first of august

Jännää että nyt ollaan jo elokuun puolella - tää kesähän on mennyt ihan älyttömän nopeaa! Kohta koittaa jo paluu kouluun mutta sitä ennen on vielä yksi matka edessä, me lähdetään nimittäin huomenna Tallinnaan ja vietetään siellä loman viimeiset päivät! Lisäksi tulossa on Simerock, mun synttärit, Weekend ja EF Reunion Party! Elokuussa on siis luvassa vaikka mitä kivaa, ja tämä sattuu muutenkin olemaan mun lempparikuukausi vuodesta! Mä oon ihan mielettömän innoissani kaikista tulevien viikkojen tapahtumista, eikä kouluun paluukaan tunnu niin pahalta kun tietää mitä kaikkea kivaa on luvassa.
Tänään me käytiin Emma-Lotan kanssa kiertelemässä keskustassa ja eksyttiin myös alennusmyynteihin, josta löytyi pari kivaa juttua. Lisäksi me mentiin ottamaan asukuvia taas pitkästä aikaa, kai munkin pitää nyt totutella taas pitkästä aikaa tähän normaaliin bloggarielämään. Päälle valikoitui rento asu, sillä näin kesällä vedän päälle lähinnä kaikista mukavimmat vaatteet enkä jaksa miettiä mitään sen monimutkaisempaa. Käyttöön pääsivät myös ensimmäistä kertaa mun kielimatkalla olleelta Essiltä ostetut kengät jotka ovat aivan ihanat, vaikkakin ne hiersi mulle ihan jäätävän rakon toiseen jalkaan. firstofaugust Toppi Forever 21 Hame H&M Kengät Lindex firstofaugust firstofaugust firstofaugust

12 kommenttia:

  1. ihania kuvia! Mitkä asetukset sulla on kamerassa? tai ettö ootko säätänyt aukkoa yms. itse?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mä kuvaan aina manuaalilla eli säädän asetukset aina tilanteen mukaan :-) Mutta aukko mulla on yleensä se 1.8 ellei ulkona ole tosi valoisaa!

      Poista
  2. oot niin kaunis & upea asu!! :)<3

    VastaaPoista
  3. mistä noi korut on :-) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kello on Ur & Pennistä ja sormukset on Ginasta :-)

      Poista
  4. Ihana hame! Haluaisin sellaisen... <3

    http://elamaaonihanaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. harrastatko enää cheeriä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu harrastan, oon vaan ollut nyt koko kesän tauolla treeneistä :-)

      Poista
  6. Kauanko sä siellä Tallinnassa oot? Ja kenen kans sä meet? Saaks sua tulla moikkamaan jos näkee?

    VastaaPoista
  7. Kaunko sä oot tallinnassa ja kenen kanssa sä meet sinne?

    VastaaPoista
  8. ootko harkinnu hiusten leikkaamista? alkaa näyttää vähän kuivilta noi latvat :D

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8