LACE & FLANNEL

o Toppi Choies* Ruutupaita Choies* Farkut Bik Bok Kengät Skopunktenoutfitoutfit Tässä olisi vihdoinkin tämä toissaviikkoinen asu uudelleen kuvattuna ja täällä ollaan taas pitkästä aikaa! Tuntuu että siitä olisi ikuisuus, kun olen viimeksi tehnyt tällaisen normipostauksen jossa vain höpöttelen mitä mieleen sattuu! Tähän pieneen hiljaisuuteen on tietenkin ollut syynä koeviikko, joka alkoi eilen fysiikan kokeella ja jatkui tänään ranskalla. Enää 3 koetta jäljellä, tiistain kokeen jälkeen pääsenkin periaatteessa jo kesälomalle. Tää ihana sää on vaikuttanut mun mielialaan tosi hyvällä tavalla, nyt on paljon energisempi olo ja jaksaa lukeakin paremmin! Mulla on tällä hetkellä varmaan 10 postauksen kuvat odottamassa muokkaamista ja julkaisemista sekä muitakin kivoja juttuja jotka ilmestyvät tänne lähipäivinä! Muutenkin mulla on kaikkea puuhaa niin paljon että tuntuu että kädet loppuu kesken, mutta onneksi tämä kohta helpottaa. Sen enempää höpisemättä mä taidan nyt siirtyä takaisin lukemisen pariin, kivaa keskiviikkoa kaikille!

17 kommenttia:

  1. Tuo toppi on aivan ihana, ja kuinka söpöt kuoret sulla onkaan ! :)

    Janina Lisa k

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, nuo kuoret on ehkä söpöimmät mitä oon ikinä nähnyt! :-D

      Poista
  2. Todella ihana asu! (: Ja sää oot kyllä ihan mielettömän säteilevä!

    VastaaPoista
  3. aivan ihana asu ja ihana toppi! :)<3

    VastaaPoista
  4. poistitko sen edellisen postauksen kommenttien takia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eihän niissä ees ollu mitään pahaa, tai siis mun mielestä sehän on vaan hyvä että annetaan palautetta :/ se postauski oli just kiva!

      Poista
    2. mitä siihe oltii kommentoitu??

      Poista
    3. Kommentoitu jtn sinne päin että tässä blogissa on enää vain yhteistyö postauksia.

      Poista
    4. No eikös se ole aika lailla totuus, joka Karoliinankin olisi hyvä jo pikkuhiljaa ymmärtää. Taitaa vaan ilmaset vaatteet olla liian hyvä houkutin blogiin pitämiselle. Harmillista sinänsä, koska ennen yhteistyö-juttuja blogi oli vielä hyvä.

      Poista
    5. öö miks poistit XDD

      Poista
    6. Tein juuri postauksen aiheesta :-)

      Poista
  5. miks poistit ed postaukset?

    VastaaPoista

karoliina
1997
canon EOS 550D
18-55mm
50mm f/1.8