MY STYLE ICONS

Mä teen aina säännöllisin välein inspiraatiopostauksia, mutta en ole koskaan puhunut niistä tyypeistä, joilta sitä inspiraatiota pukeutumiseeni saan! Siksi tämä postaus onkin omistettu mun tyyli-ikoneille, heille joiden tyyliä ihailen ja jotka inspiroivat mua todella paljon tyylitajullaan! Tässä ei todellakaan ole kaikkia, vaan tämänhetkiset lempparit ja loput voinkin esitellä vaikka toisessa postauksessa mikäli haluatte! kylie Kylie Jenner
Yleensäkin koko Kardashian & Jenner - klaani on mulle suuri inspiraation lähde, mutta koska kuuden kollaasin tekeminen olisi käynyt aika työlääksi, valitsin joukosta kolme joitten tyylistä eniten tykkään. Kylien tyyli on ihanan omaperäinen ja se miellyttää kaikista eniten mun silmää. Kylien tyyli on toisaalta ihanan simppeli mutta myös myös "rohkeampi" ja kokeilevampi kuin muilla sisaruksilla. Mä tekisin mitä vaan jos saisin itselleni samanlaisen vaatekaapin! kim Kim Kardashian
Seuraavana on vuorossa Kim, jonka tyyliä oon ihaillut jo vuosikaudet. Mä en vaan ymmärrä, miten joku saa vaan farkut, topin ja jakun näyttämään niin hyvältä ja tyylikkäältä asukokonaisuudelta! Kimin supernaisellinen tyyli näyttää tosi kivalta mun silmään, kumpa vaan itsee jaksaisin käyttää noin korkeita korkoja päivästä toiseen... kourtney Kourtney Kardashian
Ja lopuksi vielä viimeinen Kardashian-klaanin jäsen, eli Kourtney. Jälleen kerran, toinen toistaan ihanempia asuja ja vielä ihanempia mekkoja ja laukkuja! Etenkin tuo kollaasin eka asu on mun mielestä ihana, tosi yksinkertainen ja rento mutta silti tosi hyvän näköinen!  ariana Ariana Grande
Arianan tyyli on mun mielestä ihan sanoinkuvaamattoman söpö ja ihanan naisellinen ja omaperäinen! Varsinkin nuo kellohelmahameet ja muut menneiden vuosikymmenien jutut on ihania yhdistettynä nykyajan vaatteisiin, vaikka en itse ehkä noin pukeutuisikaan. Muutenkin Ariana on piristävä poikkeus naisartistien joukossa siinä, että hän ei esiinny käytännössä puolialasti. Ja varastaisin tuon crop top - kokoelman mielelläni omaan kaappiini!  kenza Kenza Zouiten
Sitten siirrytäänkin takaisin blogimaailmaan ja yhteen mun lempparibloggaajaan, eli Kenzaan! Kenzan tyyli on yksi inspiroivimmista ikinä ja mun ehdoton lemppari, ja odotan innolla aina uusia asukuvapostauksia. Musta Kenzan tyylissä on parasta se, miten vaihtelevaa se on. Yhtenä päivänä päälle saattaa eksyä pipo ja tennarit ja seuraavana jakku ja korkkarit. Erilaisia asuyhdistelmiä löytyy jokaiselle päivälle eikä pukeutuminen kierrä samaa kaavaa, toisin kuin mulla, hehe.  Kumpa mullakin ois tollanen kyky yhdistellä vaatteita toisiinsa ja saada ne näyttämään noin hyvältä!  blair Blair Waldorf
Kai fiktiiviset hahmotkin lasketaan mukaan? Vaikka Blairin tyyli onkin vain puvustajan tuotosta, niin en voi silti olla kuolaamatta aina GG:tä katsoessani Blairin vaatteiden perään. Missään sarjassa en ole törmännyt yhtä ihaniin asuhin kuin mitä oon Blairilla nähnyt näitten kuuden kauden aikana! Blairin preppy-tyyli on todellakin mun makuun ja on vaikuttanut munkin vaatemieltymyksiin aika paljon. Mä voisin jaaritella tästä vaikka kuinka pitkään, mutta empä taida pitkittää tätä postausta enää tämän enempää!
Ketkä ovat teidän esikuvia pukeutumisessa,  löytyykö meiltä kenties samoja henkilöitä vai joitakin aivan muita?

