3RD OF JUNE

Tämä päivä on mennyt aikalailla samalla kaavalla kuin eilinenkin: töitä, sitten kotiin syömään ja ottamaan aurinkoa jonka jälkeen lähdettiin käymään rannalla ja keskustassa. Mä en voi tarpeeksi hehkuttaa tätä mahtavaa säätä, joka tulee vaan paranemaan tällä viikolla! Tietenkin mulla vähän kököttää sisällä koko aamupäivä, mutta on mulla sitten myöhemminkin aikaa! Tänään mä pääsin tosiaan ottamaan aurinkoa taas pienen tauon jälkeen ja kyllä sitä väriä saattoi vähän tarttuakin siinä parin tunnin aikana! Oli kyllä ihan huippukiva päivä vaikka nyt illalla väsyttääkin hieman töitten jäljiltä. Mun nuhakin on jo lähestulkoon parantunut, kyllä tätä onkin joutunut kestämään jo melkein viikon verran! 3/6 3/6 3/6

14 kommenttia:

  1. miks hymyilet tollast tekohymyy aina? aito on niin paljon nätimpi :(

    VastaaPoista
  2. Oh, it's nice for you to have a sunny weather, we're struggling with grey weather :(
    Nice pics xx

    VastaaPoista
  3. Upeita kuvia! Toivottavasti noi aurinkoiset säät rantautuis tännekin päin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Toivottavasti sinnekin päin tulis parempi ilma, vaikka täälläkin kyllä ukkostaa tällä hetkellä! :-(

      Poista
  4. On kyllä upeat varsinkin nuo ekat kuvat! Rakastan niin vastavalolla leikittelyä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä rakastan myös vastavaloon kuvaamista, sillon kuviin tulee niin ihana valo ja tunnelma :-)

      Poista
  5. hienoja kuvia ja ihana postaus!:3 oot niin kaunis ja siistit vaatteet ja nami nuo jätskitXD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tykkäsit! Kiitos paljon :-)

      Poista
  6. minkä kaupan kanssa aiot lopettaa sen yhteistyön?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en aio kertoa sitä täällä, mutta ehkä te huomaatte sen sitten vähän ajan päästä :-)

      Poista
    2. mitä vitun ideaa on olla kertomatta jos jonku kaupan kanssa ei suju asiat hyvin vaan jättää lukijat kärsimään samojen ongelmien kanssa............

      Poista
  7. hei missä oot kesätöissä? :)

    VastaaPoista
  8. Viikon flunssa, ei mitään, itse juuri parantunut sellaisesta kolmen viikon romuskasta :D

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8