tosi kauniiseen paikkaan joen rannassa. Päälle pääsi ensimmäistä kertaa uusi Sheinsidelta saatu takki, joka on niin värin kuin mallinsakin puolesta kaikin puolin täydellinen! Siitä tuli heti käyttöpäivänä mun uusi lemppari, harmi vaan että se on melko ohut joten sen käyttöaika rajoittuu syksyyn ja kevääseen. Mä oon kuitenkin odottanut ton saapumista kuin kuuta nousevaa, joten pakko käyttää sitä niin paljon kuin vielä kerkeää!
Mitäs te olette tuosta takista mieltä, iskeekö teihin nämä klassisen malliset ja ihanat pastellinväriset takit yhtä paljon kuin minuun?sheinside sheinside IMG_444rr4sheinside Takki Sheinside* / Paita Sheinside* / Farkut H&M / Laukku Michael Kors / Kengät Skopunkten

16 kommenttia:

  1. On kyllä tosi näpsäkän näköinen takki, tykkään! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin mielestä tuo on ihan älyttömän kiva, vähän massasta poikkeava :-)

      Poista
    2. Massasta poikkeeva? :DDDD öö ei kyllä ole

      Poista
    3. No on se ainakin värinsä puolesta, eipä ole ainakaan yhtään samanlaista tullut vastaan :-)

      Poista
  2. ihan hullun ihana takki! <3 :)

    VastaaPoista
  3. Siis aivan ihana tuo takki! Oon itsekin haikaillut pastellisävyisten takkien perään, mutta kuitenkin arastellut että tuleekohan sitä sitten käytettyä.. Sun päällä ainakin näyttää niin hyvältä, että ehkä mä tästä rohkaistun ja hankin lopulta tuollaisen :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin epäilin pitkään että sopiiko tuo sitten minkään kanssa yhteen ja että tuleeko tuota käytettyä, mutta kyllä se aika kivasti sopii vaikka minkä kanssa! Kannattaa hankkia mikäli oot tuota miettinyt, tuskin jää käyttämättömäksi :-)

      Poista
  4. katoin jo instagramissa et onpa ihana takki! sopii sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, se kuva tosin vääristää ton takin väriä aika paljon :-D Kiitti!

      Poista
  5. Voi, toi takki on ihan täydellinen! Oon vasta hiljattain menettänyt sydämeni tommoselle ihanalle vaaleansiniselle ja hankkinut ihan hyvään tahtiin sen värisiä vaatekappaleita kaappiin ;)

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä aika unelma, heti Sheinsidelta ton bongattuani mun oli vaan pakko laittaa se tilaukseen! Haha mulla on sama homma, jostakin kumman syystä mun vaatekaappiin on viimestynyt viime aikoina aika paljon sinistä! :-D

      Poista
  6. ihana toi takki, ja laukku ja koko asu kokonaisuudessaan! ♥ ja oot tosi nätti (-:

    VastaaPoista
  7. Oon tässä miettinyt että tilaisin kaks takkia Sheinsideltä. Sulta on varmaan kyseltykin näistä jo mutta jos viittit viel kerran kertoo että ooks ollu tyytyväinen heidän tuotteisiin, kuinka nopeesti vaatteet tulee+ onko tilauksessa jotain mitä kannattaisi huomioida, ja onko palautuksen tekeminen helppoa?:)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8