ensimmäinen päivä tallinnassa

Nyt mä kirjottelen rättiväsyneenä hotellihuoneen sängyltä, sillä mun päivä starttasi tänään aamulla kello neljä virkistävien kolmen tunnin yöunien jälkeen. Lennon ja laivamatkan jälkeen heitettiin vaan laukut hotellille ja mentiin kiertelemään Viru-keskuksen kauppoja. Parin tunnin jälkeen mentiin kiertelemään Rottermannin kauppoja jonka jälkeen raahauduttiin väsyneinäVapianoon syömään. Crema di pollo ei pettänyt tälläkään kertaa ja jälkiruokakin oli taivaallisen hyvää. Aika onnistunut päivä ruoan puolesta siis! Loppupäivä me kierreltiin vaan kauppoja ja käytiin ottamassa kuvia aurinkoisilla kaduilla. Mutta nyt mulla alkaa silmät painua väsymyksestä kiinni, joten palaillaan pian uuden postauksen merkeissä!tallinna tallinna tallinna tallinna tallinna tallinna tallinna tallinna tallinna tallinna tallinna tallinna tallinna

25 kommenttia:

  1. Kiva postaus ja sulla on ihana blogi!:) tosi kivoja kuvia varsinkin toi toka vika kuva susta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, tosi kiva kuulla! :-)

      Poista
  2. Vastaako foreverin vaatteet sun mielestä ihan kokojaan? Siis että onko esim S pienempi ku suomessa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori et vastaan tähän, mut suurin osa ei todellakaan vastaa!! :D oon tosi pienikokonen ja suomessa välillä 34 kokoset vaatteet on liian isoja, mut foreverilta oon tilannu/ostanu välillä m-kokoakin ja nekin on saattanut olla suht pieniä (:

      Poista
    2. Aijaa, mun mielestä ne nimittäin vastaa tosi hyvin suomen kokoja! :-D

      Poista
  3. Kene kanssa oot siellä? Ja kauanko? Missä yövytte?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon täällä vanhempien ja kaverin kanssa la-ti ja yövytään Virussa :-)

      Poista
  4. Kiva postaus ja tosi ihania kuvia taas :)

    VastaaPoista
  5. Kivoja kuvia! Kannattaa muuten pitää koko ajan silmällä laukkua ja muuta onaisuutta, nimittäin tutulta just varastettiin Tallinnassa ollessaan lompakko.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Joo, mä oon aina laukun kanssa tosi varovainen! :-)

      Poista
  6. miten sulla on varaa taas shoppailla, ku vastahan tulit jenkeistä ja siellä sä varmaan ostit monella sadalla eurolla vaatteita ? XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullahan oli tänä kesänä kaksi työpaikkaa, eli niillä rahoilla mä shoppailen :-)

      Poista
  7. Minä päivänä sulla on muuten synttärit? :D

    VastaaPoista
  8. tosi ihanan näköset noi kaks juomaa! mistä tollasia saa?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ne on niitä lasten cocktaileja joita laivalta saa :-D

      Poista
  9. Voisitko tehä ostosten esittely postauksen :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mä teen sen heti kun pääsen kotiin! :-)

      Poista
  10. millä muokkaat sun ig kuvat?(:

    VastaaPoista
  11. mistä toi farkkuliivi mahtaa olla peräisin? :)

    VastaaPoista
  12. Onko Tallinnassa siis forever 21 ja muute näitä sun tekstejä on ihana lukea��

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8