FIRST DAY & O.C

I'm back! Takana on elämäni parhaimmat 3 viikkoa maanpäällisessä paratiisissa maailman ihanimpien ihmisten kanssa ja ikävä takaisin on kova! Mua instagramissa seuraavat onkin nähneet vähän sneak peekia kaikesta mitä me ollaan tehty ja missä ollaan käyty, mutta nyt mä alan vihdoin purkamaan kolme muistikortillista kuvia postauksiksi. Luvassa on siis monia palmunkuvien täyteisiä postauksia, toivotaan että ette kyllästy niihin ihan heti!firstdays firstdays firstdays Me saavuttiin pitkän ja uuvuttavan matkan jälkeen kampukselle kahdeksalta illalla ja mentiin tervetuliaistanssin ja pizzan jälkeen nukkumaan. Seuraavana aamuna me mentiinkin aikaisen herätyksen jälkeen syömään ekaa kertaa maailman ihaninta aamupalaa, ja lähdettiin sen jälkeen tutustumaan koulun ympäristöön. Me käveltiin ensin lähellä olevaan Los Altosiin jossa oli mm. Target, CVS ja monia muita kauppoja. Me tehtiin ensimmäinen kierros Targetissa ja jatkettiin sen jälkeen matkaa koululle. Se CSULB:n kampus oli niin valtava, että meillä kesti 15 minuuttia kävellä asunnoilta koululle, mikä tuli kaikille suurena yllätyksenä. Tuo välimatka osottautuikin sitten vähän ongelmalliseksi ja sen takia myöhästeltiinkin koulusta aika paljon, mutta kerron siitä lisää sitten myöhemmissä postauksissa.
firstdays firstdays firstdays Lounaan jälkeen meillä alkoi ensimmäinen koulupäivä, ja heti alussa kävi selväksi ettei se pahoin pelätty koulu mitään oikeaa opiskelua ollut. Me lähinnä keskusteltiin eri kulttuurien eroista, ruuista ja kaikesta mahdollisesta sekä heitettiin läppää toisista.firstdays firstdays Illalla me lähdettiin meidän ekalle retkelle Orange Countyyn, eli sinne minne O.C:n tapahtumat sijoittuvat. Me mentiin Seal Beachille, joka oli kiva ranta sellaisen ihanan rantakadun päässä. Me kierreltiin siellä pikkuputiikkeja ja tehtiin reissun ekat ostokset sekä mentiin syömään.
Sen jälkeen me mentiin ulos ihailemaan auringonlaskua ja otettiin paljon kuvia. Mä tekisin tällä hetkellä mitä tahansa että voisin palata tuohon iltaan, niin kova ikävä mulla on kaikkia ihmisiä ja aurinkoa! Siinä olikin ensimmäisen päivän tapahtumat, huomenna tarina jatkuu seuraavan päivän tapahtumilla. Miten paljon postauksia te muuten haluatte, joka päivältä vai joka reissulta? Koska mulla riittää näitä kuvia kyllä vaikka kuinka moneen postaukseen, niitten määrä vain riippuu siitä että mitä te haluatte?firstdays firstdays firstdays firstdays firstdays firstdays firstdays firstdays

28 kommenttia:

  1. tosi paljon lomapostauksia:)! olis kiva saada tuolta joku videokin jos oot kuvaillut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, kiva kuulla että niistä tykätään :-) Juu ja video on tulossa, sen muokkaamiseen menee vaan jonkin aikaa!

