NEW

Niin kuin mä viime postauksessa sanoinkin, mä oon saanut parin viime viikon aikana vähän täydennystä mun kesävaatekokoelmaan! Mun piti alun perin näyttää nämä uutuudet vasta asukuvien myötä, mutta tänään oli niin ihana ilma että oli pakko mennä kuvaamaan ne! Nämä ovat kuitenkin viimeiset jutut mitä aijon ostaa ennen matkaa, nyt seuraavat pari viikkoa olisi tarkoitus vältellä kauppoja ettei kiusaus kasva liian suureksi. Mutta tosi kivoja juttuja mä löysinkin ja nyt mekkoja ja hameita alkaa olla jo ihan mukava määrä kasassa kesää varten! Varsinkin tuo raidallinen maksimekko on mun ehdoton lemppari, se oli todellakin rakkautta ensisilmäyksellä! Lisäksi mukaan tarttui ihan perus musta maksihame mukavan alennuksen kera, sekä ihanan kirkkaan korallivärinen t-paita joka tulee näyttämään ihanalta rusketuksen kanssa! new T-paita Gina Tricot / Hame Bik Bok new Mekko Gina Tricot new Hame Sheinsidenew Mekko Sheinside
Mitäs tykkäätte tämänkertaisista uutuksista? Tänään mulla oli eka työpäivä joka meni tosi nopeasti, ja sen vietin kivan illan, mutta siitä lisää huomisen postauksessa!

20 kommenttia:

  1. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hups apua, mitäköhän mä menin painamaan :-D

      Poista
  2. Ihania nää kaikki uutuudet, mun lemppari on kyllä tuo viimeinen Sheinsiden mekko, ää niin täydellinen:--3 Mukavaa kesälomaa sulle!:--)

    VastaaPoista
  3. Aivan ihania varsinkin tuo korallinvärinen t paita ja tuo raidallinen mekko!:) Oot ihan älyttömän kaunis ja sulla on yks mun lemppari blogi!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, tosi kiva kuulla! :-) Ne on munkin lemppareita!

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Se on kyllä ihana, ihastuin siihen heti kun näin sen! :-)

      Poista
  5. Voi, ihania varsinkin toi mintunvihreä hame <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä kiva, ihanan pirteen värinen :-)

      Poista
  6. toi kolmas asu on kyl aivan ihana!!!

    VastaaPoista
  7. mistä toi paita on jonka oot yhistäny ton mintunvihreen hameen kaa? :-)

    VastaaPoista
  8. ihania vaatteita!:3 ja tosi kiva postaus:)

    VastaaPoista
  9. sulla on aivan ihana kroppa! :) ja oot kyllä tosi kaunis ku et meikkaa!

    VastaaPoista
  10. minkä kokonen toi ginan t-paita on entä toi musta maxihame?:) ja onko toi maxihame vähä lepattava vai vartalon myötänen?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi paita on XS ja hame M! Toi on muuten varmaan suht vartalonmyötäinen mutta tuo on normaalia isompi koko niin se on mulla vähän lepattava :-D

      Poista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8