WEEKEND FESTIVAL 2014

Nyt on luvassa Weekend-postausta puhelinkuvien muodossa, koska niitä kertyi puhelimen rullaan aikamoinen määrä. Sen pitemmittä puheitta mulla oli aivan huippuhauska viikonloppu, enkä maltta odottaa ensi vuotta, jolloin olen ehdottomasti menossa uudestaan! Mun lemppareita tuolla oli Martin Garrix, Hardwell ja tietenkin Calvin Harris, jolla oli aivan uskomaton keikka ja joka todellakin kruunasi koko viikonlopun! Kiitos myös sulle joka tulit juttelemaan mulle siinä Coca-Cola-pisteen luona, piristit mun päivää vaikka vaikutinkin varmaan aika järkyttyneeltä, hahah :-D Se on aina niin kivaa jos joku lukija tulee moikkaamaan, vaikka aina jälkeenpäin tuleekin sellainen tunne että näytin varmaan ihan kamalalta ja annoin itsestäni tosi tyhmän kuvan.weekend 1. Valmiina lähtöön! 2. Koneselfie ennen koneen lähtöä 3. Pientä shoppailua torstaina 4. Vapianossa syömässä - jälleen kerran... weekend 1. Piti ottaa pakollinen lippukuva ennen kuin käytiin vaihtamassa liput rannekkeisiin. Sain muuten tosi murhaavan katseen lipunvaihtajalta kun pyysin häntä laittamaan rannekkeen niin että teksti olisi oikein päin, haha. 3. Day 2 ja ihanat tytöt! 4. Haluaisin takaisin tuon ihanan fiiliksen mikä mulla oli koko viikonlopun ajan! weekend 1. Martin Garrix oli kyllä aivan huikee ja veti yhden tuon viikonlopun parhaimmista seteistä! 2. Perjantaina iltaan valmistautumassa. 3 & 4. Mulla on puhelimen rulla täynnä näitä kuvia noista valoista, muttakun ne oli vaan niin hienoja!  weekend 1. Me ja yksi purple partyn uhri. Oli tosi harmi että se ei onnistunut, siitä olisi saanut niiin hienon videon! Vaikkakin mekin saatiin osamme tuosta väristä kun yksi pussi räjähti niitä jaettaessa. 2 & 3. Lisää taiteellisia keikkakuvia. 4. Sunnuntaina pois lähtiessä päätin poiketa fro-yo paikkaan tyydyttämään mun koko viikonlopun kestänyttä himoa, ja maksoin naurettavat 7,50€ tuosta kiposta. Virossa olisin saanut tuota puolet isomman annoksen muutamalla eurolla, Jenkeistä nyt puhumattakaan... 

5 kommenttia:

  1. ihania kuvia ihana weekend :3 ei tarvii kahta kertaa miettiä meneekö ens vuonna uudestaan :D :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, oli niin huippu viikonloppu että pakko mennä ensi vuonnaki! :-)

      Poista
  2. miksi siis tuo purple party ei onnistunu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä pusseja meni paljon rikki jo niitä jaettaessa ja lisäksi ihmiset availi niitä ennen aikojaan :-(

      Poista
  3. miten kuvailisit sun musamakua?:) kuunteletko paljonki EDM tai esim trancee, breakbeattii, teknoo, hausee? pliis sano mulle et et oo yks niistä ketkä ei tiedä wknd:stä muita esiintyjii ku garrixin hardwellin ja calvin harrisin ja silti maksaa sinne kahen päivän liput :D

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8