RIPPIJUHLAT

Perjantaina me lähdettiin väsyttävän työviikon jälkeen ajamaaan iskän kanssa kohti Varkautta, sillä sunnuntaina oli luvassa mun serkun rippijuhlat, jotka oli samalla viimeiset meidän serkusparvesta. Me yövyttiin matkalla Iisalmessa ja seuraavana päivänä me saavuttiinkiin jo perille. Lauantai me vietettiin serkkujen luona ja illaksi mentiin heidän mökilleen uimaan ja saunomaan. Aliastakin tuli pelattua ja loistin jälleen kerran mun mahtavilla selitystaidoilla(not)... Seuraavana päivänä koitti sitten serkun konfirmaatio, joka jäi mulla tosin välistä hieman myöhäiseen venähtäneiden yöunien takia. Sitten me päästiinkiin jo viettämään juhlia ja mä toimin tuttuun tapaan juhlien valokuvaajana ja hipsin joka paikassa kamera kädessä. Me käytiin ottamassa serkulle rippikuvat ja napsittiin muutenkin kuvia pitkin päivää. Mulla asuna oli Choiesin toppi ja Ranskasta ostettu lemppari maksihame joka on näkynyt täällä blogin puolella ehkä vähän turhankin paljon. Kenkinä mulla piti alunperin olla mun lempparikorkkarit, mutta vasen nilkka on loukkaantumisen takia vielä sen verran jäykkä ettei se oikein tykännyt tuosta pystyasennosta, joten mulla ei ollut muita vaihtoehtoja kuin vetää jalkaan aina niin tyylikkäät ja pölyiset Tomsit. 
Me lähdettiin ajamaan kotiin jo samana iltana, mutta oli silti kiva nähdä pitkästä aikaa kaikkia sukulaisia ja serkkuja, vaikkakin visiitti olikin melko pikainen! Oli kiva myös päästä mökille rentoutumaan, vaikka sielläkään me ei oltu edes kokonaista vuorokautta. rippijuhlat rippijuhlat rippijuhlat rippijuhlat rippijuhlat rippijuhlat rippijuhlat rippijuhlat rippijuhlat rippijuhlat rippijuhlat

8 kommenttia:

  1. Hahhah vähän jännä, toi poika on mun rinnakkaisluokalla! En olis uskoni et ees tyyliin tiiät tän kaupungin olemassaoloo :-D Kivoja kuvia oot räpsinyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kyllä mä Varkauden tiedän kun olen viettänyt siellä monia kesiä! Ja ei ollut ensimmäinen kerta kun joku varkautelainen lukija tätä hämmästelee, pari vuotta sitten edellisessä konfirmaatiossa kaksi lukijaa nimittäin bongas mut kirkossa! :-D

      Poista
  2. Onpa aivan ihania kuvia ja niin kauniina olet taas kerran! :) Voisitko muuten joskus tehdä jonkun linkkaa blogisi-postauksen, olisi kiva löytää uusia blogeja luettavaksi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) Voisin kyllä, mutta se varmaan siirtyy vähän myöhemmäksi näiden matkapostausten takia :-) Mutta mä teen sellaisen aina suunnilleen kerran vuodessa eli se on kyllä tulossa vielä tänä vuonna!

      Poista
  3. miten saat näin hyälaatusia kuvia? :)

    VastaaPoista
  4. oi että ei olisi ikinä uskonut että varkaudessa sinulle sukua kun on tämä niin pieni kaupunki :D

    VastaaPoista
  5. Mäkin häkellyin ihan ku varkaus mainittiin ja tutun näköisiä ihmisiä kuvissa :D voi että maailma on pieni haha!!:--D

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8