      Poista
  2. Ihania kuvia! ♥ Oonkin ootellut jo näitä sun matkapostauksia, haha! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiva kuulla että näitä on odotettu! :-D

      Poista
  3. oi aivan sairaan ihania kuvia!! :)

    VastaaPoista
  4. Vitsit ootan innolla näitä kaikkia postauksia tuolta! Ja mun puolesta voit tehdä niin monta postausta kun vaan saat kuvista riittämään!:) tosi kiva nähdä millasta tuolla on sillä oon ite menossa ens kesänä tolle kyseiselle reissulla ja päivämääräkin on mahollisesti sama xDDd ois kiva myös jos tekisit sellaisen kysymys-postauksen että voitaisiin kysyä sulta kaikkia kysymyksiä tohon matkaan liittyen ja sitten vastaisit niihin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vähän kivaa, kannattaa ottaa sitten kaikki irti siitä matkasta :-) Ja joo mä suunnittelinkin jo tuolla että voisin tehdä kysymyspostauksen, kun tähänkin asti niitä kysymyksiä on tullut jo aika paljon :-)

      Poista
  5. oumai mitä kuvia, vähänkö mulle tuli semmonen tunne että olis tarve päästä kielimatkalle! :D Odotan kyllä innolla matkapostauksia, oon tosi utelias kuulemaan että mitä te siellä teitte.

    VastaaPoista
  6. Minkä maalaisia ihmisiä kielikurssillas oli?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tuolla Long Beachin kampuksella oli suomalaisia, norjalaisia, ruotsalaisia, tanskalaisia, italialaisia, espanjalaisia, ranskalaisia ja venäläisiä :-)

      Poista
  7. Kiva postaus ja ehdottomasti näitä saa tulla lisää! Itse lähden maanantaina kielimatkalle Englantiin myöskin ef:n kautta joten kiva lukea sun kokemuksia :)

    VastaaPoista
  8. Joka päivältä ehdottomasti!!

    VastaaPoista
  9. Ehdottomasti joka päivästä! Kaikki kuvat vaan esille

    VastaaPoista
  10. Tee postauksia jokaisesta päivästä, mutta liitä kaksi päivää yhteen postaukseen ;)

    VastaaPoista
  11. Ihana postaus! Ehdottomasti kaikista päivistä! 💞

    http://pinjavera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. Ite meen tonne ens vuonna! Oon aina unelmoinu Los Angelesiin pääsystä! Tiedätkö muuten mitä eroa on sillä, että valitseeko sen long beachin vai sen perus kaliforniamatkan? Toivottavasti ymmärsit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihanaa, sulla tulee oleen niin kiva matka! Siinä on se ero että long beachille menevät asuu asuntolassa keskenään, muut menee isäntäperheisiin ympäri Californiaa :-)

      Poista
  13. tekstejä ei tarvii niin paljoa. mutta kuvia paljon! :)

    VastaaPoista
  14. Vastaukset
    1. Juu sekin on tulossa, kunhan saan kaikki vaatteet pesusta! :-)

      Poista
  15. Jooo, mun puolesta voit laittaa vaikka kaikki kuvat ja joka päivältä :-D On niin upeen näköstä! Tiiätkö muuten miten pitkä matka noilta isäntäperheläisiltä suunnillen oli kouluun? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Mun mielestä niillä saatto olla vähän pitempiäkin ne koulumatkat, ehkä jopa joku tunti? Mutta mä en tosiaan tiedä, koska en ollut kauheasti tekemisissä isäntäperheläisten kanssa :-)

      Poista
  16. joka päivältä olis kiva ! niin paljon kun mahollista, vaikka luultavasti kuolisin kateuteen haha :D

    VastaaPoista
  17. Oi vitsi että ihania kuvia! Oon aina unelmoinu että pääsisin Californiaan! Niin siistiä kun sä kirjotat, laitat kuvia ja kerrot millasta siellä on, mun matkakuume vaan kasvaa,toivottavasti pääsen joskus itekki kokee ton :) Mun mielestä ois kiva nähä tosiaanki vaikka joka päivältä näitä kuvia :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, usko pois mä tiedän ton tunteen! :-D Voisin lähteä takaisin vaikka heti!

      Poista
  18. olisi ihana saada videoita tuolta ja sitten myös ostoksista :)

    VastaaPoista
  19. Siis olitko siellä long beachilla vai koko californiassa ku itekkin oon menossa jossain vaiheessa sinne? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin Long Beachin kampuksella, en isäntäperheessä eli muualla Californiassa :-)

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8