21 kommenttia:

  1. Vitsi miten kiva postaus! Ja pakko yhtyä tuohon Blair ylistykseen..<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Joo, Blair on kyllä ihana! :-)

      Poista
  2. huippukiva postaus! mun lemppari on ehdottomasti Kenzan tyyli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mullakin Kenza on ihan ehdoton lemppari! :-)

      Poista
  3. Ja vielä kloenkin tyyli noista siskoksista on iha mahtava ja tietty niitten äidinkin! Vitsi kun olis rahaa mielinmäärin niin pääsis pukeutumaan kaikenlaisiin vaatteisiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, koko perheellä on aivan tajuttoman hyvä tyylitaju, en vaan jaksanut tehdä kaikista erikseen kollaaseja :-D Sanoppa muuta!

      Poista
  4. Mä kuulun kans ehdottomasti Blairin tyylin ihailijoihin! :D Se on niin naisellinen ja joku siinä vaan koukuttaa :-)

    http://haikonen-eerika.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihanaa että meitä on enemmänkin! Niimpä, Blairin tyyli on niin erilainen ja siinä vaan on sitä jotain :-)

      Poista
  5. Härregyyd ku on ihania tyylejä :--o
    Oma lemppari on kyl Rita Ora, mainittakoon vaikkei häntä tässä näy:--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Mäkin tykkään hänen tyylistään vaikka se ei ihan mun makua vastaakkaan :-)

      Poista
  6. Kiva postaus, vaikka vihaankin ihan älyttömästi Kardashian & Jenner-klaania! :-D Mutta Arianan tyylistä tykkään!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aijaa! Mä oon ihan rakastunut koko perheeseen ja siihen sarjaan myös! :-D

      Poista
  7. ihana postaus, ittelläni aika samanlainen tyyli :)

    ja muuten ku suoritit mopokorttia kuinka montaa kävit teoriakokeessa ja käsittelykokeessa? ja onks jotai vinkkei teoriakokeesee ku sain ekal kokeilul hylätyn?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Haha mähän kävin tekemässä teoriakokeen 5 kertaa, koska jostain syystä en vaan oikeasti hahmottanut niitä kuvakysymyksiä, vaikka kotona sain kaikki tehtävät aina 100% oikein, ja käsittelykoe meni ekalla läpi :-)

      Poista
  8. Blairin tyyli ♥ ja yleisestikin preppy-tyyli, seuraan varmaa 200 preppy-tumblria :D

    VastaaPoista
  9. Oi ihana postaus! Kun sähän olet tilannut monesti perunmalilta niin onko sieltä tullut minkä hintaisia postikuluja, millaisia ne koot ovat ja kuinka kauan on kestänyt tulla suomeen? monissa noissa mekoissa lukee free size niin onko se vähän kuin one size? :) kiitos jos vastaat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Mä en ole varsinaisesti "tilannut" sieltä kertaakaan muuta kuin yhteistyöpaketteja, mutta kuten etusivullakin lukee niin siellä ei ole postikuluja :-) Ja koot vastaa aika hyvin Suomen kokoja, toimitusaika on n. 2-3 viikkoa ja joo se on sama asia!

      Poista
  10. Hei sullahan on macbook, niin haluisin tietää että pitääkö se minkäänlaista ääntä? eli esim. surinaa tai sellasta ihme huminaa. Koska mulla on kans macbook ja tää on alkanu pitään ääntä, ettän onkohan yleistä näissä koneissa vai onkohan jotain muuta vialla... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ompa outoa, mulla tää ei nimittäin pidä minkäänlaista ääntä enkä oo kyllä huomannutkaan että kenelläkään muullakaan pitäisi :-/

      Poista
  11. Toi Kenza on IHANA!!! Aivan sairaan ihanat asut ja toi mustavalkoinen mekko erityisesti: <3<3

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8