FALL VIBES

sheinside1 / 2 / 3 / 4
5 / 6 / 7 / sheinside1 / 2 / 3 / 4
5 / 6 / 7 / 8
Niin kuin joka vuosi tähän asti, mä päädyin taas pitkästä aikaa selailemaan nettikauppoja etsien täydennystä mun syysvaatekokoelmaan. Samaan aikaan Sheinsidelta pyydettiin mua kokoamaan pari kollaasia yhteistyön merkeissä, joten löin samalla kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja löysin vaikka mitä kivaa! Mä oisin voinut koota kymmenittäin ihania kollaaseja kaikista vaatteista mitä löysin, mutta päätin kuitenkin säästää teidät ja etenkin itseni siltä työn määrältä.
Tällä hetkellä mua viehättää kaikki pastellisävyt, tuollaiset baseball-tyyliset printtipaidat ja paksut neuletakit kaikissa eri väreissä. Lisäksi mä haluaisin jonkun tollaisen pidemmän mallisen simppelin takin jossain pastellivärissä ja nahkainen hamekin houkuttelisi kovasti. Ehkä tämä syksyn tulo ei olekaan niin kamalaa kuin aluksi ajattelin! Mua himottaisi niin paljon tilata tuolta ainakin pari juttua, mutta ensin pitäisi saada lisää tilaa vaatekaappiin ja vanhat vaatteet alta pois.
Mitä teidän syksyn ostoslistalta löytyy, onko samoja juttuja kuin mulla vai jotain aivan muuta?

9 kommenttia:

  1. kiva postaus! voitko joskus tehä room tourin?:) ja oliks siinä viimepostauksessa kaikki sun tallinnan ostokset ku kiinnostais ne:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja voin varmaan jossakin muodossa, mutta en ihan heti :-) Ja siinä oli tosiaan kaikki ostokset, jos suklaata ei lasketa! :-D

      Poista
  2. juuri edellisessä postauksessa kerrot kuinka vaatekaapit pursuaa ja taas ostat vaatteita. eikö mikään riitä? itsekin olen kamala shoppailija enkä osaa säästää mutta roti kaikessa.. alkaa ärsyttää tuo että postaat kerran viikossa ja aina olet ostanut vähintään viisi vaatetta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensinnäkin, se että teen tälläisen postauksen ei tarkoita että olisin ostanut yhtään mitään :-D Jos olisit lukenut postauksen olisit huomannut sen. "Mua himottaisi niin paljon tilata tuolta ainakin pari juttua, mutta ENSIN pitäisi saada lisää tilaa vaatekaappiin ja vanhat vaatteet alta pois." En ole siis ostamassa yhtään mitään ja vaikka ostaisinkin, niin sen ei pitäisi kenenkään maailmaa kaataa, se kun ei vaikuta sun elämään yhtään millään tavalla. Edellisen ostospostauksen vaatteet on edelleenkin kerätty monen viikon ajalta kesälomalla, kaikkea en ole kerralla ostanut kuten postauksessa mainitsinkin. Ja mun muistaakseni olen tehnyt 3 ostospostausta viimeisen kuukauden aikana, joista 2 oli ostospostauksia Californiasta jotka oli nimenomaan teidän lukijoiden kovasti toivomia. Mä en vaan kertakaikkiaan voi käsittää että miten toisen shoppailu voi ärsyttää sua noin paljon, etenkin kun suurin osa postauksista on kaikkea muuta kuin ostospostauksia :-)

      Poista
  3. shoppailet kyllä aivan sairaasti, en ymmärrä siis yhtään :o tai no mikäs siinä jos rahaa riittää ja ekologisuus ei ole niin tärkeessä roolissa sun arvomaailmas :)

    VastaaPoista
  4. mitä ihmettä oikeesti anot rauhottukaa karoliina ei sanonu ostavansa yhtään mitään niikun hän jo ite tohon kommentoi??? ja täs postauksessaki sanotaan että yhteistyön merkeissä koottuja vaatteita mitä hän haluais ostaa mutta ei ole ostanut... calm down bitchesssssss

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ylempi kommentti ei liittyny varsinaisesti postaukseen, ymmärsin kyllä ettei karo ollu ostamasssa ny näitä vaatteita. ylipäätänsä vaa ihmettelin. siis jumalauta kattoo vaik niitä californian ostoksia nii huhhuh, siinäki murto-osa siitä mitä uutta on tullu jonku vuoden aikana. en tarkottanu kommenttia (enkä tätäkään) mitenkään pahalla. kummastelin vaan. :D

      Poista
    2. Ja mitenköhän se sinun elämään vaikuttaa mitä karoliina tekee omilla rahoillaan :D voisit sinäkin anonyymi tehdä sen kummastelun ihan rauhassa siellä omassa pikku päässäsi jos nuin paljon vaivaa se miten muut ihmiset rahansa käyttävät XD

      Poista
    3. oon huolissani tästä planeetasta :( haluisin vaa kuulla mitä karolla on kommentoitavaa noihin. koitin pysyä mahd. asiallisena. :D

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8