UNDER THE SUN

Tätäkin postausta mä olen koittanut kirjoittaa jo kolmena iltana, mutta aina on tullut mutkia matkaan. Eilen me lähdettiin tyttöjen kanssa extempore ulos illalla, ja se reissu venyikin niin pitkäksi että en jaksanut kirjoittaa tätä postausta loppuun enää aamukolmelta kotiin tullessa. Muutenkin mä oon paininut viime päivinä useiden ongelmien kanssa, kuten sen että en saa siirrettyä kuvia koneelle. Mun koneen muistikortinlukija ei nimittäin suostu tunnistamaan mun muistikorttia, ja sama homma on johdon kanssa.  Parin tunnin tappelun jälkeen aloin sitten muokkaamaan kuvia toisella koneella, mutta sitten sen koneen hiiri lakkasi toimimasta. Siinä vaiheessa teki jo mieli kirota kaikki tekniset vempeleet alimpaan helvettiin, mutta tunnin tappelun jälkeen sain kuvat lopulta muokattua ja ladattua Flickriin. Lisäksi mä sain eilen uuden puhelimen, iPhone 5S:n, ja nyt mulla on ongelmia saada siirrettyä Whatsapin kaikki data uuteen puhelimeen. Mutta ehkä nämä ongelmat vielä tästä ratkeaa, onneksi nuo vempeleet toimii muuten hyvin!  14181579769_23b5e147be_o 14367309364_946d47ff65_o leo Toppi Persunmall* Housut  Choies* Kengät New Look 14366719082_29656d3177_o Viime päivät on menneet aurinkoa ottaen, jätskiä syöden ja lomasta nauttien kavereiden seurassa. Tänään varsinkin oli tosi kuuma päivä, joten me mentiin Balilta kotiutuneen Vilman kanssa rannalle ja myöhemmin keskustaan nauttimaan tästä ihanasta säästä. Heh, tuntuu että mun blogi on nykyään joku sääraportointiblogi, mutta se vaan sattuu vaikuttamaan tosi oleellisesti mun mielialaan ja tekemisiin näin kesällä. Myöhemmin päivällä otin kotipihalla aurinkoa ja tuntuu että vähän väriäkin tarttui pintaan parin tunnin grillaamisen jälkeen. Huomiselle ei ole sen kummempia suunnitelmia, sen näkee sitten!&nbsp

2 kommenttia:

  1. miten oot saanut noita yhteistyökumppaneita? :)

    VastaaPoista
  2. ihana postaus,oot kaunis ja sun blogi on vaan niin kertakaikkisen ihana !!!! <3

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8