SUNSET

Tänään oli taas niin nätti auringonlasku että oli pakko mennä ulos kuvaamaan, vaikka olenkin koittanut vähentää auringonlaskukuvia viime aikoina. Tai en tiedä haittaako ne teitä, sillä mä vaan tykkään niin tuosta valon kanssa leikkimisestä! Asiasta toiseen, tämä viikko on ollut aika hiljainen blogin puolella, sillä kaikki päivät on menneet töissä ja sen jälkeen oon ollut joko tosi väsynyt tai sitten ilmat on olleet niin kurjat etten ole viitsinyt lähteä mihinkään. Tänään oli sitten viimeinen työpäivä ja kylläpä se kaksi viikkoa menikin nopeaa! Tuntuu että vastahan mä sinne menin ja olisin voinut jatkaa töitä vielä pitempään. Mutta se ei tällä kertaa käy, sillä mulla on lähtö 5 päivän päästä ja kotoa lähden jo 4 päivän päästä! Mä haluaisin vaan heittää kaikki tavarat matkalaukkuun ja lähteä jo matkaan, en jaksais millään odottaa! Mutta nämä viimeiset päivät tulee kuitenkin menemään tosi nopeaa ja mulla on vielä vaikka mitä tekemistä ennen lähtöä! Mä muuten tein tästä päivästä My Day - postauksen mutta tekstiversiona, se on luvassa sitten huomenna! sunset sunset sunset

24 kommenttia:

  1. Auringonlaskun aikaan kuvaaminen on kyllä oikeesti huikeeta! Pitäis yrittää kuvailla enemmän just sellasina hetkinä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Munkin pitäis, vois joskus hankkia ihan kunnon kuvaajan ja ottaa vähän erilaisiakin kuvia välillä :-)

      Poista
  2. aika muikee takamus

    VastaaPoista
  3. Mulla on menny ihan kokonaan ohi mut minne oot matkaamassa :)?

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia ja sulla on tosi kiva blogi!:) hyvää matkaa ja tsemppii sulle!

    VastaaPoista
  5. voi jukra ku taas nii samanlainen postaus...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tästä ei nyt ota selvää että onko tämä sarkasmia vai ei :-D

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Kiitos, noissa auringonlaskussa otetuissa kuvissa on kyllä ihana tunnelma! :-)

      Poista
  7. Aiotko postata sieltä Californiasta? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu aijon, mutta ihan oman jaksamisen ja aikataulujen mukaan eli en luultavasti kauhean paljon, mutta reissun jälkeen saattekin tuijotella niitä reissukuvia muutaman viikon! :-D

      Poista
  8. Ois varmaan ollut hyvä jos olisit viitsinyt mainita kohteestasi postauksessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä oon maininnut siitä täällä jo niin monta kertaa että en halunnut toistaa itseäni :-D

      Poista
  9. Voi miten ihanat kuvat! Hyvää matkaa sulle :)

    VastaaPoista
  10. ihanii kuvia!::) kivaa matkaa!!:)

    VastaaPoista
  11. Aivan ihana tunnelma näissä kuvissa, tykkään! :)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8