BASIC

Tällä kertaa vuorossa olisi kuvia asusta, jossa tallustelin koulussa maanantaina. Kaikessa yksinkertaisuudessaan toi on musta tosi kiva asu, mitäs te olette mieltä? Käyttöön pääsi ensimmäistä kertaa Virosta ostettu Stradivariuksen neule joka on mun mielestä täydellinen niin malliltaan kuin väriltäänkin. Lisäksi kädessä roikkui pitkästä aikaa Zaran laukku aka saavi, joka majaili monet kuukaudet kaapin pohjalla, kunnes sen sieltä pelastin.
Tämä viikko on ollut harvinaisen kiireinen, joten en ole kerennyt suoda ajatustakaan postailulle tai edes kuvien ottamiselle. Eikä ensi viikkokaan sen lupaavammalta näytä - meillä on nimittäin ensi viikolla 7 treenit ohjelmaleirin muodossa ja siihen vielä päälle koulujutut ja kampaajat sun muut, joten rukoillaan että olen elossa vielä ensi viikon jälkeenkin. Siitä onkin jo vähän aikaa kun olen viimeksi tällaista normipostausta kirjoittanut, joten selitän vähän että missä tällä hetkellä mennään. Tällä hetkellä olen siis Helsingissä, koska huomenna on EF:n Reunion Party jossa näen kaikki mun kielimatkalaiset vielä viimeisen kerran! Mä tulin siis tänne viikonlopuksi ja huomenna mun seuraan liittyy Nea, joka tulee myös reunioniin. Mä toivon että tästä tulee aivan huippu viikonloppu, siitä kaikesta näette kuvamateriaalia sitten hieman myöhemmin!outfit Toppi New Yorker Neuletakki Stradivarius Farkut River Island Laukku Zara Kengät Skopunkten outfit outfit outfit

28 kommenttia:

  1. Aivan ihana asu!! <3

    VastaaPoista
  2. Ihan huippu asu! Kaikki tuntuu sopivan täydellisesti yhteen :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mustakin noi sopii ihan kivasti yhteen vaikka vähän hätäisesti noi vaatteet valitsinkin :-)

      Poista
  3. Oivoi miten nätti asu! mistä nuo korvikset on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Noi on ostettu Ginasta pari kuukautta sitten :-)

      Poista
  4. meettekö teijän cheer joukkueen kaa mihinkään kisoihin?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu me mennään tällä kertaa Super Cheeriin :-)

      Poista
  5. aivan ihana asu, jotenki sellanen kevee ja lämmin..! toi neule sopii täydellisesti syksyyn ♥
    ja tsemppiä ensviikkoon ! ;-;

    VastaaPoista
  6. Mikset oo enää persunmallin kanssa yhteistyössä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiedä että oletko sä se sama ano joka tuli askissakin kysymään asiasta, mutta kyllä mä teen edelleenkin heidän kanssaan yhteistyötä! Nyt on ollut vaan vähän taukoa tämän kiireisen kesän takia :-)

      Poista
  7. millon jatkat kielimatkapostauksia? :) ja olitko muuten koko illan reunioneissa? En nähny sua mutta bongasin sen sun kaverin Nean! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä jatkan niitä heti kun kerkeän taas selata niitä kuvia läpi, eli varmaankin viikonloppuna! Ja ei me oltu, oltiin siellä n. tunti ja lähdettiin TCT:n jälkeen :-D

      Poista
  8. missä nea oli kielimatkalla? :)

    VastaaPoista
  9. Ihana asu! Ja voisitteks tehä sen Nean kans postausta tai videoo kielimatkasta:) Olis kiva kuulla Neanki mielipide matkasta! :3
    -Aino

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ton postauksen toteuttaminen voi olla vähän hankalaa ton välimatkan takia, ja lisäksi me oltiin ihan eri paikoissa :-) Nea varmaan kirjoittaa omat postauksensa omasta matkastaan ja mä omastani.

      Poista
  10. tuollainen tavallinen asu toimii kyllä! <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, mäkin tykästyin tuohon! :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8