HERE WE GO

Mä tulin kirjoittamaan teille tosi pikaisen postauksen, sillä parin tunnin päästä mä nimittäin suuntaan lentokentälle ja lennän Helsinkiin yöksi. Ja huomenaamulla koittaa vihdoin se kauan odotettu päivä, jolloin kone suuntaan kohti Yhdysvaltojen länsirannikkoa. Me lennetään Helsingistä Lontoon kautta Los Angelesiin, joten huomisesta tulee tosi pitkä päivä. Mutta mä en voisi olla yhtään enempää innoissani, laukku on jo pakattu ja kaikki on jo valmiina, mä haluan lähteä jo! Postauksia tänne blogin puolelle ei ole siis tulossa ainakaan pariin päivään, mutta mä olen ajastanut jo yhden postauksen tälle viikolle! Sen sijaan mun elämää tuolla rapakon toisella puolen voi ja kannattaa seurata Instagramin kautta (@kkaroooo)! Mä tulen nimittäin postaamaan useita kuvia päivässä ja sieltä näette paremmin mitä teen ja missä olen milloinkin menossa!cali caliPs. Jos olette uusia lukijoita ettekä tiedä vielä mun matkasta sen enempää, kannattaa tsekata tämä postaus!

11 kommenttia:

  1. Oi vitsi, oon vähän kade sulle! Pidä ihana reissu! :)

    VastaaPoista
  2. Halisin niin itekki jonnekki ulkomaille! Mutta pidä hyvä reissu! :)

    VastaaPoista
  3. Ääh en kestä! Oon niin ilonen sun puolesta :-)!! Tulee sairas ikävä omaa matkaa, mut ihanaa päästä seuraamaan sun reissua! Hyvää matkaa x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos paljon !:-) Ja mä uskon että tulee ikävä, niin mullakin varmaan sitten vuoden päästä!

      Poista
  4. Ihanaa matkaa! Pidä hauskaa :-) Odotan jo nyt innoissani kuvia sieltä:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, varmasti pidän! Kuvia tuleekin varmaan otettua niin paljon että ne ei ihan hetkessä lopu :-D

      Poista
  5. Ää pääset just sopivasti pakoon tätä typerää kylmää säätä!! oon kade XD

    VastaaPoista
  6. Oi vitsit oon kade sulle! Toivottavsati itsekkin pääsis tolle reissulle joku kesä:) Mut hei pidä hauskaa ja nauti joka hetkestä täysillä!:)

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8